Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Huizen/Blaricum, Wij Amsterdam

Gepost door INS 
Aangeboden:

5 kamer eengezinswoning in Huizen op de grens van Blaricum,
huur 482 euro p/m

Gevraagd:

4 kamer (of ruime 3 kamer) woning in Amsterdam,
huur max. 600 euro p/m

Aub alleen reageren als u een woning in Amsterdam hebt, of mee wilt werken aan een 3-hoeksruil zodat wij in Amsterdam kunnen wonen
mocht u iemand vinden in Amsterdam, maar diegene wil alleen naar een benedenwoning, dan houd ik mij aanbevolen voor een eventuele driehoeksruil.
Zie mijn advertentie hierboven.

Met vr. groeten,
Beste,

Bedankt voor uw reactie.

Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen. I.p.v. Amsterdam is ook Hilversum een optie. Er zijn idd mensen die gelijkvloers willen wonen.
Wilt u een keer onze woning bezichtigen, we wonen nl. vlakbij en dan weten we gelijk of uw interesse blijvend is.

Met vr. groet
hallo,
misschien hebben wij wat jullie zoeken en jullie andersom.
Wij hebben een etage woning in amsterdam-noord 3de etage.
4 kamers met balkon berging en zolder alle voorzieningen zijn inde wijk ov scholen winkels speeltuinen etc.het gaat om een venieuwings gebied en alle woningen worden op korte termijn opgeknapt.wij wonen hier hartstikke leuk alleen liggen onze harten in het gooi.
mocht u intresse hebben horen we dit graag van u,mocht dit niet het geval zijn dan in ieder geval succes.
Mvg,
H.dabachi
hoi,

ik heb een gezellige driekamerhoekwoning in de aanbieding, licht genoeg dus en een ruimtelijk uitzicht.Oost/Zeeburg.
Hoi,

Ik heb een mooi 3/4 kamer appartement in amsterdam bij het Hoofddorpplein niet ver van het Vondelpark. Vanwege twee kinderen zou ik graag in een rustigere, groene omgeving willen wonen. Wel pas vanaf volgend schooljaar (juni/juli 2009)

Huur is 590 en 100 euro stookkosten.
Het appartement is in een goed onderhouden besloten complex met binnenhof. Ongeveer 80m2, erg ruim voor amsterdamse begrippen.

Je kan me even bellen op 06-27627858

Groetjes Anna
Re: U naar Huizen/Blaricum, Wij Amsterdam
13 oktober 2008 14:10
Hoi Anna

Zou je niet naar almere willen verhuizen?
Groeten Jolanda
Hai ik heb een prachtig huis in Amsterdam in de Rivierenbuurt. Kan er zo in trekken. Huur is 520 exc. het is een drie kamer woning met balkon. 65 m op de 1e verdieping

Ik wil graag verhuizen naar een huis met tuin, heb al het een en ander bekeken in Blaricum en omstreken, dus u moet snel reageren ivm men mijn huis graag wil betrekken.
Hoi, ik heb een 4 kamer eengezinswoning in Amsterdam met grote tuin en gratis parkeren voor de deur. huur 430 euro >mvg Waka
Hoi, ik heb een leuke 4 kamer eengezinswoning in Amsterdam. Huur 430

Extra s grote tuin
zolder
GRATIS PARKEREN VOOR DE DEUR.
SUBSIDIE MOGELIJK........MVG WAKA
Ik heb interesse in een driehoeksruil, want woon in Brabant maar moet om zakelijke redenen verhuizen naar 't Gooi. Dus ik ben benieuwd of de woning nog beschikbaar is voor woningruil.

Hoop van jullie te horen.

Groet,
Marlies
Hallo,

Bent u nog opzoek naar een woning in Amsterdam?
Ik heb een 3/4 kamer woning in A'dam west.
U kunt mij mailen: a. cil@orange.nl
Hallo!we wonen. In Amsterdam centrum vlak by Jordaan alles bereikbaar park boodschappen centrum scholen restaurante banken winkels zwembaden etc ..ons huis is een massionette met vier kamer woning een nieuw gebouwd overkant is lijnbaangracht met water en boothuizen niet gehorige woning dubble glassen en leuke buurt met goede mensen we willen zo snel verhuisen omdat ik kinderen die moeten naar school .als u geïnteresseerd ben mijn nummer is 0626812640
Beste meneer/mevrouw
Ik zag u advertentie op woningruil ik ben geïnteresseerd

zou met mij willen ruilen? ik woon aan het eind van Amsterdam centrum in oudwest.

is dat wat voor u ? laat mij weten



groetjes

Isata
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: