Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar heerhugowaard ik naar...........

Gepost door marije 
Ik woon zelf in heerhugowaard.In een 3 kamer appartement.
Het huis bevind zich op de 2de verdieping van de 2 er is geen lift aanwezig.
Het huis heeft 2 ruime slaapkamers.En een ruime woonkamer met de keuken erbij in. Dus geen aparte keuken.Het heeft een ruime badkamer en een apart toilet.
Het ligt in een rustige kind vriendelijke buurt.Met een groot winkelcentrum op 10 minuten loopafstand.Verder ligt het gelegen vlakbij de snelweg richting Alkmaar en Amsterdam.Bushaltes op 4 minuten loopafstand.
Re: u naar heerhugowaard ik naar...........
13 februari 2011 08:16
Hoi woon in purmeren 4kamer woning huur 468 gouwzeestraat groetjes

mail me faouzia37@live .nl
Re: u naar heerhugowaard ik naar...........
13 februari 2011 09:14
Hoi heb een 4kamer in purmerend huur 468 gouwzeestraat mail me faouzia37@live.nl
Re: u naar heerhugowaard ik naar...........
13 februari 2011 09:47
Ps heb ook een 3kamer wonng in amsterdam schaapherderstraat 3kamer
Re: u naar heerhugowaard ik naar...........
13 februari 2011 18:15
Hoi lijk krommenie je wat is een dorp en echt heel leuk en gezelig mail me faouzia37@live.nl
ik heb u ruiladvertentie gezien en ben geinteresserd geraakt! Ik heb zelf een tussenwoning in Dronten dorp in Flevoland. Ik woon in de ouder kern (1964). Heb een woonkamer met halfopen eetkeuken. Verder beneden het toilet een bijkeuken/schuur een kelder en tiolet, grote achtertuin en voortuintje. Ik heb boven drie slaapkamers twee grotere een kleinere er is nog een 4de kamer boven. Op de boven etage ook de badkamer en twee inbouwkleding kasten en een vlizotrap naar een zolder die geschikt is om spulen op te bergen je kunt er niet staan is wel veel berg ruimte en uiteraard een badkamer. De woning wordt eind 2012 gemoderniseerd en komt dan een nieuwe keuken en badkamer in het vierde kamertje boven. Verder komt er boven dubbel glas (benden is dat er al) en wordt het huis energie label A gemaakt. Tijdens de modernisering die een paar weken gaat duren kun je gewoon in het huis blijven wonen. In de woonkamer ligt laminaat en boven vloerbedekking de trap en hal zijn nog kaal, voor de hal ligt de vloerbedekking op zolder heb het alleen nog niet neergelegd. De buren zijn rustig. Ik hoop dat u het wat lijkt en dat ik wat van u hoor. De huur bedraagt 442 euro met service kosten. Na de modernisering gaan de huren alleen omhoog als je er daarna in komt als u nu dus verhuisd komt er geen huurverhoging na de modernisering voor u.

Ik hoop van u te horen.
Mijn telefoonnummer is 0321 751183 of mail maartenmaria@hotmail.nl (ik heb geen nummer herkenning dus als u wat inspreekt laat dan u nummer achter).
Re: u naar heerhugowaard ik naar...........
16 februari 2011 05:35
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: