Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ruime hoekwoning nieuwbouw, tuin, 3 slaapkamers

Gepost door Mar 
Hallo,

Ik heb een ruime hoekwoning, nieuwbouw, grote tuin, 3 slaapkamers in Osdorp. Nabij winkelcentrum, voorzieningen en uitvalswegen. Huur 487

Gevraagd
ln Amsterdam alleen postcode 1077 of 1103. in prov. Utrecht of Brabant kan ook. Minimaal 3 slaapkamers!! Huur tot ong. 500
Belangrijk is goede middelbare school (havo/vwo) in de buurt.

Bij interesse graag uw postcode vermelden zodat ik op de kaart kan kijken naar de omgeving,

mvg, mar
Woning is Amsterdam
Hallo,

Wij hebben wel intresse maar wij wonen in Leiden dus niet wat jij opgegeven hebt maar misschien 3 hoeksruil of je moet wel intresse hebben. Wij hebben een ruime 4-kamer galerijflat met lift. Bij intresse kan ik foto's toesturen en info.

Groetjes WendyMar schreef:
>
> Hallo,
>
> Ik heb een ruime hoekwoning, nieuwbouw, grote tuin, 3
> slaapkamers in Osdorp. Nabij winkelcentrum, voorzieningen en
> uitvalswegen. Huur 487
>
> Gevraagd
> ln Amsterdam alleen postcode 1077 of 1103. in prov. Utrecht
> of Brabant kan ook. Minimaal 3 slaapkamers!! Huur tot ong. 500
> Belangrijk is goede middelbare school (havo/vwo) in de buurt.
>
> Bij interesse graag uw postcode vermelden zodat ik op de
> kaart kan kijken naar de omgeving,
>
> mvg, mar
Onze postcode is 2317 CH
Sorry maar ik heb maar weinig interesse in een galerijwoning. Ik wil mijn benedenwoning alleen ruilen met een flat indien het in de gewenste postcode is.
Een driehoeksruil is geen probleem.
Is breda wat voor u? Ik heb iemand gezien die naar Leiden wilt vanuit breda. Het betreft een tussenwoning.

Groetjes Wendy
Breda heeft niet echt mijn voorkeur. wanneer u de postcode heeft kan ik het beter bekijken.
4822 TPMar schreef:
>
> Breda heeft niet echt mijn voorkeur. wanneer u de postcode
> heeft kan ik het beter bekijken.
Ik heb gekeken maar het ligt economisch niet gunstig voor mij, een goede school zit daarbij aan de andere kant van de stad...dus geen interesse in Breda meer!
beste...

ik zag uw advertentie net.. het klinkt goed... ik en mijn moeder zijn op zoek naar een woning in amsterdam...
we wonnen zelf in een best nette buurt in amersfoort..ontzettend kinder vriendelijk en ook zijn er veel mavo/havo/vwo scholen vlak bij in de buurt..!!
het is een hele nette flet met twee verdipingen... in de eerst verdiping is het ruime woonkamer en open keuken met een zeer groot en nette teras..boven verdieping hebben we 3 slaapkammers + ruime badkammer....
ons postcode is 3813 EM Amersfoort
mocht uw geintereseerd zijn kan uw contact met mij opnemen
mijn mobiele nummer : 0642745544

met vriendelijke groeten,
shahin
beste...

ik zag uw advertentie net.. het klinkt goed... ik en mijn moeder zijn op zoek naar een woning in amsterdam...
we wonnen zelf in een best nette buurt in amersfoort..ontzettend kinder vriendelijk en ook zijn er veel mavo/havo/vwo scholen vlak bij in de buurt..!!
het is een hele nette flet met twee verdipingen... in de eerst verdiping is het ruime woonkamer en open keuken met een zeer groot en nette teras..boven verdieping hebben we 3 slaapkammers + ruime badkammer....
ons postcode is 3813 EM Amersfoort
mocht uw geintereseerd zijn kan uw contact met mij opnemen
mijn mobiele nummer : 0642745544

met vriendelijke groeten,
shahin
Ik heb geen interesse in Amersfoort,
sukses verder
Hallo,

Wie wil met mij een woning ruilen. Ik woon zelf in Alblasserdam in Zuid-Holland. En ik wil zelf in Noord-Holland wonen. Mijn eerste etage met een woonkamer en een open keuken en een opbergruimte en een toilet met een achtertuin. Tweede etage drie slaapkamers en een douche mijn douche is klein. Derde etage is een zolder met een vliezer trap en winkel centrum is hier om de hoek het is een kindvriendelijk wijk . er stopt een bus hier richting rotterdam 10min reizen ook naar rotterdam Ik zou dol blij zijn als jij met mij wil ruilen.

Vroegestraat 30 2951vt alblasserdam

Ik ben te bereiken op telefoonnummer : 0616136880of via mail ikram_elidrissi@live.nl
Gr ikram.
Hoihoi...dacht probeer het toch maar even...heb een 5 kamer hoekwoning in almere met grote voor en achtertuin..speeltuin scholen bushaltes zijn vlakbij..verbinding met amsterdam is zeer goed en word nog beter..woning heeft grote woonkamer wc keuken op begane grond..1ste etage 3 slaapkamers en badkamer met wc. . 2de etage 1 slaapkamer. .het btreft een woning met 3 laag..bj 1996..vrij nieuw vergleken met amsterdam..postcode is 1325pz. ..de woning is zeker bezichtiging waard...mocht u toch belangstelling hebben aarzel niet belt u me maar..0619937502..u zult er geen spijt van krijgen.groet merel
Beste,

Ik heb een ruim eengezinswoning met 4 slaapkamers uit 1999 in Houten/Schalkwijk. Heeft u evt interesse?
Re: Ruime hoekwoning nieuwbouw, tuin, 3 slaapkamers
25 december 2013 13:41
Hoi
Ik heb een eengezinswoning in IJsselstein
Het gaat om een 4 kamer hoewoning
Bij interesse mail; sociaal22@hotmail.com
anders hebben wij wel intresten
Hoi
Ik woon op het Osdorpplein heb 4 kamer woning
Ik ben op zoek naar een beneden huis i.v.m mijn ziekte
Ik weet dat dit misschien niets voor u is maar ik kan hoge vergoeding geven.
Ik hoor graag 0614102779
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: