Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM

Gepost door marja 

Ik wil graag met iemand ruilen uit Amsterdam. Ik heb een grote 4 kamer eensgezinswoning met grote achtertuin waarvan de hele dag zon grote woonkamer 3 slaapkamers open keuken ruime badkamer alles in de buurt scholen kinderdagverblijf supermarkt aan de overkant strandje sportschool bus op loopafstand 5 min van treinstation en groot winkelcentrum Huur 456 euro.


Ik zoek een 4 kamerflat of etage in Amsterdam of Diemen e.o.
Etage alleen op 1 hoog. Flat mag hoger maar dan wel met lift Huur tot 500 euro.

Geen Noord of Zuidoost.
3kamer eengezins met vliering ?
sorry vergeet de plaats door te geven het is in hoofddorp
Hallo Marja,

Waar in Almere stad als ik vragen mag?
Re: U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM
27 september 2008 23:04
Hoi Sassa

Wat zoek je precies als ik vragen mag en wat heb je in de aanbieding ikwoon ook in almere literatuurwijk..
sassa
Re: U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM
01 oktober 2008 15:56
Hoi Maka,

Ik zoek een eengezinswoning met minstens 4 kamers en een tuin liefst op het westen of zuiden!
Liefst een rustige straat maar waar ik wel voor de deur kan parkeren!

Ik heb in de aanbieding een 3 kamer appartement met werkelijk een schitterend uitzicht over het sloterplas! Groot balkon, soort bijkeuken en een lift is hier aanwezig. Boven winkelcentrum met alle winkels aanwezig (H&M, Hema enz.) Vind het ontzettend jammer om weg te "moeten" maar met 2 kids heb ik een tuin nodig!
Misschien vind je het wat?

Groetjes Sassa
Re: U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM
01 oktober 2008 16:45
Hoi Sassa

Jammer klinkt goed maar zoek iets groters want we zijn met 5 personen

Succes met zoeken!

Groeten Jolanda
ik woon in amsterdam en ik wil gaag met u ruilen tele;0206360799
woon in amsterdam... 4 kamerwoning. bel 0643942412
Re: U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM
06 januari 2009 10:18
Hoi, ik heb een 4 kamereengezinswoning in Amsterdam huur 430 subsidie mogelijk

Ik heb intresse? Tot hoors.



Mail naar waka.waka@live.nl
hallo ik heb intresse in u woning ik woon zelf in amsterdam noord ik heb een 4 kamerwoning voor meer info :bel:0628929031 of:020-6360799
Re: U NAAR ALMERE STAD WIJ NAAR AMSTERDAM
08 januari 2009 13:04
Hoi, ik heb een 4 kamer eengezinswoning in Amsterdam. huur 430 subsidie mogelijk.


Ik heb intresse !!!!!!!!!!!! Mail naar waka.waka@live.nl Wie heeft voor mij een 4of 5 kamereengezinswoning rond Amsterdam.......Almere, Amstelveen, Aalsmeer,
Assendelft, Badhoevedorp, Velsen.......HUUR Tot 500 EURO MOET subsidie mogelijk zijn. Dank.
Ik heb een mooie 4 kamerwoning met dakterras en inpandig parkeergelegenheid.
De woning is op 2 hoog nabij het vondelpark en leidseplein. ( Overtoom Oud-West) 75m2
Huur ± 450

Ik zoek een 3/4 kamer eengezinswoning in Almere Filmwijk met een een tuin op het zuiden of zuid-westen, een open-keuken en een ruime woonkamer.

Ik hoor graag van uw,

M.V.G
Anneke
ik heb een eengezinswoning amsterdam slotermeer,
intresse
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: