Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?

Gepost door tinka 
doe je nog aan woningruil
hallo
ik heb een 5k masionete woning aan de rand van vlaardingen centrum in de aanbieding met eigen ingang . dakterras en 4slaapkamers 2toiletten berging schuur achter het huis ?binnen 12 min in de trein op r,dam centraal , of de bus naar vijflsuizen en dan de metro naar beurs binnen 25min ben je er .welke wijk ligt uw woning ?.??
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
05 september 2010 12:31
Hoi Salome,

Zou je niet naar Spijkenisse willen?
Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning max 1e etage, maar liever niet.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
05 september 2010 12:32
Hoi Tinka,

Wil je nog steeds ruilen? En heb je interesse in Spijkenisse?
Laat het me even weten.

Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning max 1e etage, maar liever niet.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
03 november 2011 14:36
beste tinka.
ik wil graag in rotterdam willen wonen ik alles achter me laten en opnieuw beginnen.
ik woon in een mooi maisonnette woning met 4 kamers in het hartje den haag centrum alles is in de buurt,winkels,markt,ziekenhuis en openbaarvervoer bijna voor de deur.
ik hoop op een reactie.

met vriendelijke groet.
leila
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
07 november 2011 13:54
WAAR woon je dan? Ik In HvH
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
02 december 2011 18:46
Geachte heer/mevrouw

ik heb interesse in uw woning , ik zou graag foto's ervan willen zien als dat kan.
ik zelf woon in Zuid-Holland in een zeer rustige buurt met bushaltes op 1min loopafstand , centrum 5min.
in een kindvriendelijke buurt tegen over het huis bevindt zich een school.
wilt uw meer weten kunt uw mij mailen.

mvg nassiri
Hallo mevrouw
Hierbij heb ik een vraagje, ik ben ook op zoek naar een kanidaat voor woningruil
ik zelf woon in Rotterdam Delfshaven, ik heb een 4 kamerwoning op de 2de verdieping,
Mag ik vragen waar u woont ik bedoel de straatnaam.
Ik wil graag een 3 kamer woning in Overschie of Schiebroek. Ik woon thans in west Rotterdam 5 kamer woning.Wie wilt mij ruilen.
Hoi,

Ik heb een eengezinswoning in Rozenburg. Het is een vijfkamerwoning. De huur is circa 550 euro. Je kan huurtoeslag op deze woning aanvragen. Verder heb ik een mooie grote betegelde achtertuin en een voortuintje. Het is een rustige buurt. Er is een kleine winkelcentrum, genoeg supermarkten op loopafstand. Verder is er ook voldoende gelegenheid om met het openbaar vervoer te reizen.

Je kunt mij gerust emailen voor meer info.

Groet Fatiha
Hallo allen,

Ik heb een eengezinswoning in Rotterdam Rozenburg. Het is een 5 kamerwoning met een ruime badkamer en keuken. Ik heb een grote achtertuin. Deze is goed onderhouden. De huur is circa 540 euro. Er is huurtoeslag mogelijk voor deze woning. Zelf betaal ik circa 300 euro omdat ik huurtoeslag ontvang. Ik woon in een mooie groene wijk. Op loopafstand zijn er een aantal supermarkten en een winkelcentrum. Er is genoeg mogelijkheid om te reizen met het openbaar vervoer.

Ik ben moeder van vier kinderen. Ik heb een kind die medisch veel aandacht nodig heeft. Hiervoor moet ik bijna dagelijks naar het ziekenhuis in Rotterdam zuid. Daarom wil ik verhuizen naar Rotterdam Charlois, Barendrecht, Slinge of een andere wijk waar het ziekenhuis op een maximale afstand van 10 km is. Dit is absoluut bespreekbaar.

Wilt u wonen in een mooie rustige kinderbuurt, in een prachtige eengezinswoning? De woning is onlangs geverfd en betegeld met mooie grote grijze tegels van zware kwaliteit.. Muren zijn geverfd met witte structuurverf. In de slaapkamers ligt er nieuwe kersenhout lamintaat. U kunt meteen intrekken. Er hoeft niet meer geklust te worden aan de woning.

Door de medische gezondheid van onze zoon zijn wij gedwongen om te verhuizen. Woont u in Rotterdam en wilt u graag wonen in Rozenburg, mail of bel mij op 0648377625. Misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen en ruilen van woning!
Beste Fatiha,

Ik woon momenteel in een 3-kamerwoning in Rotterdam-Zuid. Wel woon ik op de 2de verdieping. Misschien is deze woning te klein voor u, maar als u toch nog interesse hebt, dan kunt u contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Jaya
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
16 juni 2015 21:50
Ik woon in een 4 kamer woning met extra berging met lang balkon. Huur is 550excl en 640 incl. Het is met heel mooi uitzicht op de 11e verdieping. Ik zoek met spoed het liefst in de omgeving ommoord een andere woning. Laat me maar weten 0618163713 als je interesse hebt.
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
16 juni 2015 21:51
Ik woon in een vier kamer woning met extra berging met lang balkon. Huur is 551excl en 642incl. Het is met heel mooi uitzicht op de 11e verdieping. Ik zoek met spoed het liefst in de omgeving ommoord een andere woning. Laat me maar weten 0618163713 als je interesse hebt.
Marcel D Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi,
>
> ik heb in Nijmegen een eengezins tussen woning,heb
> je interesse in een 3 hoeks ruil?
>
> groet Marcel


kijk effe bij mijn adv misschien iets voor jou
vm
Re: WONINGRUIL ROTTERDAM NAAR?
12 juli 2015 23:47
Ben je nog op zoek naar een woningruil?

Onze woning:
- Gelegen in Rotterdam Noord (Bergpolder)
- ca. 90m2
- Huidige huurprijs ca. € 525 excl.
- 5-kamer appartement met 2 verdiepingen (portiek ingang)
- Cv-ketel

Waar ligt jouw woning?

Wij zoeken:

- Een woning in Rotterdam Oude Noorden / Kralingen / Crooswijk / Centrum / Delfshaven / Ommoord
- min. 75m2
- min. 4 kamers
- Huurprijs excl. max. huursubsidiegrens (± € 710)
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: