Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM

Gepost door lica 
ruilen in groningen
22 maart 2009 11:37
Hallo,


wij hebben ook een eengezinswoninge van 5 kamers. Wij wonen in groningen en hebben ook voor en achtertuin. Als u leuk vind om meer te weten dan verwacht ik een mail van u.

mvg gunel
Beste Lica

Is Eibergen (Gelderland) iets voor u. Ik zou graag met u willen ruilen. zelf woon heb ik eengezinswoning (2 onder 1 kap)
Kind vriendelijk buurt en veel groen in de omgeving.

MVG Jetty39@hotmail.com
Hoi Lica!

Mijn mooie woning )rivierebuurt); drie kamers (dubbelde woonkamer), nabij centrum, supermarkt, CS, bushalte ruilen tegen een woning nabij centrum Rotterdam/Amsterdam. Laminaatvloer om over te nemen. Mijn huisje is voorzien van CV, dubbel glas, balkon en zeer ruime berging. De kale huur is E325,- p/m. Goed onderhouden en zeer schone portiek. Rustige, nette buurt.

misschien wat voor jou?

udid81@yahoo.com
0614106884
Re: ruilen in groningen
09 mei 2009 17:18
hallo met ingrid waar wil u naar toe ?
en waar in groningen woont u
met vriendelijke groet ingrid
Hoi Lica
21 juni 2009 22:48
Wij hebben een 5 kamer woning in Amsterdam Noord. Vlakbij Winkelcentrum. Binnen 15 minuten met de bus ben je bij de stad Cs.
Het is een rustig buurt en kind vriendelijk. Binnen 5 minuten lopen ben je bij Grote Winkelcentrum.

Het is een flatwoning van 13 verdiepingen. Wij wonen op 5 hoog. Onze woning bestaat uit 3 slaapkamers, 2 gangen, keuken, badkamer, toilet. en een hele grote salon.
Keuken is best groot. De hele dag heb je licht in het huis. Het heeft een lange balkon.

Als je binnenkomt heb je een lange gang, aan je linkerkant heb je de keuken. Aan je rechterkant heb je een slaapkamer met nog een ruime kamer erin. Als je de gang doorloopt kom je gelijk de salon binnen. Als je linkerkant van salon doorloopt heb je nog een lange gang. Daar bevind je aan je linker en rechter kant nog 2 slaapkamers. Precies voor je heb je een toilet. Naast de toilet heb je nog een badkamer en is vrij groot. Balkon loopt van woonkamer door tot de slaapkamer en is best groot en breed met de hele dag zon.

Als u interesse heeft kunt u mij via e-mail informeren.

Vriendelijke groeten Celik
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
22 juni 2009 15:10
hallo ik woon in assen provinci drenthe mocht u intresse hebben kunt me mailen roaida@live.nl
hallo eef of de andere die in de provincies gelderland en overijssel wonen
wie wil er graag naar gouda
5kamer eengezinswoning wijk achterwillens
mail dan naar evenboer@live.nl
hallo,
ik heb een 4 kamer etage 7 verdieping in capelle aan den ijssel.

mij telefoonnr":0627228775
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
07 augustus 2009 22:16
ik woon in assen
hoi ik woon in nijmegen,maar wil graag weer terug naar familie die wonen in rotterdam,ik heb een eensgezinswoning,grootte woonkamer,en 3 slaapkamers,ik goede staat,woon hier 5 maanden maar door relatie breuk wil ik terug,mocht je het iets vinden laat het me weten
groeten petra
Wat voor huis heb je precies Petra? En waar in Nijmegen? Wij hebben een mooie benedenwoning in Den Haag, met leuke tuin, grote kamer en suite, nieuwe badkamer en 2 slaapkamers. Het ligt op nog geen 10 min. fietsen van het Centraal Station in gezellige wijk Bezuidenhout. We willen graag naar Nijmegen.
Ik hoor graag van je,
groetjes,
Baukje
hoi zou u in spijkenisse willen wonen
0645123634
mvg mevr carmen
Zou u in ede willen wonen?
hallo,
zou u in sommelsdijk willen wonen????
Eengezinswoning met 4 kamers.
hoop snel wat van u te horen.
MVG,
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
21 december 2009 21:25
wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers in Ternaard een vriendelijk boerendorp in de kop van friesland vlakbij dokkum. Heb je interesse? woningruiler2009@live.nl
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
22 december 2009 12:56
voelt u iets voor een dorp in de kopvan friesland vlakbij dokkum? we hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers. woningruiler2009@live.nl
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
22 december 2009 12:59
voelt u misschien iets voor een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum we hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers. woningruiler2009@live.nl
Re: IK ERGENS IN NEDERLAND JIJ EEN EENGEZINSWONINGIN ROTTERDAM
22 december 2009 13:01
voelt u misschien wat voor een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum? we hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers. woningruiler2009@live.nl
ik heb een portiekflat in nijmegen.iets voor u?
Hoi , interesseer je je voor een gezinshuis in Waalwijk centrum ?


Ik hoor graag van jouw

Omar

ofa6177@yahoo.com
0645174297
wilt u naar st.willebrord?
Hallo Lica,

Ben jij al verhuist offe ben je nog steeds aan het zoeken?
Ik zou graag naar Rotterdam willen, en woon nu in Arnhem, vind je dat wat offe?
Laat het me weten...

nietje67@hotmail.com

Groetjes
Hallo,
lijkt Nijmegen iets voor u?
gr. Sanna
Hallo

Ik heb 4 kamerwoning portiekwoning 1e verdieping
Ruime woonkamer met open keuken 1 groot slaapkamer 2 klein slaapkamers
Groot kelder, Cv,douche,balkon,berging
Winkelcentrum is dicht bij 5min lopen tram en bushalte 2min
Van hier tot centraalstation Den haag is 5min fietsen
Huisarst en apotheek en tandarst is 2min lopen
Het is kindervriendelijk buurt en nette buurt
Dicht bij de woning is ook avond winkel en andere winkels
Met huur subsidie, huur 386,25 euro
Als u intresse heeft Mail me>>>Wooningruil@live.nl
Hallo,

wij hebben een eensgezinswoning in Goor(overijssel) 3 slaapkamers,voor en achtertuin keuken met aanbouw de huur is 455 euro kan dus huurtoeslag op aangevraagd worden. Winkels, scholen en openbaar vervoer op loopafstand bosrijke omgeving en parkeergelegenheid voor de deur
wil je meer info dan mail me maar martin-loes@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: