Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Almere Centrum, ik naar ????

Gepost door Nedaflower 
Beste Mensen,

Ik woon sinds een jaar in almere- Stad, erg gezellig daar ik ook midden in het centrum woon.


IK BIED: Luxe 3k app. 2 ruime slaapkamers, 1 grote zitkamer, Ruime keuken, balkon, Douche met ligbad, Apparte toilet, grote berging. Zelf woon ik op de eerste etage en er is een lift. Ik woon midden in het centrum vanaf het balkon uitzicht naar de winkels en het Centraal sation , nabij ziekenhuizen, speeltuinen, scholen enz enz.
Hallo ik ben heel geintreseert in u woning ik ben egt op zoek naar en groote huis maar ik wil graag weten wat u zoekt. u kunt mij bereiken op 0618085363/ 0615121559 0365245660 dus bel aub dan dan weet ik wat u wil.


groetje Fabiora
ik heb een eengezinswoning in doesburg, gelderland misschien iets voor u.

met vriendelijke groet marion.
is Rhenen wat voor u?
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
03 oktober 2008 16:27
ik heb 2 kamer woning in Amsterdam centrum tegen over artis
is dat misschien iets voor u?
heeft u interesse bel of emaille me
amina-11@live.nl
0616359307
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
21 oktober 2008 11:48
Ik heb een 2 kamer flat in vianen
halo
woninruil :eensgezins woning in amersfoort
4 kamers en zolder met tuin voor en achter mooi huis
in afwachting op jou reactie.
telefoon :06-39227887

met vriendelijke groet,
bahr.
Hallo Bahr
Heeft u eventueel interesse in een 4 kamer eensgezinswoning in Almere-Haven, huur € 547,-
u kunt mij mailen op moniqueteunissen@versatel.nl
Groeten, Monique
ik woon in nijmegen heeft u iets ?
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
03 november 2008 20:18
Ik ben opzoek naar een 5 kamer eengezinswoning in almere OF Aalsmeer, Amstelveen, Badhoevedorp, Zwanenburg, Halfweg ,Amsterdam Aker.

Tot hoors. ( HUUR TOT 500
MOET huursubsidie mogelijk zijn.)
HOI wilt u naar katwijk
hallo,

ik heb een woning in helmond (10 min. van eindhoven).

laat u mij even weten of u interesse heeft ,dan mail ik u info over mijn woning.
is breda iets voor u
0659080418 meetje
Hallo,

Is Dronten iets voor u? (vlakbij Lelystad)

Groet,

Marjan
Hai,

Is Amsterdam iets voor je??

Ik heb een leuke 2 kamer woning met een aantrekkelijke huur van 287,-!!
Mooie ruime flat op de 3e woonlaag (met lift) 2 grote en 1 wat kleinere slaapkamer aan de kant van het bos zit ook het balkon de keuken heeft een inbouw keuken meet vaatwasser oven en kookplaat U kijkt uit op het bos van Zeist de scholen zijn om de hoek net zoals de winkels en de bus de reden waaromik weg wil is omdat ik eenhele woning wil me een tuintje vor de kleine de huur bedraagt 516 euro maar met subsidie 261 wil je meer info kun je altijd even bellen wat ik zoek is een huis met een tuintje plaats maakt me niet zo uit ik ben niet echt gebonden mijn nummer 06 44646965
Mooie ruime flat op de 3e woonlaag (met lift) 2 grote en 1 wat kleinere slaapkamer aan de kant van het bos zit ook het balkon de keuken heeft een inbouw keuken meet vaatwasser oven en kookplaat U kijkt uit op het bos van Zeist de scholen zijn om de hoek net zoals de winkels en de bus de reden waaromik weg wil is omdat ik eenhele woning wil me een tuintje vor de kleine de huur bedraagt 516 euro maar met subsidie 261 wil je meer info kun je altijd even bellen wat ik zoek is een huis met een tuintje plaats maakt me niet zo uit ik ben niet echt gebonden
Ik bben ronald en ik woon in nieuwegein als u interesse heeft belt u mij dan op deze nummer:0619557923
U kunt mij bellen vanaf 9.00 t/m 12.00 uur S'morgens en na 10.00 in de avond
Dan kunnen we over het huis praten en hoe duur het is
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
27 mei 2009 15:10
Dag meneer/mevrouw,

ik heb een twee kamer woning in almere kruidenwijk met een achtertuin wegens gezins uitbreiding wil ik graag groter gaan wonen de huur is € 312 en een mogelijkheid tot huursubsidie hoop dat u mij kunt helpen hoop graag wat van u te horen email naar taaltje28@hotmail.com
godemidag
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
zou jij met mij willen ruilen ik woon in lelystad ik heb een eengezinswoning met 2 slaapkamers en een tuin
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
20 juni 2009 09:48
Dag Meetje,

U heeft een een woning in Breda? En u wilt naar de omgeving Almere. Ben zelf op zoek naar een woning in Breda.
Mijn appartement staat 10 minuten van Almere, Amsterdam en 't-Gooi nl Muiderberg.

Als u interesse heeft dan kan ik u de gegevens toesturen van mijn appartement.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Wakker
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.

Vr.gr.
A.Gorter
Nedaflower Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Mensen,
>
> Ik woon sinds een jaar in almere- Stad, erg
> gezellig daar ik ook midden in het centrum woon.
>
>
> IK BIED: Luxe 3k app. 2 ruime slaapkamers, 1 grote
> zitkamer, Ruime keuken, balkon, Douche met ligbad,
> Apparte toilet, grote berging. Zelf woon ik op de
> eerste etage en er is een lift. Ik woon midden in
> het centrum vanaf het balkon uitzicht naar de
> winkels en het Centraal sation , nabij
> ziekenhuizen, speeltuinen, scholen enz enz.


hoi mijn naam is dani ik vraag me af waar jij naar toe wil verhuizen en of je dat nog wil ik woon in lelystad en moet met spoed verhuizen maar ik wil naar almereheb je interesse bel me op 0614206187
Re: U naar Almere Centrum, ik naar ????
25 juni 2009 20:48
ik hwb 3 kamerwoning met tuin in amsterdam mosveld.
mRKT EN WINKELS VOOR de deur.

huur 360 intresse?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: