Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van Hilversum naar Bussum

Gepost door Ingeborg M 
Ik zou graag willen ruilen met een woning in Bussum met een zonnige achtertuin, met een huurprijs onder de huursubsidiegrens..


Mijn woning is een lichte gerenoveerde 4-kamer eengezinswoning / maisonnette aan een rustige groene straat in Hilversum noord met een woonopppervlakte van 70-75 m2 (excl. de zolder).
De woning is goed onderhouden en op de trappen na, hoeft er niet geschilderd te worden en kan zo betrokken worden.
In de hele woning ligt een mooie nieuwe vloer die overgenomen kan worden tegen een n.o.t.k. prijs.

Op de bg:een klein halletje met ruimte voor jassen en schoenen + de trap naar boven
Op de 1ste etage: een lichte doorzonwoonkamer (27m2) met openslaande deuren naar een grote veranda (7x2), de keuken en het toilet.
In de woonkamer is een open haard waar bijv. een houtkachel geplaatst kan worden.
Op de 2de etage: 2 ruime slaapkamers met inbouwkasten (16 en 12 m2), een 3de kleinere slaapkamer (5½ m2) en de badkamer met douche en wastafel.
Zolder: met een vlizotrap is een grote geïsoleerde zolder toegankelijk die ook gebruikt kan worden als speel-, hobbyzolder of als extra slaap/logeerkamer. Buren hebben een vaste trap naar de zolder geplaats. Om de zolder meer bij de woning te betrekken bestaat deze mogelijkheid dus.

Er is veel bergruimte aanwezig. Op de bg is een ruime berging/schuur voor meerdere fietsen.
In overleg met de onderburen kan ook gebruik worden gemaakt van de zonnige zijtuin.

De woning bevindt zich aan de rand van Hilversum, in een straat met veel bomen, in een rustige, kindvriendelijke buurt.
Een mooi bos met veel water ligt op een paar passen lopen.
Het centrum ligt op 6 minuten fietsafstand.

Foto's zijn beschikbaar.
Goedenavond! we zijn op zoek naar een huis en ik heb je advertentie gevonden. We hebben een appartement bestaande uit twee slaapkamers, keuken, woonkamer, badkamer en toilet zijn gescheiden. het appartement is zojuist gerenoveerd, als je wilt kun je ook een derde kamer maken daar is al de deur nodig om een ​​muur te bouwen. voor het gebouw is er een tuin voor kinderen en een parkeerplaats voor auto's. in de buurt zijn er goede scholen en een winkelcentrum. het centrum is niet erg ver 5 minuten fietsen. ook de bus- en treinstations zijn niet ver weg. Ik hoop dat je geïnteresseerd bent en we kijken uit naar een reactie.
Goedemiddag, wij hebben een 3 kamer appartement in Bussum zuid, dicht bij de weide en veel groen om ons heen. De woning is goed onderhouden
ik zou graag met u willen ruilen mijn woning is 3 kamers eengezinswoning voor en achter tuin zolder met open trap en dakkapel een bijkeuken heel veel ruimte parkeer voor de deur geen over buren in juni 2018 is compleet gerenoveerd het huis is als nieuw op een goede locatie fijne buren in Bussum.
Dag,
Bent u nog op zoek? Interesseert een maisonette in Amsterdam centrum u wellicht, 4 k, sociale huur, rustige buurt.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: