Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie wil er naar Utrecht toe?

Gepost door Mtb 
mtb
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
23 december 2009 06:26
Wij wonen in lopik
En u ?
N.
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
25 december 2009 01:12
Zou u evt in Veenendaal willen wonen?
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
24 september 2010 23:26
Hallo,nog niets gevonden?
Dan is dit misschien iets voor u.
Wij hebben een ruime 5k.eengez. woning in Wijchen (Gelderland),
met v.+a.tuin met carport en schuur, grote zolder,
badkamer met bad, douche, en 2de toilet.
intresse? dan hoor ik het graag.
vr. gr. Tinie.
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
26 september 2010 12:37
wij hebben een eensgezinswoning met 3 slaapkamers, zolder met vlizo in Goor een stadje in Overijssel heeft u belangstelling? meer info martin-loes@hotmail.com
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
26 september 2010 14:30
hai dan is brummen wat voor u ik heb 4slaapkamer en vaste trap zolder kindervriendelijke buurt je centrum stations scholen enzoo voor interesse bel of mail 0685092664
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
29 september 2010 03:27
ik heb Eengezinswoning,met 3slaap kamers vaste trap naar grote zolder,voor en achter tuin,cv open keuken ,
huur is 476 ,in pannerden 5km van zevenaar 20 km van arnhem 20 km van nijmegen
u na pannerden wij na utrecht
0646416685 of 0646416684
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
29 september 2010 09:07
hai dan is brummen iets voor u kindervriendelijke buurt met vaste trapzolder en huur is 500 huur toeslag mogelijk ik betaal 266, mooi groot huis met tuin schuur enzoo je hebt centrum stations school 5min bij mij vandaan achter mijn tuin heb je de spar, voor interesse bellen of mailen, 0685092664
Sal
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
19 november 2010 21:12
Hallo,

in welke plaats in Utrecht is uw woning(welke wijk)?

Kunt u wat meer over uw woning vertellen bijv. hoe groot is de woonkmr. en de keuken?
IS het een nieuwe bouw of een oude bouw van welke jaarbouw?

Mvg. Sal
wb
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
26 november 2010 11:09
bel 0113-229767 in zeeland eengezinswoning
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
01 december 2010 10:25
Hallo ik zelf in zaltbommel in Gelderland met 4kamer groot achtertuin en voortuin voor meer info stuur Email naar mijn als u dat wil naar zaltbommel in gelderland zaltbommel hele mooi stad is Groetjes
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
07 december 2010 18:58
heeft u interesse in een woningruil eengezinswoning

mvg sakira
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
08 december 2010 12:12
Mijn schoonmoeder heeft een 4kamer appartement in Amsterdam. ze zoekt in een woning in omgeving met een tuin.
wie wil ruilen.
Wat dacht u van dronten?
Dat is niet zo ver van harderwijk.

Groetjes Silika
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
08 januari 2011 09:28
Beste mensen,

Wie wil er naar gezellige Dordrecht???
Wij hebben een leuke 4 kamer eengezingswoning voor achter tuin eigen parkeerplaats naast het huis;
Kindvriendelijke rustige buurt maar toch alles dichtbij
Ons voorkeur voor ruil is Rotterdam of Utrecht

M.v.g
ik wil graag naar Utrecht wij hebben eengezienswoning met 3 slapkamer en zolder zonder vaste trap bel me als u wil naar Vlissingen 0118216361 of stuur terug mail.
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
30 januari 2011 18:47
Wij willen naar Utrecht toe, wij hebben een eegezinswoning in Almere Stad 4kamer woning met zolder vaste trap. Zou u mij kunnen mailen. zin_mimmi@hotmail.com
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
25 maart 2011 15:12
Ik heb wel interesse!wat voor u dan?
ik bied een maisonette huis in Enschede vlack bij centrum, een rustige buurt, waar kan je nergens zorgen maken!
als u interesse hen dan hoor ik van u!
Hallo, ik heb een 4 kamer woning in Dronten centrum. Het is een mooie woning in een rustige buurt. De woning heeft twee grote slaapkamers en een kleinere. Een half open eetkeuken. Een grote tuin van 8 bij 15 meter achter en een voortuin. Een berg zolder met veel ruimte maar je kunt er niet staan. Het huis staat op een hofje, binnen 1 minuten lopen in het winkelcentrum en binnen 1 minuten in een mooi park. Veel ruimte en een groen dorp, toch dicht bij Lelystad, Almere en Zwolle. Scholen en kinderopvang volop aanwezig. Ik zelf mis het wonen in de stad, ik heb een voorkeur voor maar iedere andere stad is een optie dus denk je dat het misschien wat is neem dan contact met mij op 0641688348
Hoi, ik heb een leuke huisje in de mooie Maastricht, met 3 slapkemers achtertuin goenoeg ruimte voor 2 of 3 alles in de buurt 5 mn fietsen de stad in, mooi ongeving met veel natuur, al u nog meer informatie over mijn huis wilt heben kunt u me gerust bellen naar 0438500438, gr Marisol
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
31 maart 2011 16:35
Ik heb meer keer een reactie naar u gestuurd maar toch hoorde niets, meschien omdat je geen interesse hebt om in overijssel te wonen!
ik bied een maisonette huis in een mooie en rustig buurt in de centrum van enschede!ik wil graag van hier weg inverband met gezinssituatie, graag hoor ik nog van u als u een interesse heb!
is deze nog actueel? Graag reactie naar woningruil11@hotmail.com
hallo ik woon in zevenaar 15 km arnhem ik heb eengezingswoning 3slaapkamer+4 de kamer zolder fast trap ik wil graag ruilen gr uslu
Wij hebben een grote 1gezins woning in Almere stad 4 slaapkamers, zolder met vaste trap waar wij ook een kamer van hebben gemaakt.
Wij willen heel graag naar Utrecht. Ik zit niet vaak op de site. Zou u mij kunnen mailen?

zin_mimi@hotmail.com

Groetjes!!!!!
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
Wij wonen in Dongen . Dit is dicht bij Breda en Tilburg in een hoekhuis met 4 slaapkamers en een voor en achtertuin. In de achtertuin nog een bering van 6x3m. Graag een mail terug of u interesse heeft.
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
08 september 2011 15:30
hallo .ik heb een grote gezins woning met 4 slaapkamers en een grote achtertuin en een eigen oprit winkels op loop afstand het liefst bellen op dit nummer.0617516712
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
14 september 2011 20:05
Inmiddels hebben wij al van woning geruild
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
14 september 2011 20:06
Inmiddels hebben we al aan woningruil gedaan
Hoi, hoi,

Is doetinchem eventueel een plaats wat U aanspreekt.

mvg
Re: Wie wil er naar Utrecht toe?
27 oktober 2011 21:42
Geachte heer / mevrouw,
Heeft u ook belangstelling voor een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een vaste trap naar de zolder waar een 4de slaapkamer gemaakt is.

Graag zie ik uw reactie tegemoet,

Met vriendelijke groet,
Wilma
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: