Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eengezinswoning in Purmerend - Wij naar Amsterdam of ...

Gepost door Sabrina 1447 
Eengezinswoning in Purmerend met 3 slaapkamers. Achtertuin. En alles op loopafstand.

Wij willen ruilen voor gelijkwaardige eengezinswoning woning. 3 slaapkamers in Amsterdam.
Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam Noord, de woning is een paar jaar geleden helemaal gerenoveerd door de gemeente en wij hebben zeer recent alles opgeknapt, ik wil weg ivm overlijden van mijn man.Huurprijs is 650,- beneden is een hangend toilet gemaakt met siertegels, door het hele huis ligt laminaat, keuken is pas opgeknapt, tuin heeft sierbestrating, elektrisch zonnescherm (hele dag zon), 1 kleine schuur en 1 grote schuur hebben wij erbij gebouwd, op de eerste etage is een grote slaapkamer met inbouwkast met schuifdeuren, 1 wat kleiner slaapkamer, badkamer met wasmachine aansluiting, wij hebben de zolder verbouwd en daar de 3e slaapkamer gemaakt met 2 dakramen en een vaste trap, schuifdeurkasten onder de schuine kanten. Het is een fijne rustige buurt ik heb vrij uitzicht op de buiksloterdijk, winkels, ziekenhuis en huisartsenpost, markt en zwembad is allen op loopafstand. Binnen 10 min zit je in het centrum met het OV. Indien u interesse heeft kan ik foto's sturen.
Hey is noord 5k bij de pont in de buurt een optie voor beide
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: