Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AANBOD: 6 kamerwoning Amsterdam oud-west/ GEVRAAGD: 5 kamer- gelijkvloerse woning Ansterdam west

Gepost door Yous-sef 
Wegens minder validiteit van mijn ouders willen wij verhuizen van onze 6 kamerwoning in de Hugo de Grootbuurt Amsterdam. De eengezinswoning bestaat uit 3 verdiepingen en is heel ruim. Betreft een sociale huurwoning van ca. € 670 Wij zoeken een 5 kamerwoning die gelijkvloers is in Amsterdam West.
Ik wil van mijn vrijesectorwoning af aan de pietercalandlaan. Door omstandigheden moet ik naar de sociale huur. Het is heel erg ruim maar weet niet of jullie voor vrijsector in aanmerking komen en of willen?
Laat maar weten.
Grt Amal
Ansterdam Nieuw-west
22 januari 2018 12:51
Hallo
Ik woon in geuzenveld antony moddermanstraat 81-1 het is een 5 kamer woning op ongeveer 70 vierkante meter twee kleine kinderkamer slaapkamer woonkamer en een kleine studie kamer. Huur is 610 euro het betreft een sociale huurwoning en ik wil naar een ruime vrijsector woning.
Groet
Avni
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben een etagewoning 3e verdieping in amsterdam west. 4 kamers met een oppervlakte van 70m2. Leuke omgeving en leuke buren.
Groetjes selenay
Beste
Wat is de huur van uw woning?
Groetjes selenay
Beste Youssef,

Wij hebben een etagewoning op de 1e verdieping (gelijkvloers)
Het is wel een (sociale) 4 kamerwoning. Wij hebben nu een 3 kamerwoning van gemaakt want onze eetkamer en huiskamer is apart
Maar dat hoeft natuurlijk niet. Het is ongeveer 70 m2 met 2 balkons. Voor een Frans balkonnetje en achter over de gehele
Woning, keuken en slaapkamer. Ruime keuken. Het is in de Clercqstraat.
Verder is er ook een zolder met 2 kamertjes op de 4e verdieping.
Het zit boven een rustige winkel en (boven) buren.
Re: Ansterdam Nieuw-west
10 februari 2018 18:17
ik heb een woning in amsterdam noord met 4 kamer mijn huis is 85 vm en ik heb een balkon en een opberging het is een kinder vriendelijk buurt en vriendelijke buuren en er is een groot winkel centrum verder zijn er ook scholen en is iedereen welkom

ik hoop dat u met mij wilt ruilen
met vriendelijke groeten Mariam saleb
ik heb een huis in Amsterdam west 4 kamer kinder vriendelijk tegen over winkel centrum en bus en tram en is een huis boven winkel en geen buren boven mijn huis dur apart deur .
ik wil graag ruilen met grotere huis want ik heb kinderen.
met vriendelijke groeten Chadia.
ik heb een huis in Amsterdam west 4 kamer kinder vriendelijk tegen over winkel centrum en bus en tram en is een huis boven winkel en geen buren boven mijn huis dur apart deur .
ik wil graag ruilen met grotere huis want ik heb kinderen.
met vriendelijke groeten Chadia.
Re: Ansterdam Nieuw-west
21 februari 2018 08:46
ik heb ook mooi nieubouwhuis ikwil weten heb je gelijkvloer
hoi, ik heb een een prachtig 3 kamer hoek woning op de jan pieter heijestraat. eerst etage en makkelijk trappen! Recent volledig gerenoveerd: inbouw spotjes, badkamer + WC volledig opgeknapt. loop afstand naar: Kinkerstraat, Ten Katemarkt, Vondelpark en Leidseplein.
Dag Yous-sef,
Heeft de woning ook een tuin?
Is het ook begane grond?

Ik heb interesse, woon zelf ook sociale huur op Eosstraat.

Graag verneem ik je reactie.
Groeten, coos

Yous-sef Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wegens minder validiteit van mijn ouders willen
> wij verhuizen van onze 6 kamerwoning in de Hugo de
> Grootbuurt Amsterdam. De eengezinswoning bestaat
> uit 3 verdiepingen en is heel ruim. Betreft een
> sociale huurwoning van ca. € 670 Wij zoeken een
> 5 kamerwoning die gelijkvloers is in Amsterdam
> West.
Hoi,
ben je misschien geinteresseerd in een gelijkvloers 4 kamer woning 130m2 in osdorp huur is €1137??

Bij interesse hoor ik het graag
Avni Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
> Ik woon in geuzenveld antony moddermanstraat 81-1
> het is een 5 kamer woning op ongeveer 70 vierkante
> meter twee kleine kinderkamer slaapkamer woonkamer
> en een kleine studie kamer. Huur is 610 euro het
> betreft een sociale huurwoning en ik wil naar een
> ruime vrijsector woning.
> Groet
> Avni

Dag avni,

Heb je interesse in een vrije sector woning in osdorp 130m2 4 kamer woning gelijkvloers? Huur is €1137
Wilt u niet in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden vlakbij het strand in
Dag Yous-sef,

Ik heb je advertentie gezien op wisselstart.nl
Je zoekt een gelijkvloerse woning.
Ik heb een ruime 4 kamer appartement in het Olympisch kwartier.
Graag wil ik weten of jou woning een tuin heeft.

Laat je even een berichtje achter?
Bedankt, Coos
cobibomhof@gmail.com

Yous-sef Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wegens minder validiteit van mijn ouders willen
> wij verhuizen van onze 6 kamerwoning in de Hugo de
> Grootbuurt Amsterdam. De eengezinswoning bestaat
> uit 3 verdiepingen en is heel ruim. Betreft een
> sociale huurwoning van ca. € 670 Wij zoeken een
> 5 kamerwoning die gelijkvloers is in Amsterdam
> West.
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden vlakbij Amsterdam vlakbij beverwijk zwartgemaakt
Hoi 5 kamer woning Amsterdam noord bij het mosplein nieuwe winkelcentrum 10 min van het centrum.veel groen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: