Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Rustig huisje in Baarn aangeboden voor ruilen naar Amsterdam?

Gepost door M.B. 
Ik ben op zoek naar een huisje in Amsterdam voor mij en mijn twee kinderen. Liefst zoek ik iets in west of nieuw west maar sta open voor ander locaties. Belangrijk is dat het wel tenminste 3 slaap kamers heeft en dicht bij een trein station.

Ik woon in een sociaal huurwoning in vorstelijk Baarn. Het is een rijhuisje met 3 slaapkamers, een zolder, groot achtertuin en schuur. Veilig, rustig dorp in de midden van veel groen met een trein station die erg goed verbinding heeft met Amsterdam of Utrecht en net een stop weg van Hilversum of Amersfoort.
Hoeveel huur bent u bereid te betalen?
Mijn woning in Amsterdam is vrije sector.
Hoe groot is de woning en welke buurt? Ik woon in een vierkamer woning in de riverienbuurt in amsterdam en zoek een huis met een tuin
Our homes have a similiar description.
However. I have 2 tiolets and our backyard opens directly into a children's park.
We are situated +/_15 minutes from all one's necessarties..
Almere Central, Hospital, Train Stations, School, Bus stops etc..Hope you interested
[www.google.nl]
Vier-kamer bovenwoning. plm 8m breed, 10 diep. Wordt bij ruil mogelijk vrij sector.
Ik heb een 4 kamerwoning 61 m 5 min. Lopen van de tram,trein en bussen in Slotervaart Overtoomse veld
Mvg rianne
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: