Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wie wil er naar almere!!!!

Gepost door essie 
wie wil er naar almere!!!!
27 juni 2005 20:33
aangeboden :

Mooi groot hoekhuis met tuin rondom, 4 slaapkamers, grote woonkamer, mooie badkamer, en keuken.

wie van waar dan ook wil er naar almere???

vanuit die positie kan ik dan gaan kijken wat er mogelijk is aan drie (4,5,6) hoeksruil

want er wil niemand met mij ruilen in mijn geliefde valkenswaard!!!!!!1

GROETJES ESTHER
wat is daar de huur dan
De bruto huur is hier 502 euro, ik betaal met huursubsidie: 289,75
ik woon in huissen naast arnhem huur met sub is 230 huis is niet nieuw maar over 5mjaar mag je een ander huis uitkiezen
ik zal eens kijken of iemand van valkenswaard naar arnhem wil, bedankt voor je reactie.
groeten esther
Goedenavond!

Ik wil in principe wel met je ruilen. Natuurlijk wil ik dan eerst het huis nog wel even zien en moet mijn huis ook de woning zijn waar jij naar zoekt, maar als je geinteresseerd bent kan je contact met me opnemen.
Ik heb een maisonette in Huizen met uitzicht over het Gooimeer. Het is een 4 kamer-woning met een vrij ruime woonkamer.
Als je geinteresseerd bent, hoor ik het wel.

Groetjes!
ik woon in assen en wil graag naar almere. essie schreef:
>
> aangeboden :
>
> Mooi groot hoekhuis met tuin rondom, 4 slaapkamers, grote
> woonkamer, mooie badkamer, en keuken.
>
> wie van waar dan ook wil er naar almere???
>
> vanuit die positie kan ik dan gaan kijken wat er mogelijk is
> aan drie (4,5,6) hoeksruil
>
> want er wil niemand met mij ruilen in mijn geliefde
> valkenswaard!!!!!!1
>
> GROETJES ESTHER
Re: wie wil er naar almere!!!!
03 oktober 2005 21:20
kijk eens op www.huisinkampen.tk is mijn huisje
Re: wie wil er naar almere!!!!
19 oktober 2008 13:13
ben je al voorzien?

zo niet mail even naar amira-hamid@hotmail.com

vriendelijke groet amira
Re: wie wil er naar almere!!!!
19 oktober 2008 15:15
ik woon in bussum in t'gooi mooie rustige buurt!
heeft iemand intresse twijfel niet en bel naar 0628724753
of stuur een mailtje naar amira-hamid@hotmail.com
hallo essie ,
ik wil heel graag naar jou woning !!!!
intresse::
Re: wie wil er naar almere!!!!
21 oktober 2008 11:58
Vind je een twee kamer falt in vianen wel iets
Re: wie wil er naar almere!!!!
22 oktober 2008 01:30
een mooi groot eengezinswoning van 5 in lelystad?
peter
Re: wie wil er naar almere!!!!
24 oktober 2008 16:29
ik woon in Nijmegen in eengezins tussen woning,en wil wel naar Almere,mischien inderdaad ik naar Almere iemand uit valkenswaard naar nijmegen en jij dan naar valkenswaard.
als dat kan graag
Re: wie wil er naar almere!!!!
26 oktober 2008 21:03
een mooi goed onderhoud 5 kamer eengezins in lelystad (dicht bij bataviastad) ??
gr. P.
Re: wie wil er naar almere!!!!
26 oktober 2008 22:32
essie ik wil heel graag met je ruilen,zelfs als het een drie hoekruil moet zijn,
wij kunnen samen je ruilwens voormekaar proberen te zoeken.
tot horens,,peter,
Re: wie wil er naar almere!!!!
27 oktober 2008 11:19
Hoi, ik wil graag in almere wonen. Zelf heb ik een 4 kamer eengezinswoning in Amsterdam met een grote tuin en gratis parkeren voor de deur......huur 430 (subsidie mogelijk) MVG WAKA
Re: wie wil er naar almere!!!!
27 oktober 2008 16:27
Hoi Peter mag ik vragen waar u woont ik woon ook in almere en wil graag verhuizenwinking smiley
Groeten Jo
Re: wie wil er naar almere!!!!
27 oktober 2008 17:48
maka heb je mischien intresse in een mooie 4 kamereengezins woning in het rustige bussum?
0628724753 of amira-hamid@hotmail.com
Re: wie wil er naar almere!!!!
27 oktober 2008 23:05
hoi JO
net als nijn advertentie zeg,IK WOON IN LELYSTAD HEEL VLAK BIJ BATAVIA STAD
mijn woning is een eengezins 5 kamer woning.(goed onderhoud woning).
gr P.
Re: wie wil er naar almere!!!!
08 november 2008 22:20
ik heb intresse in u woning
Re: wie wil er naar almere!!!!
08 november 2008 22:32
hallo.

wij willen heel graag naar almere toe. wij wonen met ons drieen in de provincie Groningen in Veendam. in verband met gezinsuitbreiding willen we naar een grotere huis. Veendam is een hele leuke plaats waar veel te doen is, ook is er rust te vinden. Het is erg groen. Dat vinden mensen erg leuk aan Veendam. Het heeft een prachtig park met een meer waar gezwommen word, waterskieen kan je er ook. in het park kun je ook minigolfen, restaurant daar, een kinderboerderij. In Veendam is een bekend groot zwembad.

Onze huis is een 3k portiekwoning. Het heeft een ruime woonkamer, 2 slaapkamers, douche, cv gelukkig, grote nieuwe keuken, een balkon, grote ramen dubbelglas, laminaat zit er al in. 4 inbouwkasten in het huis. leuke buren. Het voordeel de winkels zoals de supermarkt, de bakker, de kapper, snackbar is met 3 minuten lopen bereikbaar. Binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum.

voor meer info kan je mailen naar geeke_kral@hotmail.com. we hopen dat je ons kunt helpen

groeten geeke, said en damian
Re: wie wil er naar almere!!!!
05 januari 2009 20:01
woon in amsterdam zeeburg ( 4 kamerwoning) bel 0643942412.
Re: wie wil er naar almere!!!!
13 januari 2009 17:20
hallo

zou je ook naar assen willen?
vgt birten
Re: wie wil er naar almere!!!!
15 januari 2009 18:23
OF naar Amsterdam?
Hallo, wij willen graag met deze reageren op je aanbod . Wij hebben in de aanbieding twee huizen
1 in Eersel Tussen 20 min en half uurtje Belgische grens richting Antwerpen, en Eindhoven ....
Het Huisje in Eersel; 2 redelijk grote slaapkamers boven op zelfde etage tweede toilet en badkamer met mogelijkheid plaatsen ligbad ,vaste trap naar zolder met dak raampje. Is derde slaapkamer van te maken erg ruim. Beneden Mooie grote huiskamer met kast inbouw voor eventueel voorraad.
Leuke keuken met uitzicht op straatkant. Woonkamer ligt vrij van straat geen hinder; mooie grote raam met uitkijk op leuke tuin ,extra berging tussen woonkamer en tuin.Ps goed onderhouden en; Er is in de tuin ook een schuur.!! Er is een achterom.!! Ruime hal met binnenkomen. Dicht bij bushalte markt, winkelstraat, in bosrijkeomgeving ,kindvriendelijk, park , scholen,enz. Voor gezellige mensen!!!???
Tweede is huisje in Eindhoven strijp...
Uitvalswegen naar Den Bosch belgie Maastricht, dicht bij centrum. Erg bosrijke omgeving Twee grote parken ; En 1park met dieren op nog geen 5 min lopenafstand.....Dicht bij grootste fitniscentrum van Nederland ook op loopafstand. Vele ict bedrijen van Philips zijn er in de buurt... EXTRAS :Voetbalstadium Philips, Sportparken,Universiteiten ,Fontys ,Bushalte in de straat+_ 7 min lopen van klein treinstation beukenlaan. Zwembaden schaatsbanen uitgaanscentra enz...En nu het huis.........!!
Boven 3 slaapkamers badkamer met douche, Zolder is door mij zelf dicht gelegd is een goede berging.
Achter grote tuin drie terasjes en veranada. Grote voortuin waar eventueel een carport gemaakt mag worden. Hoekhuis. Schuur. Tegenover woning geen huizen maar groen. ..
Woonkamer is +_ 25 m2 ,keuken langwerpig en lange hal. Op deze manier kan je een leuke keuze maken. Tussen de twee huizen......
ToT horens of tot schrijfs 0615515583_ mariannedehaasster@gmail.com -----sjlomoan@live.nl
Re: wie wil er naar almere!!!!
24 januari 2009 00:12
hoi waka heb je mischien ook interesse in een 3 hoeks ruil ik zelf heb een eengezins woning in nijmegen huur 503 met subsidie ook,als er anderen interresse hebben hoor ik het ook graag mijn mail is marc-dd@live.nl
hallo, ik was benieuwd of de woning nog beschikbaar is, zelf willen wij graag naar almere e.o. verhuizen vanwege familie die in almere woont ... leuk voor de kids.
wij wonen in een grote hoekwoning met een grote achter tuin en voldoende parkeergelegenheid voor de deur ( eigen parkeerplek voor de deur), wij hebben op de 1 ste etage 3 slaapkamers en op de zolder is er 1 bijgemaakt, een badkamer met douche en bad.
intersse ??? mail me dan of bel 0619033674 of 0302741817

Groetjes natasja en mark
Re: wie wil er naar almere!!!!
01 maart 2009 23:04
Hoi mark en natasja

Waar wonen jullie dan?

GR
hoi maka,

in schalkwijk gemeente houten zie onze eigen oproep : jij naar omgeving Utrecht, wij naar een kindvriendelijke buurt in almere e.o.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: