Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil utrecht naar omg utrecht

Gepost door miranda 
Re: woningruil
25 september 2012 16:46
wie wil van Utrecht naar Zoetermeer.wil graag naar Utrecht
Hallo,

Ik zou graag naar Overvecht willen verhuizen.
Heb een eengezinswoning in Zeist-west 5 kamers, voortuin en achtertuin,keuken,nieuwe ruime douche beneden en boven toilet.
dubbel beglazing,CV, kindvriendelijke buurt nabij openbaar vervoer, winkelcentrum

ik ben op zoek naar een eengezinswoning in overvecht het liefst in overvecht zuid.

Ik hoor het graag
Re: woningruil utrecht flevoland
12 november 2012 17:10
Hallo,

Iemand interesse in woningruil Ik naar Utrecht Jij naar Zeewolde.
Heb een eengezinswoning/hoekhuis met centrum, scholen, bus, strand op loopafstand.
Met grote achtertuin 16m en voortuin, zolder.
En overal in Zeewolde gratis parkeren :-)

mail me : lovedd@live.nl
Hallo meneer/mevrouw,

Ik reageer naar aanleiding van u advertentie omtrent woningruil in de omgeving Utrecht.

Ik heb zelf een 4-kamer woning in Ijsselstein, met een grote woonkamer en een grote gesloten keuken.
Dan heb ik 3 slaapkamers 1 grote en 2 wat kleinere kamers met grote inbouw kasten.

Verder is de woning net geronoveerd en voorzien van een nieuwe balkon en een lift.

Wij zouden graag willen verhuizen richting vleuten/ de Meern omdat mijn familie daar woont en wij het leuk zouden vinden om wat dichter bij hun in de buurt te zijn

Ik hoop dat ik u genoeg heb geinformeerd , mocht u meer informatie willen kunt u mijn mailen.

Vriendelijke groet ,Sherida Pruimboom
Mijn huis dicht bij het centrum in Wijk bij duursetede.ik heb 3 slaapkamers en een groote zolder .De woonkamer en keuken samen. twee toiletten met een douche. Voor tuin met achter tuin .het is huur woning 624 per maand en zeer rustig hier ! Ik wil in utrecht wonen .interesse bel naar 068_5068654 of mail naar almira815@hotmail.com
Mijn huis dicht bij het centrum in Wijk bij duursetede.ik heb 3 slaapkamers en een groote zolder .De woonkamer en keuken samen. twee toiletten met een douche. Voor tuin met achter tuin .het is huur woning 624 per maand en zeer rustig hier ! Ik wil in utrecht wonen .interesse bel naar 068_5068654 of mail naar almira815@hotmail.com
Ik zelf woon in de buurt van centraal station utrecht in een rustige wijk in een apartement. (grote woonkamer, 2 slaapkamers, grote badkamer).
Zelf ben ik op zoek naar een eensgezinswoning,

Ben je geintreseerd dan hoor ik graag van je,

Vriendelijke groet hajar
Ik heb een hoekhuis eengezinswoning in Zeewolde
Interesse iemand?
Voor Utrecht en omgeving
Lovedd@live.nl
Nadia,
wij willen wel jou kant op
wij bezitten een 7 jaar oude woning, 4 kamer in Vleuten met tuin aan het water

interesse 0613421006
Hoi Ozlem,
Het is een eengezinswoning in de meern/veldhuizen. zie mijn advertentie op www.@#$%&
advertentienr: 299540. Ik zoek een woning in kanaleneiland of transwijk.

Gr.
Ik heb een eengezinswoning in de meern/veldhuizen. zie mijn advertentie op www.@#$%&
advertentienr: 299540. Ik zoek een woning in kanaleneiland of transwijk.

Gr.
hallo
wij wonen in Vleuten in een 4 kamerwoning + een grote zolder gereed voor een slaapkamer.
tuin achter aan het water met steiger.

vlak in de buurt van het Station Vleuten en scholen

030 22 18 645
Goeiedag ik heb een appartement in teweide nieuwbouw 2010 pas alles geverfd grootebadkamer open keuken grote woonkamer aparte wasruimten mijn muur is 4 metershoog een balkon gezamenlijk tuin voor meer info maile op runner180dd@hotmail.com



Ik wil graag na ondiep daar zou ik ook 1000 euro erbij willen geven wel eengezinswoning ben ook open voor omgeving ondiep zoals fruitbuurt Mvg Stephanie
Jos
Re: woningruil Maarssen / Houten
15 februari 2013 15:39
Ruilen : eengezins hoekwoning in Maarssen Dorp.Woonkamer, 2slaapkamers,zolder geschikt als extra kamer.Zonnige tuin , 96 m² met vijver.Bouw 1992,huur € 590 in mooie wijk.

gevraagd appartement ,eengezinswoning ,of 55 plus,in Houten.beslist niet ouder dan 20 jaar.Liefst nieuwbouw. Huur niet meer dan €600
minimaal Woonkamer,3 slaapkamers , of woonkamer 2 slaapkamers en zolder,of woonkamer ,slaapkamer en zolder

Mail me alleen de straat en de huur van het aangeboden huis,dan praten we eventueel verder.

Misschien tot ziens.
Re: woningruil Maarssen / Houten
16 februari 2013 00:54
Beste Jos,

Bent u eventueel ook geinteresseerd in een 1gezinswoning in Ijsselstein?

mvg,
Sali
sociaal22@hotmail.com
Iemand intresse in een 4kamer 1gezins woning
in baarn?
dag,miranda

ik zag u advertentie en dit spraak me gelijk aan ik ben erg lang bezig met eengezinswoning te krijgen alleen nog steeds moet ik paar jaartjes wachte,
ik woon ook zelf in zuilen en heb een bovenwoning erg groot,grote woonkamer drie slaap kamers waar van een heel grote en twee kleine ,de huur is elke maan rond 474,euro zoals jer zuilen kent alles is goed bereikbaar,alleen ik zou het tof vinden als we miss kunnen ruilen,


gr dunya
Hoii

İemand interesse in woningruil ik naar Overvecht jij naar Hoograven.
Heb een flat 3 verdieping met 4 kamers, cv, balkon, bad, open keuken en laminaat.
Ik woon in een prachtige 4 kamer potiekflat aan de JohanWagenaarkade in Utrecht.Ik zou graag de stad uitwillen richting de Bilt,Bilthoven,Groenekan. Het liefst een benedenwoning min 4 kamers. ( heb 2 kinders en een hond).
Hoi

ik heb een prachtige4 kamer portiekflat in de aanbieding,aan het water prachtig uitzicht ruim,licht,2 balkons, prettige omgeving.
Huur 496,- (Mitros) , totaal opp 70 m.

Gevraagd liefst in de Leyen bilthoven eo benedenwoning met tuin, of dicht bij groen
he asma ,

ik heb een eengezinswoning in vleuten, dat is ook vlakbij ovevecht en utrecht zelf.

als je interesse hebt dan kun je me bellen.

0623905995
Iemand interesse in een nieuwbouw woning in Leidsche Rijn?
Ik wil graag terug naar Maarssenbroek.
Mailen kan op woningruil24@gmail.com
Driehoeksruil ook mogelijk.
hallo je kunt mij je tel nummer sturen dan neem ik kontact met u op zodat u mij kazeggen wat u mijn aanbiedt ik wacht u reactie af mvg naima
hoi bent u nog op zoek naar woningruil ik heb een 4kamer eensgezinswoning in vianen utrecht mocht u geeinteresseerd zijn stuur maar een mailtje ik wacht u reactie af mvg naima
hajar Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zelf woon in de buurt van centraal station
> utrecht in een rustige wijk in een apartement.
> (grote woonkamer, 2 slaapkamers, grote badkamer).
> Zelf ben ik op zoek naar een eensgezinswoning,
>
> Ben je geintreseerd dan hoor ik graag van je,
>
> Vriendelijke groet hajar
hallo ik heb 4kamereensgezinswoning in vianen ut grote achtertuin een voortuin ben je geeinteresseerd dan kun je mij mailtje sturen met of zonder je tel nr ik wacht u reactie af mvg naima
Heeft u wel een op www.ruilenverhuis.nl gekeken.
Dit is de enige web site waarop particulieren kunnen zoeken in het aanbod maar ook in de woningwensen van andere.
Zoek daar meteen wie er naar Leidse rijn, Utrecht of Maarsenbroek wil verhuizen en zie wat ze zelf voor woning aanbieden. Een krachtig concept.
Meer info, zie zelf maar even op www.ruilenverhuis.nl

P.s. : Sinds kort kun je daar ook je woning ruilen tijdens de vakantie periode
SAL
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
08 mei 2013 14:23
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
SAL
Re: woningruil utrecht naar omg utrecht
08 mei 2013 20:34
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je je ka mij mailen loukili_nadia@hotmail.com
hai ik zag dat je woningruil zocht
ik woon in overvecht wil graag naar hoograven

hoor graag van je
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: