Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Amsterdam ik Naar almere

Gepost door Sannae 
Jij naar Amsterdam ik Naar almere
05 september 2008 14:09
Goeiedag,

Bij deze wil ik graag mijn woning te ruil aanbieden, ik heb een 3 kamerwoning in het centrum (overtoom) Amsterdam. (loopafstand Leidseplein)
2 grote slaapkamers.zitkamer, douch, apparte toilet, berging. ik woon op de eerste verdieping.

Ik zoek een nette ruime 3 kamer woning, in Almere.
Beste Sannae,

Ik woon sinds een jaar in almere- Stad, erg gezellig daar ik ook midden in het centrum woon.


IK BIED: Luxe 3k app. 2 ruime slaapkamers, 1 grote zitkamer, Ruime keuken, balkon, Douche met ligbad, Apparte toilet, grote berging. Zelf woon ik op de eerste etage en er is een lift. Ik woon midden in het centrum vanaf het balkon uitzicht naar de winkels en het Centraal sation , nabij ziekenhuizen, speeltuinen, scholen enz enz.

Vragen ? bel gerust even op: 06 - 434 78 645

Groetjes Nadia
Re: Jij naar Amsterdam ik Naar almere
07 november 2008 16:31
Hoi zou er ook een 3de slaapkamer gemaakt kunnen worden?
En zou u wat zien in een 3 hoeksruil dan?

Groeten Jo
goede dag,
ik ben heel geintresserd in uw woning, ik woon zelf in almere buiten(bouwmeester buurt). ik heb 3kamer woning, maar die bevind zich op de 2de verdieping, het woning is tegeover de lidil en heeft beneden een slager en pizzaria, is opzicht best wel rustig, bussen zijn ook makkelijk te bereiken en zijn ook scholen in de buurt.Bus 1 rijdt verder zowel alle kanten op naar station centrum als buiten, allebei even veel haltes. Verder betaal ik per maand 234 en huurtoeslag 195.
ik hoor heel graag.
Hoi Sannae,

Ben je nog steeds op zoek?

Dit is wat ik aanbied in Almere;

Beschrijving van de woning;
Flat; 70m2, het is officieel een 3 kamer flat, (maar omdat ik dat niet nodig heb, heb ik de ā€˜2eā€™ slaapkamer open gelaten met als resultaat een hele grote huiskamer). Tweede verdieping, geen lift, aparte keuken. Badkamer en wc niet te lang geleden gerenoveerd. Balkon van 7 meter breed met uitzicht op het weerwater. Aardige berging beneden. Gelegen in Almere-stad in de wijk stedewijk-zuid. Zeven minuten fietsen naar het centraal station, met vijf minuten in de stad. Gelegen in een groene buurt, vlakbij scholen, speeltuintjes achter, twee strandjes op loopafstand, supermarkt en bushaltes om de hoek. Volop parkeervoorzieningen.
als je interesse hebt, hoor ik dat graag.
Groetjes van Charron
Mijn email adres is misszucchine@hotmail.com als je interesse hebt. Groetjes Charron
Hallo,

Ik heb een woning in almere centrum boven het winkelcentrum. De totale oppervlakte is 90m2 met open keuken en twee slaapkamers.
De huur is 497,- per maand.

U kunt mij mailen oum_hafs@hotmail.com
Hallo,

Ik heb een woning in almere centrum boven het winkelcentrum. De totale oppervlakte is 90m2 met open keuken en twee slaapkamers.
De huur is 497,- per maand.


U kunt mij mailen oum_hafs@hotmail.com
yamila
Re: Jij naar Amsterdam ik Naar almere
22 december 2008 14:57
Hai!

Ik heb een prachtige royale en ruime 4 kamer woning in almere buiten!

Interesse? 0645576936

Grtjes yamila
Ik heb een 2 kamer (ruime) flat in Almere Haven in de aanbieding voor je. Met een prachtig uitzicht op het Gooimeer. Lift is aanwezig. Ben benieuwd naar jouw reactie.
Hoi,

Ben ook opzoek naar woningruil. Ik heb een leuke 3 kamer etage woning in Almere Stad te Danswijk.

bij interesse en meer info: shainafs@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: