Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Huissen-Ede

Gepost door Jac 
Jac
Woningruil Huissen-Ede
23 oktober 2008 16:32
Gevraagd woningruil. U naar Huissen ik naar Ede. Wij hebben een leuke éénsgezinswoning met 4 slaapkamers en een vaste trap naar zolder, waar eventueel ook nog een slaapkamer van te maken is. Een open keuken met aangebouwd washok voor uw koelkast en wasmachine. Een voor en achter tuin met berging. Parkeergelegenheid voor de deur. Dicht nabij scholen en winkels en openbaarvervoer. Huissen ligt centraal tussen Arnhem en Nijmegen in. De huur bedraagt € 490.00, eventuele huursubsidie is mogelijk. Ik zoek een nette woning in Ede. Minimaal 2 slaapkamers en een tuintje. De reden dat ik wil verhuizen is omdat ik dichter bij mijn werk wil gaan wonen.
Re: Woningruil Huissen-Ede
16 februari 2009 23:04
HOI hierbij reageer i op u aanbod ik woon zelf in doorwerth het is niet in ede maar tog iets dichter bij het is een flat met een groote slaap kamer en groote balkon ,openkeuken ,berging,lift, mooie uitzicht en dicht bij bushalte en winkelcentrum.

geroetje nadima
Re: Woningruil Huissen-Ede
19 februari 2009 17:34
Hai,

Ik bied zelf aan een woning in Ede, eengezinswoning in nieuwbouwwijk Kernhem met 4 slaapkamers en voorzolder, luxe inbouwkeuken kortom woning waar je zo in kan.

Ik wil elf graag naar Nijmegen lent of Wijchen verhuizen.

Ben je eventueel geinteresseerd in een 3-hoeksruil, jij naar Ede, ik naar Nijmegen/lent/wijchen en diegene naar Huissen.

neem even contact met me op
Re: Woningruil Huissen-Ede
17 april 2009 13:23
hallo
ik woon in ede en heb 2 slaapkamers.
ik woon in een flatje van 3 verdiepingen hoog en ik woon in de 1e verdieping.
gr.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: