Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Alkmaar (huis) naar Amsterdam e.o

Gepost door M.Burnet 
Willen jullie groter wonen in een bijzondere woning in Alkmaar? Wij zoeken een gelijkvloerse woning in Amsterdam en directe omgeving.

Het betreft een 2 onder 1 kap woning met rondom het huis een volledig betegelde en goed verzorgde groene tuin van meer dan 200m2.

Onze woning is keurig verzorgd en heeft 4 kamers en er is ook een zolder aanwezig. Onze keuken is zelf geplaatst en heeft een natuurstenen blad en inbouw vaatwasser. De woning ligt op 5min fietsen van het bruisende centrum van Alkmaar en vlak bij parken en goede bus verbindingen. De woning ligt ook vlak bij uitvalswegen en je bent binnen 30 auto minuten in Amsterdam!
Er zijn veel winkeltjes en scholen, huisarts/ gezondheidscentrum maar ook supermarkten; lidl en AH en een paar Turkse supermarkten zitten hier op loop afstand vandaan. Alkmaar is uitgeroepen tot de leukste stad om te winkelen!

Wij wonen hier heerlijk maar mijn man werkt in Amsterdam en we willen graag dichter bij onze kinderen en kleinkinderen wonen vandaar dat wij die kant op willen.
Vanwege gezondheidsredenen zoek ik een gelijkvloerse woning, het liefst begane grond of 1hoog of eventueel hoger met indien er een lift aanwezig is! U mag altijd vrijblijvend langs komen om een kijkje te nemen.

Hoop dat ik jullie interesse heb kunnen wekken en kan als jullie dat willen wat foto’s mailen.
U kunt ons ook bellen voor vragen op nr 06-46844081.

Vriendelijke groeten,

M. Burnet.
Beste mevrouw Burnet,

Ik ben enorm geïnteresseerd in uw woning.
De huur van deze woning blijft netto onder de €450 inclusief stookkosten.
Mijn woning is op 1 hoog in een rustig gebouw, aan de Kneppelweg met rustige en vriendelijke buren. Een lichte woonkamer en een lichte slaapkamer aan de kant van een openbare tuin. Het balkon zit aan de kant van de openbare tuin en het is dus erg fijn om daar te zitten. De woning is op 10 minuten loopafstand van winkels en parken. Ook is bijlmer arena 10 minuten lopen. Ik heb nooit last van mijn buren gehad of van geluidsoverlast. De open keuken en de badkamer zijn vernieuwd voordat ik erin kwam. Zo goed als nieuw. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kan ik u foto' s sturen. Hopelijk kunnen we elkaar gauw ontmoeten als u interesse heeft. Ik wil zo graag in een eengezinswoning wonen en mijn huis is nu echt te klein voor mij en mijn twee kinderen. Hoop op een reactie van u.


Vriendelijke groeten Jelena
Beste mevrouw ,

Ik woon in een begane grond appartement met 4 kamers , erg ruim en een grote achtertuin van meer dat 60 vierkante meters voor in Amsterdam heel bijzonder met een huur van 601,- per 1 juli en woonkostentoeslag is aan te vragen op deze woning , alles is dus gelijkvloers maar heeft een klein trapje bij binnenkomst hal , daardoor zit je hoger dan helemaal aan de straat zeg maar waardoor je toch nog redelijk privé hebt., ook is er een balkon nog aan de straatkant .
Zeer rustige straat ook die pal achter de Wibautstraat zit en je ook meteen op de A10 zit .
Deze woningen zijn 27 jaar gelden opgeleverd dus nog vrij nieuw .
Ook is er een box voor de spullen die je niet dagelijks nodig hebt of de fietsen .

Deze straat is rustig en ik woon zelf al meer dan 25 jaar op dit adres maar aangezien ik een jonge zoon heb van 13 jaar wil ik naar een andere plek dan Amsterdam .
Ik woon eigenlijk op 10/15 minuten van de binnenstad ( oost ) transvaal, de metro en bus en tram zjjn allemaal dichtbij alsook de Dappermarkt en de Albert Cuypmarkt .
Alleen ik ben alleenstaand en heb wel het een en ander te doen nog in de tuin bijvoorbeeld , heb alleen niet zoveel geld gehad om die te verbouwen .

Misschien dat het een idee is om eens te komen kijken , dat mag altijd en dan zet ik een lekker kop koffie smiling smiley

Met vriendelijke groeten

Jacqeuline Boekelman
Hallo ik heb zelf een gerenoveerde mooi huis helemaal kant en klaar maar wil graag naar amsterdam ik woon vlak bij centrum in alkmaar oud overdie gezellige volks buurtje 2 grote slaapkamers en grote zolder met vaste trap bij keuken voor en achter tuin huur 605.88 pm

Met vriendelijke groet Annemieke
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: