Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam Rivierenbuurt ik naar Haarlem Hoofddorp Heemstede Weesp Diemen Driemond Ouderkerk aan de Amstel

Gepost door fazia 
Ik heb een 5kamer maisonette gelegen op de derde verdieping in de Rivierenbuurt Amsterdam.
Vanuit de straat loopt u de eerste trap op naar de deur van het portiek. Vanaf het portiekdeur loopt u twee trappen naar de woning. Er is geen lift!

Op de eerste verdieping:
woonkamer 30m2
Keuken 9m2
Slaapkamer 7½m2
Slaapkamer 5½m2
Wc
Voorraad kast 2x
Kleine berging.

Tweede verdieping:
Douche en wasmachine
Slaapkamer 15m2
Slaapkamer 11m2

In de begin van de straat ligt een basisschool.
Alles ligt op loopafstand scholen winkels treinstation tram metro zwembad sportschool politiebureau huisarts tandarts RAI.
Het is een fijne buurt. Ook rustige buren.
hallo,

ik ben geintereseerd in uw woning maar ik heb 1 slaap kamer huis en ik woon in de pijp.
wat voor woning wilt u?

grt, Ayda
Dag,

Heeft u interesse in een 2-kamerwoning in Diemen?

Mvg,

E
2 kamer in Diemen is te klein...helaas
1 slaapkamer is niet voldoende, graag minimaal 3 kamers.
Hoi fazia ik heb in amsterdam west een woning waarvan 3 kamers beneden en boven de trap op heb ik nog ruimte voor twee aparte kamers
Me huis ligt op de jan van galenstraat het middenpunt van amsterdam west rechts van me het centrum recht vooruit westerpark links van me bossenlommer geuzenveld en achter mijn huis de baarsjes
Ik ben zelf ondernemer en heb veel geinvesteerd in dit huis door het een beetje luxe op te knappen dat zal zeker een voordeel zijn voor de volgende die der in komt zou het mogelijk zijn om telefonish contact op te nemen met elkaar
Auteur:

Uw e-mailadres:

Onderwerp:

Bericht: