Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door ruilen java-eiland 
woningruil
05 oktober 2008 11:34
Wingruil: wij wonen op Java-eiland aan het water (javakade) in een heerlijk huis, 105 m2, 3 slaapkamers (één heel grote - 35 m2), woonkamer op het zuiden, 2 wc's. Begane grond met terras aan het water en achter ook een plaats/tuin. Berging beneden, parkeren voor de deur. Wij zoeken een woning met drie slaapkamers in zeeburg, zuid, centrum, pijp, oost of oud-west. minimaal 85 m2.
Re: woningruil
05 oktober 2008 11:53
Ons huis op Java-eiland (javakade, zie advertentie) kost 940,00 huur. Wij willen zelf max. 700,00 betalen voor een huis van minimaal 85 m2, met 3 slaapkamers.
Re: woningruil
25 augustus 2009 09:56
Goedemorgen ,wij zijn op zoek naar een woning op het javaeiland ,heeft u interesse in een 5 kamer eengezinswoning met tuin op zuiden ?wachttijd bij woningbouw normaal 18 jaar

mvg Chrissie
Re: woningruil
20 september 2009 12:09
Hallo,

Ik bied een eengezinshoek woning aan in Diemen zuid met een parkeerplaats voor de deur.
Ruime tuin, badkamer met lig bad 3 slaapkamers en een ruime zolder(slaapkamer).
Grote woonkamer met open keuken Groetjes Debbie
Re: woningruil
20 september 2009 18:54
Hallo Debbie

Waar zou jij naar toe willen verhuizen?
Re: woningruil
21 september 2009 12:16
het liefst naar de java eilanden, zeeburg,oostelijke eilanden
Re: woningruil
21 september 2009 21:24
jullie huis is wat wij zoeken !!!!
Re: woningruil
06 oktober 2009 19:26
Hai,

ik wou graag reageren op jullie huis.
Ik heb eenruime eengezinshoekwoning in Diemen zuid.
Zeer kindervriendelijk,3 slaapkamers, ruime woonkamer met open keuken, grote achtertuin, eigen parkeerplaats voor de deur en een badkamer met ligbad.
En een ruime zolder(slaapkamer)
Huurprijs: 832

Groetjes debbie
Re: woningruil
22 maart 2010 10:58
Hallo,

Ik weet niet of u nog steeds op zoek bent, toch maar mijn reactie, in de hoop van wel:
Wij hebben 2 verdiepingen met een groot dakterras in Amsterdam Bos en Lommer.
De woning heeft een eigen opgang en is gelegen op de 2e en 3e verdieping.
De woning heeft op de 2e verdiepeing een grote L-vormige woonkamer met een open keuken en een balkon over de gehele lengte van het huis (7 meter), verder is er op de 2e verdieping naast de woonkamer een slaap/studeerkamer van 4x3, een wc en een overloop (op de 1e etage natuurlijk ook een overloop met ruimte om spullen kwijt te kunnen).
De 3e etage heeft 2 slaapkamers, 1 aan de voorzijde en 1 aan de achterzijde, aan de achterzijde heb je toegang tot een groot dakterras van ongeveer 4x5 meter. Het dakterras is vrijwel windstil en kijkt uit over de binnentuinen. Omdat het gelegen is op de bovenste vredieping is er erg veel privacy.Verder is er een badkamer met toilet en douche.
De huur van ons huis bedraagt 500 euro/maand, het is een sociale huurwoning die recentelijk vernieuwbouwd is.

Wij zoeken naar een woning op de Javakade met een maximale huur van 1000 euro/maand, minimaal 3 kamers.

Astrid en Mark

hartelijke groet,

Astrid en Mark
Re: woningruil
17 april 2010 15:51
Hallo,

ik heb u enige tijd geleden een mail gestuurd (4 kamer maisonette-woning van 95m2 in Bos en Lommer,Landlust, huur 480,dakterras van 6x4)!!)
Bent u al voorzien van een andere woning en heeft u wellicht interesse?
We hebben ook een 2e ruilwoning in de Jordaan (klein maar leuk 40m2) dus indien gewenst kunnen we 2 tegen 1 ruil doen.

groet,

Astrid
Geachte zoeker,

wij hebben een prachtige flat op de 7 etage in de Sfinx, hoekwoning, 140 m2. met box en mogelijkheid tot huur van parkeerplek in de garage. Het uitzicht in prachtig, op de panamakade met uitzicht op de 1e rode brug.
Onze huur is 1075,- De reden dat we weg willen is dat we weer eens in een ander gedeelte van het eiland willen wonen en ook zou een lagere huur fijn zijn.
heb je/jullie interesse mail dan of bel 020-6903996 of 0621871776
Re: woningruil
29 juni 2012 11:39
Goedemiddag,
Wij hebben een eengezinswoning in Amstelveen vlakbij Adamse bos met voor en achtertuin a 654 huur,interesse?
groetjes Fine
Re: woningruil
02 juli 2012 16:41
Hoi Fine,
waar wilt u naar toe en waar woon u precies in Aveen??
Groetjes Rhoda
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: