Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

smiling bouncing smiley U naar Purmerend eengezinswoning - wij naar A'dam / A'veen of .....

Gepost door Sabrina& 
smiling bouncing smiley U naar Purmerend eengezinswoning - wij naar A'dam / A'veen of .....
25 juli 2018 10:48
Ruime en lichte sociale eengezinswoning in Purmerend. 3 slaapkamers. Onderhoudsvriendelijke voor- en achtertuin. Veel bergruimte in de woning. In de achtertuin schuur en tuinhuisje. 2e toilet boven. Groene en rustige omgeving. Geen buren aan voorkant van de woning maar veel groen. Parkeren voor de deur (gratis).

Wil ruilen met een eengezinswoning, minimaal 3 slaapkamers sociale huur. Achtertuin. in Amsterdam, Landsmeer of Amstelveen.

Heeft u interesse ??
Graag berichtje sturen door op auteur naam Sabrina& te klikken boven aan dit bericht.

Groet, Sabrina



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2018 18:54 door Sabrina&.
Re: smiling bouncing smiley U naar Purmerend eengezinswoning - wij naar A'dam / A'veen of .....
04 augustus 2018 18:55
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2018 18:56 door Sabrina&.
Hoi Sabrina en gezin,


Mogelijk heb ik wat je zoekt. Ben er bijna zeker van!

Idem als wat je nu hebt. Incl 2e toilet boven, tuin voor, geen overburen, veel groen, vrij gratis parkeren, etc etc...!
Ho Sabrina,

misschien interesse in een 4 kamer appartement op de eerste etage met lift met groot balkon, veel groen in de buurt vrij parkeren, ov, scholen en winkelcentrum de banne op loopafstand???

Hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Charisa
Hi ik woon in amstrdam noord nieuwbouw 1 gezinswoning idem woning.is uw woning nieuwbouw.welk bouwjaar?
Is woningruil mogelyk ik heb 1 kind?
Svp mail shama_laila@hotmail.com.dank.mvgrt
Re: smiling bouncing smiley U naar Purmerend eengezinswoning - wij naar A'dam / A'veen of .....
17 september 2018 21:38
Re: smiling bouncing smiley U naar Purmerend eengezinswoning - wij naar A'dam / A'veen of .....
25 september 2018 11:26
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: