Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???

Gepost door quinten 
In dit mooie dorp staat een 4 kamer eensgezinswoning met zolder op een schitterde plek, met alle voorzieningen om je heen!

Wij staan voor alles open, maar wel een eensgezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en zolder en met tuin
( dus mensen met een flat of bovenwoning hoeven niet te reageren !!!)
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
07 november 2008 14:33
waar in Utrecht woont u?
Wat vind u van eengezinswoning in Vorden dichtbij Zutphen GLD.met 3slaapkamers,zolder,voor en achter tuin,de huurprijs 417euro.
Hallo,

waar in utrecht woont u dan ?
Ik woon in venray in Limburg, een hoekwoning 3 slaapkamers, een zolder en groot achtertuin.
Gezellige buurt dichtbij winkelcentrum en basisschool.
Ik woon in Roosendaal (5 km van Belgie, 35 km Antwerpen, 20 km van Breda, 40 km Rotterdam.
Lijkt het Bourgonische leven je wat?
waar is het en wat is de huur?
ik heb in Nijmegen een eengezins tussenwoning huur 503 per maand
bellen kan ook is beter bij deze site nr 06-53299388
hoi ik zou graag in utrecht willen wonen,
ik heb een eengezinswoning met 3 slaap kamers,
een voortuin en een achtertuin.ruime huis,
een kindvrindelijk buurt het licht 10 minuten loop afstand van het centrum van lisse
en met de auto van lisse naar schiphol is het 10 minuten. als je interesse hebt dan mag je me bellen
op nummer 06-14378972

al vast bedankt

groetjes samira
Iemand nog interesse ?????
Re: ik woon in lisse 10 minten van schiphol
09 december 2008 21:22
er wordt meerdere keren gevraagd WAAR u woont.
Re: wie wil er in het mooiste dorp van groningen wonen???
10 december 2008 08:50
hoi ik zal graag in utrecht willen woning wat vind je van groningen
ik heb 4slaapkamer en een zolder en een agter tuin en voor tuin voor mij speelplein
en op loopafstaan naar de overdek winkelcentrum
Goeden avond,

Waar ligt uw woning precies, om welke dorp gaat het?

Graag uw reactie!

Mvg. Sal
Hoi Quinten,

Om welk dorp gaat het dan?
Ik woon nu in Almere-Buiten,maar wil graag weg uit Almere.

Groetjes tamara
Het gaat hier om het dorpje Lopik
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
09 maart 2009 12:20
hallo tamara en quinten, wij zoeken met spoed een eengezinswoning met min 3 slaapkamers en een zolder om een 4de te maken in almere misschien is een 3hoeksruil wat voor jullie.
wij wonen zelf in schalkwijk.. bij nieuwegein binnen 15 a 20min in utrecht , 10 min naar nieuwegein en 7 min in houten dus genoeg winkels in de buurt, in een leuke ruime hoekwoning met 4 slaapkamers enz enz de huur is 551 en ik heb subidie als jullie het wat lijkt dan hoor ik het graag.

groetjes


natasja en mark
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
22 maart 2009 21:35
beste quinten

wij hebben een eengzinswoning in rotterdam/zevenkamp
3 slaapkamers en zolder
kleine voortuin en grote achtertuin
interesse???
neem dan contact op
0653787901

m.v.g.

Edwin en Sandra
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
24 maart 2009 10:20
Hallo,is Huizen een optie??
Heey ik wil graag in utrecht wonen we hebben heeeele mooie eengezinshuis met 3 slaapkamerss en alles k hb veel fotos van k woon zelf dicht bij weert is heel mooie vriendelijke buurt maja k hoor het graag gr helin
Hallo,

Ik heb u advertentie gelezen. Als u nog niets gevonden heeft. Ik woon in zeeland mooie groene omgeving. Zelf heb ik een 4kamer woning en nog zolderkamer met vaste trap. Ik heb een vrije uitzicht. Kijk zo op het weiland waar schapen en lammetjes zijn heel rust gevend.
hallo,
ik heb wel belangstelling, maar welk dorp is dit mooiste dorp?
bedankt, diana
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
25 april 2009 17:17
hallo helin
wij zijn wel Geintreseerd in je woning wij hebben 1 kamerwoning in maarssen is in utrecht dus als jij ook geintreseerd bent hoor ik het graag van je gr mina
hallo we zijn zelf al heel lang opzoek naar een woning omgeving utrecht enzoo we wonen zelf bij roermondd..
Sorry roermond is niet waar wij heen willen
Wij willen wel naar Schalkwijk.
We wonen nu in Houten in een mooie eensgezinwoning met voor en achtertuin en 3 slaapkamers.
In een auto vrije straat met een grasveldje voor de deur.
IK WIL RUILEN...
28 mei 2009 19:25
hallo ik wil graag ruilen, gezien de een van mijn kinderen na de havo habo in utrecht wil.
willen jullie met ons ruilen..??
wij wonen in boxmeer 3 slaapkamers, grote keuken, zolder met vlizo trap en een tuin...
voor meer info/fotos neem contact op via mail
mvg
(graag een antwoord of u interesse hebt of niet)
wij hebben ook een eensgezinswoning,met 3slaapkamers,en grote zolder

woonkamer met open keuken,grote tuin achter,en voor tuin, net mooi bestraat
in een kind vriendelijke buurt,sportcentrum hoenderdaal vijf minuten lopen
in driebergen
Beste mevrouw/meneer,


Ik bied hier ons huis aan.Het ligt in Waalwijk centrum(Noord Brabant) in een rustige en kindevriendelijke buurt.Toch binnen loop afstand van winkels en scholen.Het huis heeft 4 kamers waarvan 3 slaapkamers zijn.De woon kamer is nog ruim en wij hebben een open keuken .Er is nog een WC,douche , voor- en achtertuin met 2 schuren achterin.De huur is 435 euro.
Als u interesse hebt dan hoor ik graag gauw van u.

Ik wil graag naar Utrecht i.v.m. mijn studie in de hogeschool van Utrecht


Met vriendelijke groeten ,

Omar Alusi
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
15 december 2009 04:03
Hey Omar,, Alles jij nog niks hebt dan heb ik voor jou een 2 kamers huisje in utrecht. Huur 290. als het jou wat lijkt dan hoor ik het graag van jou. Groetjes Najim
Hoi , wij hebben een tussenhuis met 3 slaapkamers in Waalwijk centrum.Ruime woonkamer met open keuken , voor- en achtertuin met 2 schuren.Wc,douche met cabine en zolder met vlizotrap.De huur is 435 euro en het ligt in een heel rustige en kindervriendelijke buurt.Verder zijn scholen en winkels binnen loopafstand.

Als u interesse heeft , dan hoor ik graag gauw van u.

Met vriendelijke groeten ,

Omar Alusi

0645174297
Re: wie wil er in het mooiste dorp van utrecht wonen???
25 december 2009 16:35
nog steeds zoekende
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: