Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR RENKUM (ARNHEM), IK NAAR ARNHEM, AMERSFOORT, UTRECHT !!

Gepost door Ricky 
U NAAR RENKUM (ARNHEM), IK NAAR ARNHEM, AMERSFOORT, UTRECHT !!
24 januari 2018 20:19
Ik heb een heel ruime en verlichte 2 kamerflat in Renkum met vrij uitzicht. Provincie Gelderland. Brutto huur is 547 euro, woonkamer 20 m2, slaapkamer 14 m2, keuken 6m2, ruime douche, berging beneden van 10 m2.

Het gaat om een verlichte 2 kamer flat, met een ruime woonkamer, keuken, douche, slaapkamer. De flat ligt 4 hoog, met een vrij uitzicht. De flat bevindt zich dichtbij de uitvalswegen naar Ede Wageningen, Arnhem en andere omringende steden. Het is een rustig plaats om te wonen, waar uw kinderen in alle rust mogen opgroeien, kindvriendelijke omgeving, er is veel natuur in de omgeving waar je eventueel met je hond mag optrekken. De woning is geschikt voor max. 2 persoon, heb je een laag inkomen kom je in aanmerking voor huurtoeslag.

Ik zoek een woning/ etage IN ARNHEM/ AMERSFOORT/UTRECHT, met minimaal 2 kamers, mag meer, tot een huurprijs van 600 euros. Een plaats die centraal ligt, waar allerlei voorzieningen op loopafstand zijn (bijvoorbeeld zoals winkels, markt) en waar ook plezierig is om te wonen. Heeft u een flat zonder lift, geïnteresseerd alleen als het 1e hoog maar niet hoger. ER ZIJN GENOEG OPTIES BESPREEKBAAR!!


BELANGSTELLING ?, IK ONTVANG GRAAG EEN EMAIL VAN UW KANT.

Met Vriendelijke dank.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2018 11:24 door Ricky.
Hierbij wil ik woning ruilen.
Ik bied mij 1 woonkamer 1 slaapkamer flat ., met balkon en berging. (en met extra kleine kamertje als berging )

Huurtoeslag mogelijk. En kale huur 533 Euro.
Service kosten , bijkomende kosten,stroomverbruik,schoonmaken,glasfonds,rioolabonnement
18 Euro
(totaal 551 euro )
Woning ligt in 10 min naar utrecht CS . ( ook naar Utrecht Lunetten ) Alle voorzieningen op loop of fietsafstand.
Centrum 10 min met bus
Busstop voor huis.
İk woon in Tweede verdieping ( appartement van 3 verdiepingen, en ik zit op 2 e verdieping.
Gratis parkeer plaats voor de deur , scholen in de buurt. winkels , winkel centrum in de buurt .

rustige - mooie buurt.
Het is een sociale woning. dichtbij naar 3 scholen. Huisarts is ook dichtbij .

als u wilt langskomen om te kijken, u kunt bellen of e mail sturen ( mijn camera werkt niet goed for photo te plaatsen.

(ik weet niet hoeveel cm waar ik woon )

my e mail adress is ''can48270@gmail.com ''

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: