Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van Rotterdam Centrum naar....???

Gepost door Bonnie 
AANGEBODEN: 3 kamerwoning in centrum van Rotterdam huur: 240 Per maand.

GEZOCHT: Iets leuks in een andere stad, maakt niet uit waar.
Hallo ik heb een 4 kamerwoning in Vlaardingen heb je interesse bel dan even want ik heb namelijk geen e-mailadres tel:0615273541
Hallo ben je al geslaagd?

Ik heb een eengezinswoning in Hoek van Holland,waar staat jouw woning precies?
Bonnie schreef:
>
> AANGEBODEN: 3 kamerwoning in centrum van Rotterdam huur: 240
> Per maand.
>
> GEZOCHT: Iets leuks in een andere stad, maakt niet uit waar.
hallo,
ik heb een huis voor u in capelle a/d ijssel. ik wil graag het met u ruilen. tel:0647968250 groetjes, DiderCarla schreef:
>
> Hallo ben je al geslaagd?
>
> Ik heb een eengezinswoning in Hoek van Holland,waar staat
> jouw woning precies?
> Bonnie schreef:
> >
> > AANGEBODEN: 3 kamerwoning in centrum van Rotterdam huur: 240
> > Per maand.
> >
> > GEZOCHT: Iets leuks in een andere stad, maakt niet uit waar.
Hallo,

Ik dank je voor reaktie,maar wij zoeken geen huis in Capelle a/d IJssel
maar in het centrum van Rotterdam.

grtz
Carladider schreef:
>
> hallo,
> ik heb een huis voor u in capelle a/d ijssel. ik wil graag
> het met u ruilen. tel:0647968250 groetjes, DiderCarla schreef:
> >
> > Hallo ben je al geslaagd?
> >
> > Ik heb een eengezinswoning in Hoek van Holland,waar staat
> > jouw woning precies?
> > Bonnie schreef:
> > >
> > > AANGEBODEN: 3 kamerwoning in centrum van Rotterdam huur:
> 240
> > > Per maand.
> > >
> > > GEZOCHT: Iets leuks in een andere stad, maakt niet uit
> waar.
Hallo Bonnie,

Dit is een oude advertentie
Bonnie schreef:
>
> AANGEBODEN: 3 kamerwoning in centrum van Rotterdam huur: 240
> Per maand.
>
> GEZOCHT: Iets leuks in een andere stad, maakt niet uit waar.

Zoek je nog steeds?
Heb je interesse om in Hoek van Holland te wonen,eengezinswoning,377 huur?
grtz
Linda
hoi ik woon in apeldoorn en heb intresse om in rotterdam te wonen een 4 kamer woning u kunt mij bereiken op nummer 0643256116
hoi ik woon zelf in maastricht leuke stad hoor ik wil ook andere stad ondekken ik hoor het wel als je intresse hebt
me email is nicegirl183@hotmail.com
Hoi ik heb een leuke woning in Maassluis net opgeknapt.
Heb je interesse hoor ikhet graag van je.
Leuke buurt ook.
hoi ,
Wilt u naar achterhoek komen wonen?? In Aalten dan heb ik een mooi 3kamers beneden woning va 74 m2 voor u met tuin email mij als dat wil.
gr Saleh
hello.
ik rotterdam jijn nijkerk
0645753836
ik heb een 2kamerwoning in rotterdam noord
grote woonkamer met openkeuken.
grote slaapkamer
balkon douche
ik woon op 3hoog
hallo ik woon in vlaardingen ikwel graag woning ruil doen tegen rotterdam maakme niet uit waar ik heb een 3 kamer wonning ! u kunt mij bellen opdeze nummer 0614456147
Hoi Bonnie,

Heb interesse in jouw woning. IK heb een maisonette woning op de 1e verd. in Zwijndrecht 15 km van Rotterdam.

Groet, Naomi
Re: Van Rotterdam Centrum naar....???
11 maart 2009 13:10
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot met verwarmde vloer, de keuken is open – ook met verwarmde vloer, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Alles is nieuw: tegels, behangsel en de voering. U kunt zo in het huis gaan wonen. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Email: l-456@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Leo
hallo ik heb een 4kamer flat op de 5de verdieping inzwijndrecht 7Km naar Rotterdam interesse mail me
hallo bonnie..aub..aub..met my contact op nemen ..heel gauw .. op dit nummer 0684032393 ----want ik heb heel mooi flat in enschede midden in centrum..leuke met alles van wat alemaal jy denkt echt waar...wacht van een belleje..morgen wacht ik tot jy my belt...bedabkt..tot gauw...groetjes..
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: