Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wonongruil

Gepost door mechel 
wonongruil
01 november 2008 12:05
woningruil limburg venlo eengezinswoning met 3 slaapkamers en zolder en tuin. Zoek huis met tuin en minimaal 2 slaapkamers in ???? laat maar horen wat u in de aanbieding hebt. Groetjes Mechel
Re: wonongruil
11 december 2008 11:45
hallo ik ben elisabeth de haan en kom uit sassenheim (vlak bij leiden ,den haag) en ik zou heel grag terug willen naar limburg ben zelf geboren in de reumer .en heb ongeveer 12 jaar in venlo en de boekend gewoond. ben toen naar venray gegaan en na een echtscheiding heb ik afscheid geneomen van mijn vertrouwde omgeving. nu echter zoveel jaren later heb ik er spijt van en wil ik graag terug.

ik heb eeb eensgezins woning 3 slp kamers apparte keuken ruime tuin (10 bij 8 plus nog een stuk achter de schuur)
kleine badkamer zolder met vlizo trap en de huur is 350 zit zeer goed qwa lokatie school 5 min lopen winkels ook deze wijk is ook gezellig en kindvriendelijk.

laat mij maar even weten wat je er van vind en waar jij in blerick precies zit .
en wat jou huur is
Re: wonongruil
14 december 2008 08:26
Hallo


IK heb interesse in u woning en wil graag met u ruilen
Ik heb een hoek eengezinswoning met 3 slaapkamers
met een grote voor en een achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kunt u mij bellen of mailen
Mijn telnum is 06-33100214
email adres is sero33@hotmail.com
Met vriendelijke groeten
Sara
Re: wonongruil
01 maart 2009 11:16
hoi Mechel,

Ik woon zelf ook in venlo wijk venlo-noord. Heb een portiekwoning met 2 slaapkamers. winkel centrum Tref grenst aan huis....is een hele leuke buurt.. Huurprijs is 315€ Ben op zoek naar een grotere woning i.v.m kinderen
Laat me weten als je interesse hebt.

gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/03/2009 11:17 door hanan.
Re: wonongruil
27 oktober 2009 11:09
ik ben patrick en woon in cuijk
woon in un eengezinswoning met 3 slaapkaners en een grooten badkamer = wc boven en een zolder met vliezo
een schuur waar je je fietsen en scooters in kan zetten en een tuin achter



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/10/2009 11:12 door patrick.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: