Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wooningruil

Gepost door tineke oornink 
Re: wooningruil
29 juli 2009 21:25
z mimouni Schreef:
u naar amersfoort,ik naar rotterdan.ik woon in een 3 kamers 3e etage appartement.met lift,nieuw galerijflat .prima uitzicht,groot parkeerplaats,winkels,bushaltes,10 minuuten fietsen naar de stad.en ik wil ruilen met iemand die van rotterdam naar amersfoort wil verhuizen.voor meer info:farah_msn_10@hotmail.com
0645209193
Re: wooningruil
27 augustus 2009 17:42
hallo,

wat is de plaatsnaam van waar u woont.

groeten sabine
Re: wooningruil
27 augustus 2009 17:44
hoi annelies,

wat vind je van bovenwoning (2 op 1) twee etages, drie slaapkamers. in geleen limburg

groetjes sabine
Re: wooningruil
29 augustus 2009 01:46
hallo,

ik ben wel geinteresseerd in uw woning,
maar ik woon wel in zwolle ,het is een flat met 3 kamers en een tras/tuin is dat een probleem??

Vriendlijk groeten,

H.Tamer
Re: wooningruil
10 september 2009 10:13
hallo
ik woon in doetinchem en wil graag naar arnhem
Re: wooningruil
27 september 2009 23:16
Ik zoek met spoed wooningruil.Ik bezit apartment 2 slaapkamers een van circa 13 mtr de andere circa 6 mt
woonkamer van 22 vierkante meter keuken relax een balkon wc en badkamer apartment met douche is op de eerste etage
wel schuur onder voor fietsen scooters enzovoort. parkeerplaats voor de deur.
winkels en centrum loop afstand 5 min.
Ligt in velden 5 km venlo
ik betaal 390 kale huur totale onkoste circa 560 euro.
ik zoek met spoed andere wooning. maak niet veel uit wat precies maar huur maximaal 460 euro
md_ass@hotmail.com voor meer
Re: wooningruil
27 september 2009 23:40
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
Re: wooningruil
05 oktober 2009 16:55
hallo ik ben op zoek na gezins wooning in rotterdam met 3slaapkamers of meer met tuin ik woon zelf in rotterdam naast euromaast bijna ? en in een potiek wooning met trap en 2slaapkamers keuke met balkon doche met wc ,,,, heb 2 kindre vandaar dat ik wat ruimtezoek wie ow wie wil met me ruileen
wooningruil
02 november 2009 14:45
hallo waar wil je dan ik zoek brovince utracht ik heb mooi gazinhuis 3slaa kamer is grtoet met zoldar ook slaap kamer vasta trab mukhtaar350@hotmail.com 0684128520
Re: wooningruil
02 november 2009 21:25
Is een landelijk boerendorp in de kop van friesland iets voor u?? wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers,ruime badkamer met ligbad en aparte douche en een grote voor en achtertuin met mogelijkheden. Het is een kindvriendelijke buurt en de steden dokkum en leeuwarden zijn op in de nabijheid
woningruiler2009@live.nl
Re: wooningruil
16 november 2009 22:58
Hallo,ik wil graag reageren op je woning.
wil je contact met me opnemen 0625028367
Re: wooningruil
28 november 2009 16:52
ik woon in overschie.ik wil mijn huis ruilen.het is een persoon huis.heel rustig buurt .je kan contact nemen met mij op no 0641140830 dank u
Re: wooningruil
01 december 2009 19:17
Hoi Tineke,
Ik ben (met spoed) op zoek naar een leuke en fijne woning met tenminste 2 slaapkamers.
Het liefst een eengezinswoning maar het is geen pre. Het liefst iets met een tuintje.

Zelf heb ik hier 7 jaar met plezier gewoond maar door privé omstandigheden is het voor ons beter te verhuizen.
Het gaat om de volgende woning:

Een mooie ruime maisonnette gelegen op de 2e etage via trappen te bereiken.
Begane grond:Hal naar de woonkamer 45m2 met open keuken en ruim balkon op het zuiden.
Er is een vaste open trap naar de 1e verdieping in de woonkamer.
1e verdieping : 2 vrij grote slaapkamers (20m2 en 1 met een schuin dak van 15m2)
Badkamer (6m2) en apart toilet. Berghok (3m2) en een dubbele overloop.
De toegang van de trap is afsluitbaar met een deur.
Aan de buitenzijde van het gebouw is beneden een eigen aparte berging voor o.a. fietsten e.d.
Omgeving : Groene rustige kindvriendelijke buurt met fijne buren.
Huurtoeslag mogelijk.
x openbaar vervoer (bus & trein) x scholen (basis/ voortgezet onderwijs)
x gezondheidscentrum & tandarts x dierenarts x kinderopvang
x parken & speeltuinen x klein & groot winkelcentrum x sportverenigingen
x snelweg x parkeergelegenheid x cafetaria x café

Heeft u interesse dan hoor ik dat graag! email naar angel.parfums@gmail.com
Groetjes Angie
Hoi Ingrid,
Wat heb jij in de aanbieding dan?

Gr. Cher
Angelo,
Ben ji nog op zoek?
Waar woon jij en naar wat en waar ben jij op zoek?

Gr. Cher
Nikki,

Ben jij nog op zoek naar een woning?

Graag een reactie.

Gr. Cher
Re: wooningruil
15 december 2009 20:56
hallo, ik snuffel rond op internet voor woningruil, maar er is zovèèl. ik zag je advertentie. Zoeken jullie nog naar een ander huis>? En zo ja, waar wil je wonen\?
Wil je mij even terug mailen? Bedankt. PS>Wij wonen in hengelo Gld.( 15 minuten met de auto van Doetinchem)
Vriendelijke groetjes marion
Re: wooningruil
15 december 2009 21:01
hallo,
Is woning driehoeks ruil soms een optie? Wij zoeken een laagbouw in Doetinchem maar wonen in Hengelo Gelderland( 15 minuten bij jou vandaan)
Ik hoor graag van je.
groetjes marion
Re: wooningruil
20 december 2009 09:19
heb eengezinswooning in veenendaal wil graag wooningruil doen als je intresse hebt.
Re: wooningruil
21 december 2009 20:42
hoi sal ik ben amir ik woon in alphen aan den rijn ,wat van wooning heb jij ik zoek een klien wooning ..huur mxi 300erou.,,me huur huis 431erou,,gr amir
Re: wooningruil
21 december 2009 20:48
hoi laila ik ben amir ik woon in alphen aan den rijn ,ik heb groete wooning 2 slap kamer kueken apart wc apart badkamer apart,ik woon in 3etage heb ik 2 balkon huur prijs 431erou,en heb ik kagel ,geen verwarmen cantral,,ik zoek een klien woonin.dus wat van wooning heb jij ??hoe veel jou huur prijs?gr amir
Re: wooningruil
21 december 2009 21:18
hallo,ik ben amir ik woon in alphen aan den rijn ,ik heb groete wooning 2 slap kamer kueken apart wc apart badkamer apart,ik woon in 3etage heb ik 2 balkon huur prijs 431erou,en heb ik kagel ,geen verwarmen cantral,,ik zoek een klien woonin.dus wat van wooning heb jij en waar woon jij ??hoe veel jou huur prijs?gr amir
Re: wooningruil
21 december 2009 21:21
hallo,ik ben amir ik woon in alphen aan den rijn ,ik heb groete wooning 2 slap kamer kueken apart wc apart badkamer apart,ik woon in 3etage heb ik 2 balkon huur prijs 431erou,en heb ik kagel ,geen verwarmen cantral,,ik zoek een klien woonin.dus wat van wooning heb jij en waar woon jij ??hoe veel jou huur prijs?ik wil graag buurt van utrecht den haag zoetermeer amsterdam ,gr amir
Re: wooningruil
25 december 2009 10:57
WAAR PRECIES WOON JIJ
Re: wooningruil
25 december 2009 10:58
HELLO WAAR WOON JIJ IN NEDERLANDS!!IK WOON IN ROTTERDAM
Re: wooningruil
30 december 2009 20:13
Geacht heer/mevrouw,

ik heb een maisonette bij het water in de amsterdamse de pijp, 4 kamers, twee balkonnen, A lokatie.
Als u interesse hebt mail me maar gerust,
mvg,
Arvind
Re: wooningruil
30 december 2009 23:21
arvind waar wil jij naar toe heb je een vaste plaats in gedachten of zijn andere plaatsen ook een optie ??
Re: wooningruil
02 januari 2010 11:39
ik wil wooningruilen beverwijk naar amsterdam of haarlem 4 kamers en ok 2 bolkon 2 etage in het flat goed is dan ik ruilen naar 2slaapkamers kost 400 of 500 huur de kost gr luba .
Re: wooningruil
02 januari 2010 19:34
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0644048609

Leuke flat op 2e verdieping. Op loopafstand van het centrum, c.s., bushalte, scholen, gezondheidscentrum etc. Parkeergelegenheid voor de deur. Afgesloten gallerij, intercom met camera, zodat je altijd kunt zien wie er voor de deur staat (zonder de deur open te hoeven doen). Drie-kamerflat met aparte eetkamer (eventueel kan hier een slaapkamertje van worden gemaakt
Re: wooningruil
12 januari 2010 23:52
hoi

ik heb eengezinwoning in dronten met voorzien van 4 slaapkamers en woonkamer, keuken bij keuken, achtertuin en voortuin het is heel rustige buurt, het huis is nabij scholen en winkels

interesse mail mij
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: