Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door D.Haagsma 
Woningruil
10 december 2008 14:07
Hierbij willen wij graag van uit SNEEK naar een ande provincie verhuizen ECHTER GEEN FLEVOLAND,.

Wij hebben een 5 kamerhuur woning met voor een tuin en achter een grote tuin beide betegeld, achter een extra grote berging zelfbouw met elektra en afsluitbaar uiteraard.
en zoeken in deze een 5 kamer huurwoning met voor en achter tuin in een sociaal vriendelijke buurt dat is ook bij ons zo waar elk jaar ook een buutfeest is met BBQ.

U naar SNEEK en wij ............................................................................................................. ?


Wij hebben geen huurachtersanden nooit gehad ook, dit ter informatie als er tot ruil gekomen gaat worden als de verhuurder hier onderzoek na doet.


Hoor snel van u, Vr.Gr.

Diny en Henk
hallo,

ik heb een portiekwoning op de derde en laatste etage 3 slaapkamers een grote schuur beneden, veranda, badkamer, keuken 2 slaapkamers hebben een ingebouwd kasten. woon oppevlakte is 61 m2. de huur is 298 euro p/m exclusief de huurtoeslag die mogelijk is aan te vragen.de woning is van de woningbouw de Huismeesters. 2 minuten van het noorderstation, 5 minuten van het centrum lopen, parkeergelegenheid bij de deur van de woning. voor verder vragen mag u mij altijd emailen.
het adres van de woning is: adriaan pauwstraat 71 9716 cr groningen.

mvg, Mw Camara. kunt u mij de huurbedrag en dergelijks over uw woning uitbreid schrijven voor mijn? bij voorbaat bedankt
hallo,

goedendag ik mail even voor me moeder ze heeft een mooie grote uit in sneek rijtjes huis 10 min lopen van de stad 4 slaap kamers waarvan 2 echt grote en 1 groote zolder met vaste trap achtertuin en voor tuin keuken apart en verder en verder graag zou ik wat meet contact met u willen misschien via msn ofzo graag hoor ik snel van u terug

Met vriendleijke groeten

Hozny
hallo,

goedendag ik mail even voor me moeder ze heeft een mooie grote uit in sneek rijtjes huis 10 min lopen van de stad 4 slaap kamers waarvan 2 echt grote en 1 groote zolder met vaste trap achtertuin en voor tuin keuken apart en verder en verder graag zou ik wat meet contact met u willen misschien via msn ofzo graag hoor ik snel van u terug

Met vriendleijke groeten

Hozny
Re: Woningruil
06 december 2009 20:38
wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers,ruime badkamer met ligbad en aparte douchecabine grote voor en achtertuin in Ternaard een kindvriendelijk boerendorp in de kop van friesland vlakbij dokkum. heeft u interesse?
Gezocht: Huurwoning in Groningen van woningbouw vereniging. Heb een flatje 1e verdieping met lift in Sneek. Woonkamer, keuken,bijkeuken, balkon,2 slaapkamers.Incl service kosten verwarming water enz 418 euro
Zoek zoiets in Groningen
Re: Woningruil
15 mei 2011 22:36
hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht en parkeergelegenheid aan de voorzijde. Een grootte voortuin 4 bij 5 m en achtertuin 5 bij 17m.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2.
Slpkamers van 14,13,12,10m2.
Badkamer met 2de wc. De 4de kamer is met vaste trap naar de zolder.
Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij. Wil graag elders heen omdat ik en mij toekomstige man en kinderen een nieuwe start wil maken.
Ik woon zelf in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer 0115-690892/0649814546.

Vriendelijke groet.
Re: Woningruil
15 mei 2011 22:40
hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht en parkeergelegenheid aan de voorzijde. Een grootte voortuin 20m2 m en achtertuin 85m2.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2.
Slpkamers van 14,13,12,10m2.
Badkamer met 2de wc.
De 4de kamer is met vaste trap naar de zolder.
Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij. Wil graag elders heen omdat ik en mij toekomstige man en kinderen een nieuwe start wil maken.
Ik woon zelf in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer 0115-690892/0649814546.

Vriendelijke groet.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: