Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ruime woning A'dam - Elders

Gepost door Mar 
Mar
Ruime woning A'dam - Elders
25 februari 2005 01:06
grote hoekwoning 98m, huur 478, begane grond, tuin zuidzuidwesten, db. glas, cv, 3 slaapkamers van woningbouwvereniging. Nabij ring/winkelcentrum e.d.
Gezocht, ivm opnieuw willen beginnen, een eengezinswoning met 3 slpk/zolder of flat met min. 4 slaapkamers. Huur max. 500
Mar
Re: Ruime woning A'dam - Elders
25 februari 2005 01:08
ik heb een voorkeur voor randstad, midden des lands, NoordBrabant, Noord-Holland, Zuidholland.
Geachte heer/mevrouw

Ik reageer op uw advertentie, Ik zou graag willen weten in welke buurt u woont .
Ik zelf woon in Lelystad....en heb een 4 kamer woning met een grote zolder over de lengte van de hele woning.

Ik heb een grote voortuin en een achtertuin van 14 meter lang en 5 meter breed.
Ik wil hier weg......van wegen omstandig heden en om een nieuwe start in een nieuwe stad te maken.
Mijn huurprijs is 522 euro per maand.

Ik wacht op uw reaktie terug.

bijvoorbaat hartelijk dank
J.M.Meijer
Mar
Re: Ruime woning A'dam - Elders
01 maart 2005 01:25
bedankt voor uw reactie.

Helaas trekt lelystad mij niet.

Succes gewenst verder, groeten mar
hallo meijer even met eef je vroeg waar het licht ,even boven meppel/zwolle wij zelf zitten in steenwijk. tel; 0640665648 .
eef
Re: Ruime woning A'dam - Elders
02 maart 2005 16:50
hallo mer ik heb een 5 kamer woning grote zolder over het hele huis voor en achter tuin 2 wc grote bad kamer kindvriendelijk school en winkels op loop af stand en open baar vervoer en ns ook mooie omgeving veel groen groetjes eef je kan mij bellen op tel 0640665648
Mar
Re: Ruime woning A'dam - Elders
02 maart 2005 21:17
hallo Eef,
maar in welke plaats ligt je woning?
Mar
Re: Ruime woning A'dam - Elders
13 maart 2005 09:31
bedankt voor de informatie, maar Steenwijk trekt me niet.
Succes verder, Mar
Hallo,
Bent u al voorzien van een woning? Wij hebben wel interesse. Wij wonen in een flat in Groningen met een zonnige woonkamer en 4 slaapkamers, balkon, douche en een grote kelder dichtbij het centrum, openbaar vervoer en winkels.
We horen graag wat van u, Onno en Ria teisman
Hallo,

De advertentie is al in februari 2005 gepost maar misschien bent u nog op zoek naar een ruilobject. Wij wonen in de gemeente Apeldoorn. Wellicht heeft u nog interesse.

Groet ReindersMar schreef:
>
> grote hoekwoning 98m, huur 478, begane grond, tuin
> zuidzuidwesten, db. glas, cv, 3 slaapkamers van
> woningbouwvereniging. Nabij ring/winkelcentrum e.d.
> Gezocht, ivm opnieuw willen beginnen, een eengezinswoning
> met 3 slpk/zolder of flat met min. 4 slaapkamers. Huur max. 500
Re: Ruime woning A'dam - Elders
22 september 2009 19:44
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning
met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder ( vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kunt u mij bellen of mailen
Mijn telnum is 06-33100214 of sero33@hotmail.com
Mvg
Sara
Re: Ruime woning A'dam - Elders
15 oktober 2009 20:09
hai wij hebben een mooie 5 kamereengezinswoning in haarlemmermeer gemeente nieuw vennep
in kindvriendelijke buurt met winkels en scholen huur 540 euro woning van een woningbouwvereniging
wij willen ook graag opnieuw beginnen waar ligt jou woning ?
als je intresse hebt hoor ik het graag groet jacqueline
Re: Ruime woning A'dam - Elders
16 november 2009 10:47
hai

geintresseerd in een mooie eengezinswoning in zeeland

voor foto's en meer informatie kun je me mailen op sunshine10@live.nl
Re: Ruime woning A'dam - Elders
16 november 2009 21:38
Heeft u belangstelling voor een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum en leeuwarden? wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers,ruime badkamer met ligbad en aparte douchecabine en grote voor en achtertuin huur 432 euro
Re: Ruime woning A'dam - Elders
19 november 2009 11:40
hoi ik heb een ruime 4 kamer eengezinswoning in heerhugowaard (naast Alkmaar) met een grote voor en achtertuin
ik zou graag richting amsterdam willen
wil je meer weten wil je me dan mailen of bellen ccmusardo@msn.com of 0627257857
Re: Ruime woning A'dam - Elders
20 november 2009 11:47
ik woon in middelburg het is ongeveer een uur en een kwartier naar rotterdam en breda etc en een half uur naar bergen op zoom

ik heb een mooie eengezinswoning vorig jaar voorzien van kunstofkozijnen een nieuwe badkamer toilet en keuken ( alle tegels zijn marmer glans met sierstrip zwart/grijs/zilver behalve in de keuken dan is het marmer zonder glans en strip op de vloer liggen overal donkere antracieten vloertegels in de keuken badkamer en wc,.. de wc is voorzien van een inbouw toilet en de keuken is antaciet met rvs




in de hele woning ligt laminaat (ahorn )
de woning is helemaal opgeknapt drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder deze staat bij mij altijd open omdat dit onze vierde slaapkamer is er ligt nieuwe vloerbedekking en de wanden zijn helemaal gedicht en gewit slaapkamer waardig dat zeker maar geen vaste trap 1 wat kleinere slaapkamer twee ruime slaapkamers
achtertuin met schuur en een voortuin

onze wijk is groen en kindvriendelijk de straat/wijk bestaat uit koop woningen en huurwoningen
op tien minuten afstand van de stad en het station in een half uurtje ben je op het strand (verschillende stranden )

achter ons is het nieuwe mortiere gebouwd de mortiere is een familie vertier met sport zolas fitness golfen een mini pretpark e.d je kan het misschien op internet opzoeken aan de andere kant ligt een woonboulevard met een tuincentar mediamarkt praxis leenbakker kwantum gamma etc etc


op 5 minuten afstand van het huis (niet eens ) is er een groot park met een grote speeltuin en verschillende velden
er is een school (2 ) een kinderopvang en creche op dezelfde afstand
ook de apotheek en de dokter is om de hoek
wij wonen aan een klein winkelcentrum : kruidvat marskramer lidl em-te (gewone supermarkt ) gall en gall bakker fruit/groente boer
een bloemenzaak een kapper en een snackbar


de huur is 557 euro huursubsidie mogelijk !


bij intresse mail me op sunshine10@live.nl
Re: Ruime woning A'dam - Elders
23 november 2009 20:11
Beste Mar,

Wij hebben een 4 kamer huurflat met lift in ZANDVOORT, op de 2e etage met balkon.
Aparte wc, douche,ruime woonkamer met woonkeuken. Grote berging beneden.
Goed onderhouden,netjes!
Op 10 minuten loopafstand van het strand en op minder dan 5 minuten sta je in de duinen!!
Kindvriendelijke buurt! Bushalte om de hoek plus klein winkelcentrum met dokter tandarts apotheek en supermarkt.

Graag horen we wat van je!
Re: Ruime woning A'dam - Elders
23 november 2009 20:44
ik woon in middelburg het is ongeveer een uur en een kwartier naar rotterdam en breda etc en een half uur naar bergen op zoom

ik heb een mooie eengezinswoning vorig jaar voorzien van kunstofkozijnen een nieuwe badkamer toilet en keuken ( alle tegels zijn marmer glans met sierstrip zwart/grijs/zilver behalve in de keuken dan is het marmer zonder glans en strip op de vloer liggen overal donkere antracieten vloertegels in de keuken badkamer en wc,.. de wc is voorzien van een inbouw toilet en de keuken is antaciet met rvs




in de hele woning ligt laminaat (ahorn )
de woning is helemaal opgeknapt drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder deze staat bij mij altijd open omdat dit onze vierde slaapkamer is er ligt nieuwe vloerbedekking en de wanden zijn helemaal gedicht en gewit slaapkamer waardig dat zeker maar geen vaste trap 1 wat kleinere slaapkamer twee ruime slaapkamers
achtertuin met schuur en een voortuin

onze wijk is groen en kindvriendelijk de straat/wijk bestaat uit koop woningen en huurwoningen
op tien minuten afstand van de stad en het station in een half uurtje ben je op het strand (verschillende stranden )

achter ons is het nieuwe mortiere gebouwd de mortiere is een familie vertier met sport zolas fitness golfen een mini pretpark e.d je kan het misschien op internet opzoeken aan de andere kant ligt een woonboulevard met een tuincentar mediamarkt praxis leenbakker kwantum gamma etc etc


op 5 minuten afstand van het huis (niet eens ) is er een groot park met een grote speeltuin en verschillende velden
er is een school (2 ) een kinderopvang en creche op dezelfde afstand
ook de apotheek en de dokter is om de hoek
wij wonen aan een klein winkelcentrum : kruidvat marskramer lidl em-te (gewone supermarkt ) gall en gall bakker fruit/groente boer
een bloemenzaak een kapper en een snackbar


de huur is 557 euro huursubsidie mogelijk !


bij intresse mail me op sunshine10@live.nl
hai

ik wil graag in amsterdam wonen samen met mijn zoontje ook ivm op nieuw beginne
ik heb een eengezinswoning een hoekhuis ook
twee slaapkamers boven ruime badklamer pas gerenoveerd me keuken en badkamer hui sis in prima staat voor en achtertuin en een eigen oprit voor de auto
als je geintereseerd bent zou je me dan willen mailen of bellen op 0627839457

groetjes,
hooriya
Re: Ruime woning A'dam - Elders
12 december 2009 20:28
hoi

ik ben weer geintresseert in jou woning
wil je echt perse naar amsterdam of maakt het niet zo veel uit ik heb een mooie eengezinswoning elders


deze oproep is ook van 2005

ik hoop van je te horen ben benieuwd waar je woning ligt


groetjes
Re: Ruime woning A'dam - Elders
04 januari 2010 16:00
goedmiddag
ik woon in breezand
is dat een optie
mvg
mirjam
Re: Ruime woning A'dam - Elders
05 januari 2010 14:49
Hoi,

Waar precies in A'dam?
Mijn woning staat in het centrum van zaanstad.
Het is een maisonette woning maar met balkon op het zuiden en heeft 3 slaapkamers.

groet fran
IK HEM EENGEZINGWONING MET 4 SLAAPKAMERS IN GRONINGEN.MET VOOR &NET BETEGELT ACHTER TUIN.NABIJ WINKELCENTRUM,SCHOOLEN.20 MINUTEN LOPEN NAAR BINNENSTAD.HUIS HELEMAAL MET LAMINAAT GEDEKT.
heb een mooie 5 kamer eengezinswoning in nieuw vennep gemeente haarlemmermeer
loop afstand van de winkels bussen en scholen treinstation binnen 5 min op de a4
leuke buurt maar wil net zo als jullie opnieuw beginnen
Re: Ruime woning A'dam - Elders
25 januari 2010 16:25
ik zou dolgraag naar amsterdam willen na mijn scheiding wil ik hier niet meer wonen mijn huis is een hoekhuis met een grote voor tuin en een grote achter tuin van 13m lang en 6 en half meter breed ik heb vier kamers en een grote zolder
Ik hoor het wel groetjes Joke
Re: Ruime woning A'dam - Elders
25 januari 2010 20:48
Hallo Joke

Waar staat uw woning
Wij hebben een ruime 3 kamer etage woning in Amsterdam oud-zuid

Hoor het graag

Groeten Karin
r.p
Re: Ruime woning A'dam - Elders
27 januari 2010 17:12
hoi


ik heb een supergroote 3 kamerappartement in enschede op loopafstand van het station en het centrum. alles groot en nieuw en pas geschilderd.
mooie houten vloer en vaatwasseraansluiting
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: