Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil: Amsterdam - Utrecht

Gepost door kfk 
Goedendag Marijke,

Ik vond deze oude advertentie, en wellicht heb je al geruild, maar wie weet nog niet. Ik heb een vergelijkbare woning in Amsterdam (Rivierenbuurt) en ben op zoek naar een fijne plek in Utrecht.
Mocht je nog niet geruild hebben, laat je het even weten?

Groetjes
Leine
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
11 november 2013 12:38
hoi marijke, ik zou graag van jou willen weten of jij toevallig de zus bent van greet van de leur? ik ben namelijk haar dochter jeannette. ik probeer jou te zoeken op verschillende manieren en weet dat je een hele tijd geleden wilde verhuizen naar amsterdam, ik zag dit toevallig staan en dacht probeer het op deze manier, mocht jij de persoon zijn die ik zoek zou jij mij dan kunnen mailen aub, ik wil jou graag het een en ander vertellen en mocht je niet de persoon zijn die ik zoek dan bij deze sorry maar moest het even proberen, dus excuses voor het ongemak dan,

met vr gr jeannette den uyl (boers)
Goede avond marijke, ik heb interesse in de woning in Amsterdam ik heb een driekamer beneden woning 2 slaapkamer, badkamer en een grote gesloten keuken
Beste dames en heren,

Bij deze wil ik mijn plekje in Utrecht z.s.m. inruilen voor een huisje in Amsterdam. ( huur: € 550,- )

Wat mijn stulpje te bieden heeft:

3 kamers;
een ruime woonkamer
een grote slaapkamer
een kleinere slaapkamer
- Een badkamer
- Een ruime keuken
- Een balkon
- Eerst een trap bij binnenkomst
- Een box waarin fietsen e.d. geplaatst kunnen worden
- Een kindvriendelijke buurt, een buurt met veel jonge gezinnen
- Goed gelegen: niet ver van Utrecht Centraal en supermarkten. Het openbaar vervoer is op loopafstand
- Gratis parkeermogelijkheid in de buurt

In ruil hiervoor wil ik graag een plekje in Amsterdam met de volgende wensen: (voor maximaal: € 550)
- 4 kamers, waaronder 2 slaapkamers, ruime woonkamer en een badkamer
- ruime keuken

Voor meer info kunt u contact met mij opnemen op het telefoonnummer:
0686152073 of 0648375551

per mail:
berekhtb@yahoo.com

Groetjes,
Zoek jij nog een huisje in Utrecht?

Groetjes Marjolein
Beste Leine,

Ik heb een eensgezinwoning in Vianen Utrecht.

Heeft u interesse dan hoor ik het graag.

Groetjes jane
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: