Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wooningruil

Gepost door tineke oornink 
Re: wooningruil
13 januari 2010 09:41
Wil je nog van woning ruilen?
Re: wooningruil
13 januari 2010 10:05
Tineke is sinds 12-10-2008 niet meer gezien op deze site maar dat kunnen jullie toch ook zelf zien. Irritant dat mensen hun advertenties niet verwijderen als ze iets gevonden hebben.sad smiley

Maar goed is iemand geintresseerd om met mij te ruilen?

Ik zoek een huis is veenendaal zelf heb ik een ruime flat in Rijswijk/Den Haag het is de groene gemeente van de randstad met veel parken en openenbaar vervoer vlakbij, het station ook en een zeer kindvriendelijke buurt met veel scholen en vlakbij het grote winkelcentrum van Rijswijk.

Zie mijn advertentie

Klik hier

Groetjes Linda
Re: wooningruil
22 januari 2010 17:27
Dag Malika.

Je heb dus een eensgezinswoning in veenendaal.
ik wil best een woningruil doen alleen ik woon in rhenen. en wat is je huur permaand.

hoor het wel van je.

gr Ditty.
Re: wooningruil
22 januari 2010 18:35
hallo ik wil graag met u ruilen,
zou u mij kunnen bellen mijn telefoon nummer is 0619417644
ik hoor het van u.
Re: wooningruil
24 januari 2010 21:42
hoi
ik woon in veendam dicht bij assen ik heb 3slap kamer grote zolder grote wonkamer grote keuken achter tuin voor tuin
als uw wil ik wil hel graag met uw ruilen om dat ik heb famile dar ik wil graag dicht bij haar woning dat is mijn tel
0642418385 g r lana
Re: wooningruil
28 januari 2010 14:29
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Re: wooningruil
18 februari 2010 20:32
Noord-Brabant BREDA Haagse Beemden Maria Koijenhof

Tussenwoning ,Begane grond, 3 kamers ,2 slaapkamers, Woonoppervlak 100 - 150 m2 ,Huur€ 440,-,Verhuurder Laurentius

Aanwezig: cv, berging, douche, voortuin, achtertuin
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Eengezinswoning op een kindvriendelijk plein. Parkeerplaatsen voor de deur. Huis is grotendeels gerenoveerd in 2009. Ruime woonkamer met laminaat. Veel licht en uitzicht op het groene plein. Nieuw keuken. Apart toilet. Berging met aansluiting voor wasmachine en droger. Deur naar de tuin, ligt op het zuiden en is 15m diep en 5,5m breed. Boven is een volledige gerenoveerde badkamer. Twee grote afgewerkte slaapkamers met bergruimte. Kortom waarom zou je hier moeten wonen! - Leuke buren - rustige buurt - scholen en winkels op loopafstand - kinderdagverblijf op loopafstand - station op loopafstand - veiligheid - goedkope huur - activiteiten voor de kinderen tijdens de schoolvakanties


Gevraagde , Woonhuis BREDA Geeren (voorkeur) minimaal 3 kamers huur maximaal € 550,- Liefst met: kindvriendelijk


Contactgegevens: Telefoon: 0684126762
E-mail: 67miles@gmail
.com
Re: wooningruil
07 april 2010 15:46
ik heb en wooning in de jordan 2 kamer wooning met zeer groote balkon hel arpart wil wel nette wooning terug
Re: wooningruil
10 april 2010 15:20
Wij hebben een mooie grote eengezinwoning met grote voor en achtertuin in Heerhugowaard vlak bij ALkmaar.
Alle voorzieningen in de buurt,basisschool,winkels,bushaltes.binnen 10 min alkmaar bereikbaar
Wij zoeken een woning in Almere! waar van Almere maakt niet uit.
kan iemand zo spoedig mogelijk ons helpen?we willen graag terug vanwege heimwee!
je mag me ook bellen mijn nummer is : 0645005695
Hoi
Ik heb een heel mooi huis in Boxtel Oost en ik wil graag naar Den Bosch of omg, ik ben niet zo eisend, mijn huis heeft 4 slaapkamers, vaste trap naar de zolder, nieuwe laminaat op zolder, het hele huis heeft laminaat vloer, grote woonkamer, grote keuken, grote voortuin en achtertuin, wc boven en beneden etc. Als u meer wil weten u kunt mij mailen bellen mag ook 06 39 24 10 87.
M.v.g.
Princesa Dilze
Re: wooningruil
17 april 2010 23:37
naar wat voor woning bent u opzoek?

ik heb een goedkoop 2k woning
Re: wooningruil
04 mei 2010 12:27
hi ik woon nu in venlo .mijn huis is student huis ,en ik wil naar utricht en u naar venlo.en mijn huis is heel mooi met verschelende schildrij en heel schoon. foto via e mail kan vragen.
Re: wooningruil
04 mei 2010 12:33
hi ik woon nu in venlo .mijn huis is student huis ,en ik wil naar utricht en u naar venlo.en mijn huis is heel mooi met verschelende schildrij en heel schoon. foto via e mail kan vragen.af via telfoon .0624330369.....
Re: wooningruil
04 mei 2010 13:22
hi ik woon nu in venlo wie willen met mij ruilleen?ik wil geraag in dordericht af utricht af rotterdam woonen.en mijn huis is heel mooi en rustig buurt met een slap kamer wc apart en koeken en woonkamer is samen de prijs is 250 EURO E MAIL .kabirbhai@live.nl
Re: wooningruil
04 mei 2010 18:03
Hallo,
wij hebben een woning in maastricht en willen ook met spoed ruilen.
e-mail maar als u interesse heeft.
Re: wooningruil
06 juli 2010 20:58
hallo ik woon in apeldoorn heb je intresse mail me dan aub dunya_kizi@live.nl

mvg sherin
Re: wooningruil
25 juli 2010 00:13
heeft u de wooning nog zo ja kunt u contacht met me opnemen
Re: wooningruil
25 juli 2010 22:32
zou u niet naar apeldoorn willen ook na een laagbouw met 3 slaapkamers
Re: wooningruil
26 juli 2010 17:27
hallo, ik woon in Fijnnoord,Rotterdam echt mooi wooning een mooi beurt, is 3 kamer wonning en eerste etage.
ik wil graag wooningruil in fijnnoord Rotterdam,wooning met 3 kamer, beganegroend of met left. want my moeder heeft klacht van bennen.
als jullie onze wooningzien dan vinden jullie prachtig. als iemand wil wooningruilling in fijnoord then kunt u op mijn email adres ( sorya12@live.nl) .


groetjes maro
Re: wooningruil
01 augustus 2010 17:45
hallo tinnekke
he huur385b je advertentie gelezen en zoek een woningruil wil alleen graag weten waar staatslieden wijk ligt woon zelf in adam leuke nette buurt heb een 3kamer nwoning op papier maar heb er n 4 kamer van ge3maakt heb de zolderkasmer doorgebroken mijn huur is n385 euro mijn telnr is 0684302110 met vriendelijke groet
Re: wooningruil
18 augustus 2010 17:14
Hoi,

Ik heb een 2-kamer woning in Rotterdam Centrum. Heb je nog interesse om te ruilen? Ik wil naar Lelystad.

Groet,

Atilla
sam
Re: wooningruil
23 augustus 2010 22:22
zou u naar eindhoven toe willen en anders groningen? Beiden eengezinswoning.
Re: wooningruil
25 augustus 2010 09:17
hoi hallo waar woont u. ik woon zelf in den helder noord holand.
gr
hanan
Re: wooningruil
26 augustus 2010 07:09
hai ik wil ook met spoed woning ruil gaan doen ik woon in brummen het is een groot huis 4slaapkamers beneden huis ik hoor het nog van u .
Re: wooningruil
26 augustus 2010 07:18
ja dat zou ik wel willen ik wil graag een woningruil doen ik woon zelf in brummen heb 4slaapkamers,
Re: wooningruil
02 september 2010 21:22
ja ik zou het wel willen ik woon zelf in brummen ik hebgroothuis met 4slaapkamers , heeft u intersse . mail me maar.
Re: wooningruil
05 september 2010 16:45
ik wil wel ik woon zelf in brummen heb 4slaapkamers
Re: wooningruil
05 september 2010 18:00
hoi hallo waar zoekt u het woning.
gr
hanan
Re: wooningruil
06 september 2010 22:09
tineke

je zou mij ook uit me nood helpen met mij te ruilen.
ik heb een eengezins woning met 3 slaapkamers en een open keuken.
en een voortuin van 4 bij 4 en een achtertuin van 15 bij 8.
een vaste stene schuur en een kelder onder de woning van 4 bij 4.
ik heb namelijk nu een vaste baan gekregen in almere maar ik moet nog ruim 2 jaar wcahten dat ik er kan huren.
nu woon ik zelf in apeldoorn en ik zoek echt iets in almere of in de omgeving.
en ja u zal wel denken waarom neem je een baan in almere.
dat kwam ik heb een vriend in almere en ik kon woningruil doen.
maar die zeggen op de laaste dag net af dus nu heb ik een baan maar geen woningruil.
ik hoop dat wel iets van u hoor als u wel of geen intersse heeft

vriendelijke groet sabrina
Re: wooningruil
10 september 2010 13:35
ik ben in het bezit van een 4 kamer in de haag
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: