Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.

Gepost door Huisje 
Goedendag,
Wij hebben een mooi huis in Hoorn, vlakbij het centrum en markermeer. Alles is echt op loopafstand.
Het betreft een eengezinswoning met 4 slaapkamers,Grote woonkamer, Voor en achtertuin.
Huursubsidie is mogelijk.

Woont u in Amsterdam of Almere,
Reageer dan.
Met vriendelijke groet.
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
22 november 2008 17:29
Hoi, ik heb een 4 kamereengezinswoning in Amsterdam huur 430 subsidie mogelijk. Mail naar waka.waka@live.nl Gezocht: woning buiten Amsterdam.....huur 500
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
22 november 2008 19:34
Waka ik heb je een email gestuurd.

Believe.
hallo

Ik kwam je advertentie tegen en vroeg me af of je nog geinteresseerd bent.
Onze woning is een etagewoning op de 3de verdieping, de woning zit op een hoek, aan een groenstrook met speeltuin. Het ligt ongeveer 200 mtr van een metrostation en dichtbij een tram\bushalte, winkels in de buurt en een kleine 5 minuten lopen van het Rembrandtpark en de Sloterplas. Met de fiets ben je in 10 minuten in het centrum. Niet gelegen naast de A10, maar wel dichtbij genoeg voor een vlotte uitgang. Het is 65 m2 groot, zonnig en licht en we hebben 3 slaapkamers en 2 balkons, op de beg.grond hebben we een box en er is ook een eigen afgesloten ruimte op zolder.De huur ligt op ongeveer 480 euro en er is huurtoeslag mogelijk. Hoop dat je het wat vind, want wij willen graag naar hoorn omdat ik daar werk.
Groet Ruud
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
30 november 2008 15:03
Heeft u ook foto;s van het huis?
Email het anders.
Met vriendelijke groet,

email: love_addicted@live.nl
Goedemiddag,

Wij wonen momenteel in een mooi en ruim 3 kamerappartement (78 m2) in Amsterdam en willen heel graag naar Hoorn verhuizen.
Onze woning is gelegen in leuke buurt met een groot winkelcentrum op 5 min. loopafstand. verder zijn alle mogelijk voorzieningen in de buurt.
Bij de woning is een parkeerplaats in afgesloten parkkeergarage inbegrepen.

Indien u dit aantrekkelijk vind klinken, kunt u contact met mij opnemen via email: kevin22ok@hotmail.com

Gr, Kevin
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
21 december 2008 20:48
GoedeAvond,
Wij willen wel minstens een huis met 3 slaapkamers.
Sorry,Met vriendelijke groet.
Goedemorgen,

Wij willen graag naar hoorn verhuizen en zelf wonen we in een 3 Ruime kamer appartament (75 M2) in Amsterdam noord
5 minuten loopafstand van het winkelcentrum boven IJ, ook stads en streek vervoer is 5 minuten lopen
Amsterdam centrum is een kwartiertje met de bus
Wij wonen op de 5e etage. De huur is 530 euro per maand

We willen graag in of om hoorn centrum wonen zoals, twee of drieboomlaan, venenlaankwartier, hoorn noord.

Met vriendelijke groet,
Kevin Lonnee
wat voor een een woning zoek je in amsterdam.wat kost de huur daar in hoorn.ik woo zelf op loopafstand van amsterdam centrum.ik woon in de zeehelderbuurt sparndammerbuurt.heb een benedenwoning met 2 slaapkamers en een kleinkamerte appart te gebruiken als berging of slaapkamer.een tuin apparte keuken bad en toilet. huur 333 euro per maand subsudie is mogelijk.
wij hebben een 2 kamerwoning in de pieter van de doesstr 33 en willen graag naar hoorn inverband met werk
Hallo,

Ik woon niet in almere maar ik wil dit melden:

Ik woon in venlo maar wij willen verhuizen naar hoorn.
Er zijn mensen in Almere zij willen verhuizen naar venlo.
mischien kunnen we iets regelen dat u verhuist naar Almere,
die mensen van almere naar venlo en ik naar hoorn.
ik hoop snel van u te horen.

Mvg.
Hallo,

Ik weet niet wat u precies zoekt maar wij wonen in A'dam en bieden een 2 kamerwoning aan. Ideaal voor 2 pers. en evt. een baby.

Woning verkeerdt in nette staat en alles (ov, winkeltjes, winkelcentrum, park, school) is 'bij handbereik'. Huur bedraagt 287,- en de woning is gelegen in Osdorp.

Interesse? Bel; 06 - 440 92 950

Groeten
godemidag
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
Hallo,


ik woon in Venlo en wil verhuizen naar Hoorn.
Er is iemand in Almere die wilt verhuizen naar Venlo
mischien kunnen we iets regelen een 3hoekswoningruil?
dat u verhuist naar Almere die mensen van Almere naar Venlo.
en ik naar Hoorn. Ik hoop snel van u te horen.

Mvg,
Hallo,


ik woon in Venlo en wil verhuizen naar Hoorn.
Er is iemand in Almere die wilt verhuizen naar Venlo
mischien kunnen we iets regelen een 3hoekswoningruil?
dat u verhuist naar Almere die mensen van Almere naar Venlo.
en ik naar Hoorn. Ik hoop snel van u te horen.

Mvg,

MN
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
15 juli 2009 10:53
Wij zoeken minstens een vierkamer woning in Almere. Wij zijn laatst wezen kijken in Almere, en dat is echt de beste optie. Alleen de mensen met wie wij wouden ruilen waren gewoon niet thuis. Sorry dat ik hier laat reageer,maar ik krijg de berichten niet naar mijn email gestuurd. U kunt mailen naar love_addicted@live.nl MN. Groetjes
goedenavond.

Zijn jullie nog opzoek?
In welke buurt staat het huis?
Wat is de huur?

vrg fam colenbrander
Re: Woningruil Hoorn naar Amsterdam of Almere.
05 juli 2010 12:22
Ja wij zijn nog steeds op zoek, wij wonen vlakbij de stad.
De huur is 450 euro per maand. ( huursubsidie is mogelijk)
Waar woont u ?
hallo
ik heet miriam en heb interesse in n evt woningruil
ik woon in adam oud west tussen het vondelpark en de kinkerstraat in een winkelstr met dagelijkse markt en alle tramverbindingen die er zijnik heb op papier een 3 kamer woning huur 385 maar heb een grote zolderkamer doorgetrokken en heb dus de luxe van een 4
woon in n rustige gezellige buurt alleen is dit niet geschikt voor mijn dochterje 9 jaar met zware adhd
woon 3 hoog heb geen buren boven me douche en toilet zijn apart zou u mij willen bellen mocht u interresse hebben
bvd
tel 0684302110 miriam
ik heb een 3 kamer woning in het winkel centrum van de amsterdamse poort 2 hoog.
graag reactie
goedenavond

ik las uw bericht en vroeg meaf of een drieghoeksruil mogelijk is ik naar hoorn u naar amsterdam en iemand uit amsterdam die wel de kant van schagen op wil.
als u er iets voor voeltzou ik dan eens foto,s van uw huis mogern zien?samen gaan we dan zoeken naar die derde partij
mijn email adres geaschlaepfer@hotmail.com
hallo
ik ben op zoek naar n huis in hoorn maar heb ook geen bezwaar tegen schagen dat ligt toch bij hoorn in de buurt??
zag dat er iemand hierboven t over n driehoeksruil had
mijn woning ligt in adam oud west centraal gelegen tussen de kinkerstr een drukke winkelstr met dagelijkse markt en tram verbindingen en aan de andere kant de overtoom t vondelpark en is n nette rustige buurt met veel scholen
ik heb n 4 kamer woning op de derde etage huur 389 per maand
dubbelle beglazing combi ketel c.v berging op zolder en leuk balkon
mocht u belangstelling hebben kunt u mij bellen
0684302110/0207893660
met vr gr miriam
hoi
ik woon in almere buiten als je wil mel.. mengisgebre@yahoo.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: