Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woonruil

Gepost door tota 
woonruil
05 december 2008 00:31
HALLO wij zijn op zoek naar een leuke woning met minmaal3kmr wel in een kindvriendelijk omgeving met scholen winkels station wij heben een 1 kamer woning met open keuken douche met toilet een wasmachine aansluting een ik wil etagwoning of maisonnette of benedenwoning of portiekwoning zuidholland in denhaag,leiden,delft.ik woon in Uden in noordbrabant mieden in Eindhoven denbocsh nijmegen oos.ik wil graag mijn woning ruilen. graag mailen : tahanywedaa@yahoo.com tel:0650963251 0413707766
Re: woonruil
17 februari 2010 11:21
iwil woonruil ik woon een apeldoorn bel op 0684109327
Re: woonruil
10 maart 2010 17:49
hallo maria

waar wilt u naar toe?
graag hoor ik van u
Re: woonruil
23 maart 2010 11:51
Geachte iedereen,

Ik heb een portiekwoning. Het is een 2 kamerwoning met een mooi uitzicht en een nette balkon.
De woning is gevestigd in Loosduinen. Zelf wil ik graag in de buurt van de stad gaan wonen of omgeving. Vandaar dat ik met een voorstel kom of er iemand met mij de woning wilt gaan ruilen die zelf in de stad woont, maar liever een mooi huisje in Loosduinene wilt.

De huurprijs is:
450 euro exclusief

Aanvraag: huursubsudie is mogelijk

Bezichtiging van de huis is mogelijk indien je daar mij ook de gelegenheid stelt.

Mocht er iemand hier interesse voor hebben, dan verneem ik dat graag.

Je kan mij telefonisch bereiken: 06-17310302 of email sturen naar: a_ghani_@hotmail.com

Met vriendelijk groet,

Abdoel
Re: woonruil
29 maart 2010 12:10
ik heb een grote huis van 6 kamers en 2 toileten en een grote keuken, twee balkons in den haag en ik wil graag ruilen voor een nieuwe en kleine huis van 4 tot 5 kamers
Re: woonruil
15 juli 2010 21:22
ik heb een grote huis van 4 kamers in branbant ik wil grote hous met 4kamers
Re: woonruil
16 juli 2010 10:53
beste muhidayin,

waar in brabant en wlt u ook naar zaandam 2 km van amsterdam een 3kamer flat
Re: woonruil
20 juli 2010 11:57
wij hebben een huis met 4 kamers in brabant
Re: woonruil
20 juli 2010 12:01
Beste muhiyadin,

wil je ook naar Zaandam 2 km van amsterdam?



muhiyadiin Schreef:
-------------------------------------------------------
> wij hebben een huis met 4 kamers in brabant
Re: woonruil
20 juli 2010 17:25
rowenalaurens@gmail.com Schreef:
branbant in Sprundel ik wil ook zaadam met 4 kamers----------------------------------------------
Re: woonruil
20 juli 2010 18:53
beste muhiyadin,

helaas heb 2 slaapkamers en sprundel wil ik niet naartoe.

succes
Re: woonruil
19 augustus 2010 16:55
hallo,

ik wil een woonruil van tiel-passewaai naar nijmegen.
een gezinswoning.
neem contact op via mijn e-mail adres
ruilen
28 december 2010 01:36
ik woone in hoogeveen ,ik wil graag in emmen woonen
Re: woonruil
09 februari 2011 18:45
Hi,
Ik zoen een woning in Den haag, leiden. Ik woon zelf in apeldoorn, ik heb een een gezien woning, mooi slaapkamers + een grootewoning kameer en keuken. 2 WCs. De hele huis is recent grenoveerd, hij is goed geisoleerd dus weinig gas rekening. Lop afstand naar het station en centrum apeldoorn, dicht bij een school en winlel centrum zuid.Verder erg rustige omgeving en kinderen vernedlijk buurt.
tel: 0634076818
Re: woonruil
14 april 2011 17:02
ik wil een woonruil van valkenburg naar den haag nem contact op via mijn e_mail adres of tef n 0713626455.
Re: woonruil
30 mei 2011 01:47
wat vind je van brummen. gezinswoning met 4 slaapkamers ook natuurlijk kindervriedelijke buurt centrum stations enzo ,of gravenzande bij denhaag 2 groote slaapkamers, ook kindervriendelijke buurt,
Re: woonruil
10 juni 2011 14:45
Hallo ik ben op zoek naar een woning in Eindhoven of in de omgefing,maak het niet uit wat soort van woning maar ik wil graag met 3 slaap kamer en woon kamer en keuken en badkamer .IK woon in Boekel In heel mooi wijk en buren.Ik heb 3laap kamer en groot kamer in de zolder met groot achtertuin en voortuin ,dicht bij het centrum en de school . Ik wil graag mij woning ruilen.De huurprijs van mijn huis is 520 euro.
Graag mailen : amalpalani@live.nl
Of bellen :0650567339
Re: woonruil
28 juni 2011 13:20
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
Re: woonruil
06 juli 2011 22:15
HALLO wij zijn op zoek naar een leuke woning met minmaal4 kmr wel in een kindvriendelijk omgeving met scholen winkels station wij heben een 3 kamer woning met dicht keuken douche met toilet een wasmachine aansluting en wij willen etagwoning of maisonnette of benedenwoning of portiekwoning in amesterdam en denhaag, wij wonen in rotterdam .ik wil graag mijn woning ruilen. graag mailen : naar. parishon@live.nl
Re: woonruil
25 juli 2011 07:46
hallo'
ik ben op zoek naar een huis in maastricht in pottenber met 3 slaap en roet woonkaamer , ik woon in maastricht in blauwe dorp. ik heb 2 klienekamers en 1 betje roet en groet woonkamer en groet tuin .
ik woon in de medie ik kan loop naar stad of naar bruslseboort en naaste me ook klien cintrum .
Re: woonruil
06 augustus 2011 14:47
wat voor soort woning heeft u?
Re: woonruil
08 september 2011 23:44
ik woon in den haag ik wil naar Rotterdam 0fnaar soest of naar leystat
Re: woonruil
16 september 2011 17:33
ik ben shaxawan ik woon in cuijk......mijn hues 3 kamer slapen ales 6 kamer .
ik weel nijmegen........ik weel met nijmegen

mij talaton nuumer : 0685281043
mijn email: shaxawan@live.nl
Re: woonruil
02 oktober 2011 00:58
ik heb een huis met 3 slaapkamer en alle voorziningen ,bevestiged in IJmuiden dicht bij beverwijk en 20 km van amsterdam .ik wil graag in haarlem of omgeving van haarlem, heemsteda leiden met de zelfde grotte of iets kleine , mijn email adres is n.wardak@live.nl
Re: woonruil
24 oktober 2011 12:49
Hallo,
Ik ben bawan ik woon in leeuwarden in een gezien woning hele mooie huis twee verdieping in erste etage hele grote woonkamer een aparte keuken en WC, voortuin, achtertuin en grote hok in de achtertuin. in twede etage 3 slaapkamers en grote badkamer, valkbij het station en winkelcentrum leeuwarden, ik will graag naar Zuid_holland.

U kunt gerust bellen naar TELnummer: 06 47045570

gr, Bawan
ik heb hier 2laapkamer een woonkamer met open koeken het is huis in BERLICUM vlak bij DENBOSCH
Re: woonruil
02 december 2011 21:42
Jij naar Sint Michielsges, Ik naar Amsterdam of Almere.
Re: woonruil
17 december 2011 23:49
Hallo Mino,
Ik woon in Dordrecht in de wijk Sterrenburg, het is een eengezinswoning met 4 kamers met voor en actertuin en zolder, dicht bij de bus en treinstation dordrechtzuid, scholen winkels en bibliotheek. Het is een mooie rustige kindvriendelijk buurt met een goeie parkeergelegenheid. En het ligt maar op 10 meter afstand van de sterrenburgpark.
Als u interes heeft graag reageren en vergeet niet meer informatie over u wooning mee stuuren.
mvg,
Mandu
Re: woonruil
23 december 2011 07:29
een gezinhuis 3 slaapkamers met trap. je habt
> 2
> > wc een in de badkamer een eentje benden en je
> habt
> > zolder en ons grond is alemaal tegels en heel
> > groot tuin (wy habben huurhuis de huur is 5020 huurtoeslagmoegelijk dan is het 3020
> )kindervriendlijkbuurt vlak by centrum
> > en basischool
> > > en vlak by apeldoorn en zwolle
> > >
> > > voor interessen bel 0685144008
ik wil graag naar deventer verhuizen ik heb zelf een huis in Pijnacker vlak bij rotterdam
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: