Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eengezinswoning gezocht omg. Rotterdam

Gepost door Randa 
Hallo,

Ik heb een appartemen in Rotterdam west, de huur bedraagt 450euro per maand.

Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in omgeving Rotterdam, het lieftst in Barendrecht, Capelle a/d ijssel of pr. alexander.
Beste randa,

We hebben een grote eengezinswoning met voor en achtertuin in zoetermeer..is dat een optie voor u......
Hoeveel kamers heeft u woning?

mvg
Scholten

Randa schreef:
>
> Hallo,
>
> Ik heb een appartemen in Rotterdam west, de huur bedraagt
> 450euro per maand.
>
> Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in omgeving
> Rotterdam, het lieftst in Barendrecht, Capelle a/d ijssel of
> pr. alexander.
Beste Scholte,

Ik heb een 3 kamer woning. Waarvan 2 slaap kamers.
Ik moet nog even met mijn verloofde overleggen of zoetermeer ook een optie voor ons is. Ik laat u morgen weten of zoetermeer een optie voor ons is.

MVG
Randa
Hallo Randa,

IK heb vanaf de 1e week van Febr. 2009 een eengezinswoning te huur in Beverwaard ( Rotterdam zuid ).
Het betreft een 6 kamer woning met 3 etages en een grote achtertuin met berghok.
Huurprijs is € 800 excl.glw
Mocht u geintresseerd zijn kunt u bellen naar 06-42129162

mvg. Shailendra
Hallo,

Wij hebben een hele gezellige ruime eengezinswoning te koop met zonnige tuin op het zuiden. Het is ideaal gelegen tov openbaar vervoer, recreatiegebied en op loopafstand van Rotterdam Alexandrium.

Voor meer informatie en foto's kijk op:

[web.me.com]

of op

[www.funda.nl]-
69d518e64730&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1

mailen mag natuurlijk ook.

Groetjes Marielle
Hallo,

Wil graag weten waar je woning exact bevindt. Zelf ben ik namelijk ook op
zoek naar woningruil.
Zelf woon ik aan de schonebergerweg dat is tussen heemraadsingel en voor de erfbrug van nieuwbinnenweg in.
eengezinswoning 4 kamerwoning dehuur bedraagt 533 euro, huursubsidie is mogelijk.
en verder voor meer info. kan je me mailen.
Re: Eengezinswoning gezocht omg. Rotterdam
11 maart 2009 14:05
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot met verwarmde vloer, de keuken is open – ook met verwarmde vloer, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Alles is nieuw: tegels, behangsel en de voering. U kunt zo in het huis gaan wonen. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Email: l-456@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Leo
hallo Zohra,

Graag wil ik weten of je nog belangstelling hebt voor woningruil?

Vriendelijke groet R.nouhi
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: