Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar hoofddorp in naar amsterdam

Gepost door marga 
ik heb een eengezinswoning in de wijk toolenburg dit is een heel vriendelijke kinderbuurt aan het einde van mijn straat zitten 3 basisscholen plus peuter scholen plus kinderopvang er zijn twee winkelcentrums op 5 minuten afstand plus een recreatieplas op loopafstand ik zoek een appartement in amsterdam liefst in noord .
groetjes marga van dijk
ik heb in de aanbieding(te ruil)
in almere een mooie maisonnette met 2 grote slaapkamers.
een balkon met uitzicht op een hele grote vijver/park.
op 10 minuten loop afstand van het winkelcentrum.
vele gezondheidcentra op loop afstand.
hele kind vriendelijke wijk met veel speeltuinen.
zien is zeker ruilen
hallo , ik heb een etage woning in amsterdam met 3kamers
nabij winkels, ov,school,het is op een plein.
stadsdeel de baarsjes ik wil ruilen naar amstelveen, of hoofddorp.
hallo

ik zelf woon in amsterdam de baarsjes vlak bij centrum ik ben geinterseerd in uw woning ik heb 3 kamer wonning en extra slaapkamer op de zolder voor interesse mail me maar.
Hoi Marga hallo , ik heb een 3hoog galerijwoning met lift in Zaandam met 3kamers
nabij winkels,school ,en ook recreatieplas is op loopafstand ,kogerveld NS is 10minuten loopafstand .Het is een kindvriendelijk buurt.ik wou weten wat de huur is van dit huis en hoeveel kamers je hebt en of je een zolder hebt.Graag hoor ik het van u als u interesse hebt ook als u geen interesse hebt .Mvrg sonjamarga schreef:
>
> ik heb een eengezinswoning in de wijk toolenburg dit is een
> heel vriendelijke kinderbuurt aan het einde van mijn straat
> zitten 3 basisscholen plus peuter scholen plus kinderopvang
> er zijn twee winkelcentrums op 5 minuten afstand plus een
> recreatieplas op loopafstand ik zoek een appartement in
> amsterdam liefst in noord .
> groetjes marga van dijk
Dag Marga,

ik zie dat deze advertentie al van lang geleden is, maar ik vroeg mij af of u nog op zoek was naar iets in amsterdam?

Ik heb zelf een ruime 3 kamerwoning op de Cornelis Lelylaan (voorheen 4 kmr-woning), en ik zou graag naar hoofddorp willen..

Mijn vader heeft een 2 kamer beneden-woning in amsterdam Noord met tuin/schuur , nabij winkelcentrum etc

Wie weet bent u geïnteressseert in een van deze 2 woningen??

Met vriendelijke groet,
Chantal de Bruijn
tel: 06-28948509
Hoi,

Ik heb een leuk klein knus huisje van 59m met 1 slaapkamer en woonkamer. Verder zit er een apparte kamertje
bij wat je als berging kunt gebruiken of als babykamer. De woning heeft openkeuken en is gelegen op de benedenverdieping. Zeer nette woning met grote ruime douche/toilet.
Er zit een splinternieuwe cv combiketel in wat pas is geplaatst. Verder heeft de woning een box en een voortuintje. Over de buurt heb ik niets te klagen veel laagbouw en overzicht. Speeltuin, supermarkt, kinderboerderij, bus allemaal op 1 min afstand.

Ben op zoek naar een woning met minimaal 2 slaapkamers omdat mijn gezinssituatie over enige tijd zal veranderen.

Voor verdere info mailen of liefst bellen op 0644333247
hoi ik heb een woning in oostzanerwerf een drie kamer woning van 75 vierkante meter met twee grote balkons in een rustige en kindvriendelijke buurt u kan mij bellen op nuimmer 0651513483
Re: u naar hoofddorp in naar amsterdam
03 februari 2009 17:41
Hoi, ik heb een 4 kamereengezinswoning in Amsterdam huur 440 inclusief water

PS zolder ,grote tuin en GRATIS parkeren voor de deur. MVG Waka
MAIL NAAR waka.waka@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: