Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Purmerend naar Andijk

Gepost door Gino 
Purmerend naar Andijk
08 februari 2008 06:54
ik heb een knus en half vrijstaand huisje in Purmerend met allerlei voorzienigen zoals weiland, winkels, scholen , bus en bibliotheek in de buurt
Ik wil graag in de buurt van mijn kinderen wonen in Andijk desnoods nabije omgeving mijn voorkeur gaat uit naar een eengezinswoning tot 500 euro
Mijn huur is 400 euro.
Re: Purmerend naar Andijk
08 februari 2008 10:47
Ik betaal 400 euro en heb een 4/5 kamer woning met een voor en achtertuin en een grote zolder waar een kamer is over de lengte van het huis( die moet wel opgeknapt worden) met cv.
Kunt u mij een foto van het huis sturen?
Re: Purmerend naar Andijk
08 februari 2008 13:05
hallo ik heb een mooie 4 kamer-eengezinswoning in Andijk en wil graag naar Purmerend .huur 450,-
geintereseerdt???
Re: Purmerend naar Andijk
08 februari 2008 13:20
hallo

ik heb een eengezinswoning in enkhuizen 5 km van andijk
wij willen graag naar purmerend vanwegen dat mijn man in amsterdam werkt
onze woning is net helemaal opgeknapt nieuwe keuken nieuwe badkamer met bad
en een 2e toilet in mei vorig jaar hebben we een nieuwe ketel gekregen die zorgt dat je binnen 1 min warm water krijgt we hebben toen wat bij gelegt zodat we een ketel hebben gekregen die wat meer vermogen heeft dan een normale ketel
je heb met deze ketel ook de mogelijkheid om vloerverwarming in het huis te maken de muren zijn net gedaan er ligt over het hele huis laminaat
we hebben een hele grote zolder waar je makelijk 2 slaapkamers van ken maken en er zit een wasmachine aansluiting op zolder op de eerste verdieping zitten 3 slaapkamers een een grote badkamer de tuin is 13 bij 9 de huur van mijn woning is 426 euro in de voortuin zijn de tegels net opnieuw betegeld als u intressen heb laat het me dan even weten mijn e-mail is vincentpover@hotmail.com of u ken ook bellen op het nummer 0615155897
hopelijk hoor ik u nog van u

met vriendelijke groet Saskia Pover
Re: Purmerend naar Andijk
09 februari 2008 16:29
vervelend he als niet word terug gereageerdt op je oproep\
je heb er al aardig wat
doe er wat mee aub
Re: Purmerend naar Andijk
22 januari 2010 15:03
Ben je nog op zoek naar een woning in Andijk? Ik heb een grote 6 kamer eensgezinswoning in Andijk. Bel me 0655154567 groetjes danielle
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: