Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil: Amsterdam - Utrecht

Gepost door kfk 
kfk
Woningruil: Amsterdam - Utrecht
05 februari 2008 23:32
Ik heb het volgende in de aanbieding:

Wijk: Oudzuid (Havenstraat,postcode 1075pr)
Leuke 2kamerwoning (50m2), 1e etage. Vlakbij het vondelpark, openbaar vervoer en winkels.
Woonkamer met open keuken ca 40m2, kleine douchecel met toilet, slaapkamer 9m2, balkon achter.
Zolderkamer ca 6m2. De woning heeft over de hele lengte ramen en is gelegen op het zuiden dus heel zonnig.
Huur: 380,- (gas/licht 66,-)


Ik zoek:

Een 2/3 kamer woning in Utrecht. Mijn voorkeur gaat uit naar het Centrum, Witte Vrouwen of Wilhelminapark. Max huurprijs 500,-
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
27 september 2008 13:45
Hoi

Ik vroeg mij af of je al een woning hebt gevonden. Zo niet dan zou ik je willen vragen mijn erg leuke woning in den bosch te overwegen. Email mij terug en dan kunnen we mss iets voor elkaar betekenen (souslander@hotmail.com).

groet noura
d
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
25 november 2008 12:43
Hoi,

Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik heb een leuke woning direct tegen het centrum van Utrecht (Vogelenbuurt- 8 minuten lopen naar het Neude). 2 kamers van 19 m², tuintje aan de gracht, houten vloeren etc. Meer informatie op woningruil (hopakker Utrecht/met foto en uitgebreide beschrijving). Stuur me anders een e-mail als je wat meer wilt weten. dpjdejonge@hotmail.com

Groeten smiling smiley
Hallo,

Deze site is nieuw voor me, ik zie je advertentie net. Maar, ik heb misschien iets voor je: een woning in de Gabriel Metsurstraat, in Utrecht.

[maps.google.nl]

Type woning: 4k flat 2e verdieping
Energielabel: D
Bestemd voor: 1 t/m 4 personen
Bruto huur: € 554,91
Bouwjaar: 1986
Totaal aantal kamers: 4
Woning: 65 m²
Woonkamer: 21 m²
Slaapkamer 1: 12 m²
Slaapkamer 2: 9 m²
Slaapkamer 3: 8 m²

Een iets hogere huur, helaas. Maar het scheelt weinig, vandaar.

Ik hoor graag van je!
Vr.Gr.,
DD
06-45460790
i have 2 kids
i need 3 bed room
flat hous
min; 80m2
mix: 500E
near school
Beste kfk,

Ik heb een zeer ruime, goed onderhouden 3-kamer woning (60 m2, over 2 verdiepingen) naast het Julianapark die ik zou willen ruilen met een woning in Amsterdam. Mijn woning is niet in één van de buurten die jouw voorkeur hebben, maar misschien wel het overwegen waard door de ruime indeling en ligging direct naast park. Bovendien is het maar 7 minuten fietsen naar het centrum...

Mocht je geïnteresseerd zijn, hoor ik het natuurlijk graag!

Vriendelijke groet,
Nienke
Hoi,

Ik heb een schattig tweekamer maisonette op de Koolstraat in de tweede daalsedijkbuurt. Ook niet in een van de wijken die je wilt, maar 5 minuten van het centraal station en 5 minuten van het centrum. Het is daarnaast ontzettend goedkoop met een kale huur van 245, - euro. Mijn advertentie staat op @#$%&:
[#$%&]

Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Sarah
Ik wil naar Amsterdam ivm met mijn studie. Woonachtig in driebergen, ruime flat, 1ste verdieping. Ruime woonkamer, drie slaapkamers, nette douche, wc en keuken. Lange balkon, dichtbij winkelstraat 2 min lopen.

Ik ben op zoek naar een ruime woning in Amsterdam want heb 2 kleine kinderen, het liefst ook in een rustige wijk.
Hallo,

Ben je nog steeds op zoek naar een woning in Utrecht?
Ik wil graag een woningruil met Amsterdam en heb in de aanbieding een superschattig monumentaal pandje in het centrum (tussen oude gracht een singel in).
Het is een huisje met boven de slaapkamer, beneden woongedeelte en een binnenplaatsje, De locatie is uniek, aan de rand van de zeven steegjes aan een haventje.
Kijk voor meer info op @#$%& advertentienummer 200010

groeten,
Eefje Ligthart
Nienke C Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste kfk,
>
> Ik heb een zeer ruime, goed onderhouden 3-kamer
> woning (60 m2, over 2 verdiepingen) naast het
> Julianapark die ik zou willen ruilen met een
> woning in Amsterdam. Mijn woning is niet in één
> van de buurten die jouw voorkeur hebben, maar
> misschien wel het overwegen waard door de ruime
> indeling en ligging direct naast park. Bovendien
> is het maar 7 minuten fietsen naar het centrum...
>
> Mocht je geïnteresseerd zijn, hoor ik het
> natuurlijk graag!
>
> Vriendelijke groet,
> Nienke


Hoi Nienke,

Ben jij nog steeds op zoek naar een woning in Amsterdam?

Wij zijn op zoek naar iemand die door middel van een driehoeksruil van Utrecht naar Amsterdam wil verhuizen.

Ik heb een ruim (78 m2) 3 kamer appartement in Amsterdam Noord. Op een paar minuten loopafstand van het geliefde winkelcentrum "Boven 't IJ". Praktisch om de hoek is een bushalte waar meerdere bussen stoppen die je binnen 10 minuten naar Amsterdm CS en het centrum van Amsterdam brengen.

Om een huisvestingsvergunning in Amsterdam te krijgen, moet je echter wel economische of maatschappelijke binding hebben. En aangezien mijn woning groter dan 59m2 is, moet de woning door minimaal 3 personen betrokken worden.

Indien je geïnteresseerd bent en aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, stuur me dan mailtje naar kevin22ok@hotmail.com.

Met vriendelijk groet,

Kevin
Hai,

Ik heb meer dan 10 jaar inschrijftijd in utrecht en ben daardoor bij reageren al snel eerste.

Misschien heb je interesse om samen iets te doen.

Zo ja. Bel me even op 0644541125.

Mvg K
wil je ook naar amersfoort, ik woon vlak bij het centum en centraal station van amersfoort.
Hoi Katy,

Wij willen graag terug naar Utrecht. Mischien kunnen we iets doen met een driehoeksruil? Dan geef jij aan waar je heen wilt en kijk ik voor je of ik iemand kan vinden?

Ik hoor het wel.

M. bloempot2010@hotmail.com
ik heb een huisje,10 minuten van het centrum utrecht,bushalte,voor en achtertuintje,omgeving majellapark,2 kamerwoning,hoekbenedenhuisje,met berging,electr.rolluiken,laminaat,winkels in de buurt,cv,enz.huur 318 euro,ik hoor het wel van u als u het goed vind kan u mij ook bellen 0308770513,groet..
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
24 februari 2011 16:07
Naar aanleiding van jouw advertentie:

Aangeboden Ruime 2-kamer hoekmaisionette uit 1985 in binnenstad Utrecht vrij uitzicht.
Huurprijs 370,76.

Groetjes,
njmr
Ik heb een prachtige woning in Utrecht (Wilhelminapark) aan het water met prachtig uitzicht. Het is een vierkamerwoning. Ongeveer 90 m2 en daarnaast hoort er nog een zolderkamer bij van ong 9m2. Dit is ook te gebruiken als slaapkamer. Huur is incl servicekosten 602 euro, maar dan woont u ook in de mooiste buurt van Utrecht. Bovendien is het een monumentaal pand. Ook heeft het huis een ruim balkon die voorzien is van veel zonlicht. Het huis bevindt zich op de tweede verdieping. De woningbouwvereniging is Bo-ex.
Laat me weten als u geinteresseerd bent.
Ik heb een prachtige woning in Utrecht (Wilhelminapark) aan het water met prachtig uitzicht. Het is een vierkamerwoning. Ongeveer 90 m2 en daarnaast hoort er nog een zolderkamer bij van ong 9m2. Dit is ook te gebruiken als slaapkamer. Huur is incl servicekosten 602 euro, maar dan woont u ook in de mooiste buurt van Utrecht. Bovendien is het een monumentaal pand. Ook heeft het huis een ruim balkon die voorzien is van veel zonlicht. Het huis bevindt zich op de tweede verdieping. De woningbouwvereniging is Bo-ex.
Laat me weten als u geinteresseerd bent.
Hoi Marijke,

heb je misschien interesse in een 3-kamer etagewoning in Amsterdam Centrum/Jordaan. De woning ligt in de Anjelierstraat.

ik hoop van je te horen.

met vriendelijke groet, Hester
Beste Marijke van de Leur,

Ik zag uw advertentie en ik vroeg me af of u misschien interesse in onze woning zou hebben; een hele lichte 3-kamer nieuwbouwwoning in het olympisch kwartier in Amsterdam zuid. Twee slaapkamers, badkamer met ligbad, zonnig balkon op t zuiden, uitzicht over het water. De woning is op de derde etage, met lift.

Ons lijkt uw woning namelijk erg mooi!

met vriendelijke groeten Jet
Email: amsterdamutrecht@hotmail.nl
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
05 januari 2012 19:44
Marijke van de Leur wil je misschien naar Amersfoort?
Goede avond marijke,
ik heb interesse in de woning in utrecht
ik heb een driekamer beneden woning 2 slaapkamer een grote badkamer en een grote gesloten keuken voor en achter tuin
centrale verwarming
omgeving Amsterdam Amstel loop afstand van de Amstel station rustig buurt kind vriendelijk,
ik hoop op een snelle reactie van je.
mvg
Sullivan Ignacio
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
04 juli 2012 10:06
hoi hheft u interesse in een eengezing hoekhuis met tuin van 100m2 in hilversum 4kamerwoning vlak bij de stad als u intersse heeft is dit mijn email m.tormenta@hotmail.com tel 0634089787 gr miranda
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
05 juli 2012 17:56
hoi sullivan ignacio wil je naar hilversum gr miranda mijn email is m.tormenta@hotmail.com
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
19 juli 2012 15:05
hoi s.e ignacio er zijn ook mensen uit utrecht die naar mijn woning willen kunnen we 3hoeks ruil doen gr miranda mijn email is m.tormenta@hotmail.com gr miranda
Re: Woningruil:Hoorn Amsterdam
03 augustus 2012 19:32
Hoi,

ik wil met u Woningruilen ik heb eengezinswoning 4 kamers, cv, berging, douche, voortuin, achtertuin

mijn telefoonnummer : 0684612125


Vriendelijke groet
rob
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
15 augustus 2012 11:55
ik heb in amsterdam een 2 kamer woning ik wil graag naar utrecht toe het huis staat in de jordaan 10 min lopen naar het centraal station telefoon 0620862765
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
04 september 2012 16:18
ik heb een hur huis beneden woning in amsterdam centrum een tweekamerwoningi in de jordaan heelgezellig wonen ik vraag een beneden huis inutrecht de binnen stad myn telefoon nummer is 06;20862765
Re: Woningruil: Amsterdam - Utrecht
08 september 2012 12:31
Dag,

Ik heb een hele leuke 4 kamerbovenwoning aan de rand van de wijk Lombok (tussen Oog en Al en Lombok). De woning is erg licht en het balkon is relatief ruim en vangt veel zon. De buurt is rustig en velig. 7 minuten fietsen naar station CS en voldoende parkeermogelijkheid. Park en groen dichtbij.
Als je interesse hebt kan ik je meer informatie geven en foto' s sturen.

met vriendelijke groet
L. Bais
Utrecht
Hoi ik zoek een huis in Amsterdam. met de maximale huur 600 euro. een kleine tuin met 5 kamers en 4 slaapkamers een grote keuken en douche
ik heb zelf een huis in Utrecht . een kleine keuken een grote tuin 2 slaapkamers
de woningbouwvereniging is van mitros als u gedesinteresseerd ben kunt u me mailen
hoi kevin.

Ik heb wel interesse ik heb een woning in utrecht en zou graag naar amsterdam willen verhuizen.
Ik mijn man en mijn kindje.

Ik hoor graag verder van
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: