Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil utrecht naar omg utrecht

Gepost door miranda 
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
27 juli 2011 10:55
ik heb een 4-kamer flat 1e etage wil heel graag ruilen met iemand in regio utrecht.

woningruil2011@gmail.com
Ik woon in hoograven, 5 kamer wonig met tuin intresse 06-84692141
ik heb weel inerese bij ruilen ik kan nog wat bij batelen ,als heb jej interse bel mij op tel 06222156342 edward
ik heb weel inerese bij ruilen ik kan nog wat bij batelen ,als heb jej interse bel mij op tel 0622156342 edward ,ik heb wonig typ flet op 4 verdipind in wijk kaneleiland woning is met 3 slaap kamers en woning kamer bij woning is gedan stukadoor ,laminat,well opheknap.en ik heb inersse met imand te railen voor een haus in utrecht ik kan nog wat geld bij betalen
geachte heer /mevrouw
ik heb een woning in zeist laan van vollenhove het is een nieuwe toren flat niet die galerij woningen
als uw intressen hebt bel me 0619997362

met vriendelijke groet koulali
Hallo,

Ik ben geintresseerd in uw woning.
Ik woon zelf in Leidscherijn Parkwijk, in een eengezins hoekwoning met 3 slaapkamers.
De woning heeft een ruime woonkamer, keuken en een grote tuin.
Wij wonen dicht bij het winkelcentrum en dicht bij de bushalte.

Ik hoor van u.

Met vriendelijke groet,

Laila
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met 3 slaapkamers..zelf wonen wij in de Wolfstraat bij Amsterdamsestraatweg..ideaal voor iemand die dichtbij het centrum en station wilt wonen.. alles is aan de overkant zeg maar (1 minuut loopafstand)..ik zou hier niet weg willen het is erg centraal natuurlijk maar ik moet wel.. ik kom 1 slaapkamer tekort met 2 kinderen..wij willen het liefst in Utrecht zelf ..maar IJsselstein, Nieuwegein, Houten, De Meern en Vleuten mag ook...wij zitten op 2 hoog er zit nog iemand boven mij that 's it dus hoog is het niet..2 slaapkamers, woonkamer,cv, berging, schuur,grote keuken en gezamenlijke tuin..
telefoonr. 0612904304 of mailen amel0105@live.nl
Hallo,

Ik zou graag naar Vleuterweide willen verhuizen.
Heb een appartement in Utrecht, Kanalen Eiland, 4 kamers, ruime keuken, ruime douche.
CV, dubbel beglazing.
Ik hoor het graag
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
04 januari 2012 13:44
ik woon zelf in groningen ik wil naar utrecht als iemand wil woningruilen kan Mijn huis is trap naar boven salonkamer ,wc keuken .Trap naar boven 3 slaapkamer douche was ruimte gang4 kamers 3 slaap kamers
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
09 januari 2012 09:30
hallo wat vinden jullie van brummen groot huis 4 slaapkamers vaste trap zolder voor en achter tuin het is een kindervriendelijke buurt, in brummen heb je winkels stations scholen enzo . het ligt vlakbij zuthpen apeldoorn, arnhem ,voor interesse bel 0685092664
mischien kunnen wij wel ruilen ? graag bellen 0642434464
hoi layla!

ben je nog geintereseert in woningruil
ik heb een eenigszinswoning in overvecht 3 slaapkamers en woonkamer voor en achtertuin

groetjes aicha
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
16 januari 2012 20:53
hai wat vind je van brummenhet ligt vlakbij arnhem en zuthpen apeldoorn kindervriendelijke buurt er is centrum stations alles. ik heb groot huis 4 slaapkamers met vaste trap zolder voor en achter tuin.voor interesse bel 0685092664
Hallo waar wil u woon ik wil graag met een wie in parkwijk ruilen en ik woon zelf in nieuwegein nou zal mijn nummer mee stuuren 0629744454 en u kan ge rust bellengroet bertina van brummelen
Geachte mevrouw,

Ik ben geinteriseerd in u woning ik heb zelf een woning in nieuwegein
Zou u contact met mij op willen nemen mijn nummer is 0629744454.
M.v.g bertina
Ik heb een groot hoekhuis aan de rand van het Griftpark., (Tuinwijk) ,5 slaapkamers en tuin op het westen, zeer kindvriendelijk buurt. Huur 700 euro
Ik zoek een woning met min.3 slaapkamers en het liefst in Tijnwijk, Votulast, Wijk C, met tuin, huur max. 600 euro.
hallo miranda

wij zijn zeer geintreseert in u woning weet niet of het andersom ook zo is maar ik vroeg me af wat is het adres zodat ik weet waar het ligt in zuilen wij bieden zelf een mooie 4 kamer laagbouw flat woning op de1e verdieping, in overvecht noord aan ( utrecht ) grote woonkamer van 29m2, grote woonkeuken.3 slaapkamers (waarvan 2 Slaapkamers met inbouwkasten) de slaapkamers zijn 16, 13, 9m2, wc, badkamer, door het hele huis cv, berging op de begrande grond, lift vanaf de begrande grond, de woning is helemaaal op geknapt in maart 2011 toen wij hier kwamen wonen.. 2 maanden geleden op donderdag 24 november is er een nieuwe keuken geplaats, door het hele huis ligt laminaat, bushalte (lijn 7) is om de hoek, bassis school & voorschool schuin tegen over de flat, grote park & speeltuin schuin tegen over de flat, huisdokter, apotheek, winkels (dirk vd broek, kruitvat, patatzaak theo, op loopafstand) onze woning bevindt zich in een dood lopend straatje waar alleen auto's kunnen pakeren, wij zijn een gezin met 3 kleine kinderen 1 van 3 jaar en een tweeling van 1 jaar oud..!! graag horen we meer

mvg Desiree & Nicky Van Ee
hallo waar wilt u wonen een wat voor woning zoekt u mvg naima
hoi wat zoek je voor een woning ik woon in een 4kamereensgezinswoning in vianen utrecht ben je geeinteresseerd stuur maar een mailtje ik wacht u reactie af mvg naima
Hallo Miranda,

Ik woon in een nette appartement in Driebergen-Rijsenburg. Dat ligt ongeveer 15 kilometer van Utrecht.
Als u geïnteresseerde bent kunt u dan contact opnemen met mij? mijn nummer is 0681504080
Ik hoop wat van u te horen.

Met Vriendelijke Groet,

Albert
ik heb een maisonet in lombok en ik wil woning ruil doen overvegt wie kan my helpen
heb een mooie appartement +_ 77m2 adres prinswillemalexanderpark blauwe flat in veenendaal.
wil graag met het gezin verhuizen naar utrecht.ben bereikbaar op nummer 0318851630 of 0619368210.
heb een mooie ruime appartement 77 m2 3 slaapkamers en een woonkamer van 7 bij 4 meter zeer nette woning met een groot balkon.en een nieuwe keuken in een L vorm.wil graag verhuizen naar utrecht of omgeving.zoek een eengezinswoning.
huurprijs appartement 525 euro inclusief stookkosten.
telnr: 0318851630 of 0619368210.
hoi ik wel 4kamereensgezinswoning in vianen mocht u geeinteresserd zijn stuur maar een mailtje huur bedraagd 271 euro met huursubsidi zonder huursubsidi 350 euro ik wacht u reactie af mvg naima
Hebt u interesse in kanaleneiland?
goeiedag heb een nieuwe apartenment teweide de apartement is in 2010 opgelevert groote woonkamer 2 slaapkamers groote douchse veel schoole kinderopvang winkels een beetje van alles ik Hoef geen andere richting op wil aleen groote woning met een tuin voor foto's vragen even contact opnemen Mvg Jacqueline u ken mijn ook maille op runner180dd@hotmail.com
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
06 juni 2012 20:01
Hoi ik woon in Utrecht in Rooseveltlaan op Amsterdamse rijn kanaal. Wijk Kanaleneiland vlaak bij Ikea en meubelboulevard.eresee?
2 kameraopartament.Heb interese in ruilen in omgeving van utrecht maar met meer kamers.
Heeft iemand interesse?
mail nigyarasadova@hotmail.com
hallo ik heb 4kamereensgezinswoning in vianen ut met voor en achter grote tuin geeinteresseedr laat het mijn weten mvg naima
b
Re: woningruil
10 juni 2012 11:25
hoi ik heb 3kamerappartement in houten centrum betreft 55plus woning alle reacties zijn welkom mvg b
b
Re: woningruil
10 juni 2012 11:34
hallo ik heb 3kamerappartement in houten centrum betreft 55plus woning alle reacties zijn welkom geeinteresseerd stuur mailtj naar bouchaib2010@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: