Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar haarlem, wij naar ??

Gepost door de ruig 
Hallo,

Wij zoeken een rustige plek, waar we uitgebreid met de honden kunnen lopen (los), Minimaal 3 slaapkamers, huurprijs tot 600, veel privacy, opknappen geen bezwaar.

Wij bieden: eengezins tussenwoning haarlem-noord vondelkwartier, 3 slaapkamers, aangebouwde keuken, voortuin, achtertuin.

M. vr, gr.
F. J. G. de Ruig
Haarlem
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers waarvan 1 op de hele grote zolder ( met vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kan je mij bellen of mailen
Mijn telnum is 06-33100214
Met vriendelijke groeten
Sara
Hallo woningzoekers,

Ik heb zelf een leuke woning in Vught Zuid. Het is een omgeving waar je naar hartelust kan wandelen in de bossen met de honden. Verder heeft het huis 2 zeer ruime slaapkamers een zolder welke te bereiken is met een vlizotrap een grote achtertuin van ong 75 km2 en een berging en een voortuin.

Kale huurprijs is € 404,-

Mocht u nog meer info willen dan kunt mij gerust bellen: 06-50898468

Groetjes,

Naima
hoi
ik heb een leuke woning op de eerste etage met een achter tuin en een hele grote tuin waar u met de honden fijn en rustig kunt lopen
er is ook een park op 2 min loopafstand.
ik heb 3 slaapkamers een hele leuke knusse woning



groetjes fatma
Hallo Fam. de Ruig,

Ik woon in Hoorn N.H., dicht bij het Ijsselmeer en bos, ik heb een eengezinswoning met een heerlijke tuin met tuinhuisje, prima woonkamer en keuken en boven 3 slaapkamers met douche en 2e toilet, een zolder die te bereiken is met een vlizotrap, recent heb ik alles nog opgeknapt het ziet er allemaal netjes uit, mocht U belangstelling hebben voor een ruil met Hoorn dan verneem ik dat graag van U,

Groetjes Marian
hoi
ik heb eengezinswoning hoek in alkmaar
65m2 tuin
ingebouwde keuken
2 grote slaapkamers
zolder vaste trap
badkamer met 2de wc

groetjes
Re: u naar haarlem, wij naar ??
08 augustus 2008 18:27
wilt u naar Venray 3 slaapkamers grote achtertuin garage alles is goed
als je contact wil opnemen graag
0634186607
Re: u naar haarlem, wij naar ??
14 september 2008 12:49
hallo met mascha wij zoeken een woning in haarlem ivm dat onze fam.daar woont en ik een kindje erbij heb willen we dicht bij oma weer gaan wonen we wonen in een mooie ger.flat met lift op 7 de etage de honden hebben diverse mogelijkheden om hier te wandellen van een klein parkje voor de deur tot een groter park hier 10 min lopen vandaan of langs het water lopen tot lutjebroek (grapje) uitzicht prima keurige omgeving met meerdere honden collega`s de flat is ong 75/100 vierkante meter 3 slaapk. en grote badk mooi balkon met glasraam geen tralies alle voorz. dicht bij ov voor de deur parkeergel. in overvloed/ leiderdorp 2352bc googlemapook leiden besch.over veel groenparken om te wandellen
goede dag ivm de geb. van mijn baby wil ik graag bij mijn fam wonen wij wonen in leiden/dorp met veel parken groen water en recreatie mogelijkheden onse beneden buren hebben 2 grote bernersenners en vinden dit de ideaale plek voor hun gezinnetje veel hondenbezitters hier uitval mogelijkheden ov voor de deur ruime parkeer gelegenheid aangb zeer ruime flat met 3 slaapkamers 7de etage geen bovenburen en rustige buren in omtrek ruime douche met mogelijkheid tot bad ruime woonkamer 8 bij 4 en glazen balkon op het zuiden prachtig uitzicht winkels op loop afstand waar ook een zeer gerenomeerde dieren arts zit ook artsen en tandarts aphotheek binnen 8 min lopen ook krijgt u 40%korting op uw stookkosten (wat niet nodig is ik kreeg dit jaar 357 euro terug)de huur is 557 euro incl stookkosten en douche tel:0717852997/0642980109
Re: u naar haarlem, wij naar ??
22 januari 2009 21:45
alstubliefd ik wil zo graag naar haarlem en de woning van mij is erg mooi en in leiderdorp cenrtraal gelegen op het zuiden ik heb zo een heimwee en mijn kids willen bij de fam zitten
Re: u naar haarlem, wij naar ??
06 februari 2009 16:49
wilt ook ruilen inaar groningen??
Re: u naar haarlem, wij naar ??
07 februari 2009 15:12
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning
met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder (vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kunt u mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214
groetjes
Sara
indien Rotterdam een goede optie voor u is neem dan contact op met 0653787901

Edwin
ik heb eengezinswooning in haren , 3 km van groningen, hier is heel veel nature om te wandelen.kunt u mij mailen :tertitsa@home.nl
fnj
Re: u naar haarlem, wij naar ??
06 april 2009 09:33
hoi ik heb een woning in helmond (10 min. van eindhoven)

ik kon de rest van de info niet versturen. moest eerst goedgekeurd worden door de moderator.

maar interesse ...stuur mij maar een mail dan stuur ik de gegevens van mijn woning.
achter mij zit een park waar je met de honden kunt wandelen en de bossen is ook op korte afstand.
Interesse in een eengezinswoning in Hilversum???
wij wonen in Hengelo ov. we hebben 4 kamers en een mooie woonkamer met een voor en achtertuin.
we zouden graag naar Haarlem willen omdat me zus bij schilderswijk woont.
hallo wij wilen een driehoeks ruil doen ikheb een woning in adam pijp 3 kamer woning met balkon huur 375 tegen over sarphatie park bv als het door gaat gaat u naar de pijp meneer van de pijp gaatnaar mijn woning in lstad en ik ga naar u huis u kunt mij niet mailen ukunt meneer van het huis in de pijp bellen nr 0207860168 ik hoop dat wij van u horen dag


__________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 3999 (20090410) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

[www.eset.com]



__________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 3999 (20090410) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

[www.eset.com]
Hallo,

Bent u geïnteresseerd in een eensgezinswoning in Dronten, een dorp vlakbij Lelystad? Het is in een nieuwbouwwijk en lekker rustig. Groot bos op 2 minuten loopafstand.

Groet,

Marjan
hallo
ik woon in voorburg 4 kamers een portiekwoning 2 etage groene en rustige buurt
hallo wij wilen een driehoeks ruil doen ikheb een woning in adam pijp 3 kamer woning met balkon huur 375 tegen over sarphatie park bv als het door gaat gaat u naar de pijp meneer van de pijp gaatnaar mijn woning in lstad en ik ga naar u huis u kunt mij mailen of bellen 0644385429 u kunt ook meneer van het huis in de pijp bellen nr 0207860168 ik hoop dat wij van u horen dag
Re: u naar haarlem, wij naar ??
11 september 2009 17:16
Hallo gold uw woningruil nog.Ik woon zelf in Hoorn interesse? Groetjes sheil
Re: u naar haarlem, wij naar ??
14 september 2009 00:50
ik heb een kleine gezinswoning met 3slpk en zolder met vaste trap in breda noord,
het is heerlijk rustig veel groen genoeg om je hond vrij te late wandele. lijk het u wat?
de huur is 502 huurtoeslag is mogelijk
dan kunt u mij gerust belle op
0631058262 mvg meetje
lees meer eerdige reactie wat ik tebieden heb

groetjes
Re: u naar haarlem, wij naar ??
17 oktober 2009 21:57
wilt u naar Den Helder 4 slaapkamers grote achtertuin.voor tuin garage alles is goed
als je contact wil opnemen graag
hoi

ik heb wel intresse en denk dat ik een heel mooi aanbod heb voor wat jullie zoeken !!
kunnen jullie mij mailen dan kan ik meer informatie geven en gelijk foto's sturen !!!


groeten
Re: u naar haarlem, wij naar ??
22 november 2009 22:49
ik Woon in ulft heb een tussenwoning en wil heel graag naar breda verhuizen kunnen we over praten
Re: u naar haarlem, wij naar ??
23 november 2009 00:12
Goedenavond,

Ik heb een woning in gelderland, doorwerth. Misschien is dit iets wat u zoekt? Het is een bosrijke omgeving, een rustige omgeving. Als u meer witl weten, hoor ik het van u.

Groeten, Sharon
Re: u naar haarlem, wij naar ??
23 november 2009 09:42
Wij hebben een hoekwoning met zeer ruime tuin in Haren, Groningen. De bossen beginnen achter het huis: Noordlaren, Glimmen, maar ook polders en het Zuidlaardermeer. Geinteresseerd?
Re: u naar haarlem, wij naar ??
24 november 2009 12:10
wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers, ruime badkamer met ligbad en aparte douchecabine en grote voor en achtertuin in Ternaard een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum en leeuwarden en ook ameland is niet ver. Het is een kindvriendelijke buurt en ideaal om met honden te kunnen wandelen. Er is een supermarkt, basisschool, peuterspeelzaal, huisartsen en bushalte op loopafstand. Wij wonen hier een paar maanden maar wij kunnen niet wennen in een dorp en zijn toch meer stadsmensen de woniing moet nog wel verder opgeknapt worden. de huur is 432 euro. Lijkt het u iets? woningruiler2009@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: