Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

iEMAND DIE NAAR OMG UTRECHT WIL VERHUIZEN?

Gepost door patricia 
Hallo,

Is er nog iemand die wil verhuizen naar een eengezinswoning in omg Utrecht?


wij zoeken een het liefst een ruime eengezinswoning. En het liefst in of omg rotterdam!
Ik heb drie kamers appartment in Schiedam, dicht bij NS station
Nieuwland, op afstand –10 km van centraal Rotterdam. de huur bedraagt 280 Euro per maand. drie kamers appartment derde etage
faez Marika
hallo zou u ook naar dordrecht willen dat is ongeveer 15 minuten van rotterdam af

ik heb een 4 kamergalerijwoning in de aanbieding in een nette complex met lift
als je interesse hebt hoor ik het graag,

mvg s.
Hoi,

Ik ben tebreiken op telefoonnummer 0616136880
Hallo,
Wie wil met mij een woning ruilen. Ik woon zelf in Alblasserdam in Zuid-Holland. En ik wil zelf in Noord-Holland wonen. Mijn eerste etage met een woonkamer en een open keuken en een opbergruimte en een toilet met een achtertuin. Tweede etage drie slaapkamers en een douche mijn douche is klein. Derde etage is een zolder met een vliezer trap en winkel centrum is hier om de hoek het is een kindvriendelijk wijk . er stopt een bus hier richting rotterdam 10min reizen ook naar rotterdam Ik zou dol blij zijn als jij met mij wil ruilen.


Ik ben te bereiken op telefoonnummer : 0616136880 of via mail ikram_elidrissi@live.nl
Gr ikram.
Hallo

Ik heb een nette woning met 3 slaapkamers, woonkamer, douche, cv, achtertuin met nieuwe tuintegels.
Bereikbaar op 0625447526
Mvg
Re: iEMAND DIE NAAR OMG UTRECHT WIL VERHUIZEN?
24 maart 2014 11:31
hoi,

ik heb huis omgevin den haag

0685636940
Re: iEMAND DIE NAAR OMG UTRECHT WIL VERHUIZEN?
24 maart 2014 11:38
hoi,

ik heb huis omgeving den haag
\
0685636940
Re: iEMAND DIE NAAR OMG UTRECHT WIL VERHUIZEN?
18 mei 2014 12:43
Goedemiddag Patricia,

Wij hebben een ruime 5kamer eengezinswoning in een groene kindvr nette buitenwijk van Zoetermeer.
Ik hoor graag je reactie. De eis is wel 5personen voor woningruil en een bepaalde inkomensgrens.

groetjes,
Charlotte
Hoi zoek je ook benedewoning 4 kamers maar met 2 slaapkamers of dat te klein
Re: iEMAND DIE NAAR OMG UTRECHT WIL VERHUIZEN?
18 juni 2014 17:49
ik wil wel maar waar omgeving utrecht

0685858548
Hallo,
Wij wonen in Woerden is dat een optie? Het is een eengezinswoning met voor zij en achtertuin. Het is een gezellige en rustige buurt. Waarom wij weg willen is dat de trappen een probleem vormen voor ons. Mijn tel.nr. is 0640309111 laat maar even weten of je nog steeds op zoek bent.
Hoi Rina, ik wil graag naar Woerden. Waar precies woon je en nog belangrijker.....waar wil jij precies naar toe?

Groetjes, Hester

email graag naar h.zonneveld@telfort.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: