Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar Amsterdam en jij naar Nijmegen - Bottendaal

Gepost door P. Van Os 
Hoi,
Jij naar Nijmegen (of je kent iemand die naar Nijmegen wilt of moet verhuizen) en ik naar Amsterdam
Ik vraag in Amsterdam:
een flat/apartement/benedenwoning/bovenwoning/portiekwoning, met minstens 2 slpkmrs, met balkon of tuintje/plaatsje. Sociale huurwoning in Amsterdam waar in ieder geval huurtoeslag aangevraagd kan worden
Ik biedt aan* een sociale huurwoning / eengezinswoning met 3 slpkmrs en zolder met vaste trap. Achtertuin en voortuintje Huur 620 p/m, zonder huurtoeslag. Ik betaal €313 met huurtoeslag. Gelegen in populaire wijk De Bottendaal te Nijmegen Dicht bij CS en centrum, beide op 5 min loopafstand
Sociale huurwoning, zie op: www.entree.nu/passendtoewijzen
Voorzieningen Bottendaal: basisschool met groen schoolplein, park, speeltuin, supermarkt, winkeltjes, wijkcentrum, BSO en peuterspeelzaal, sporthal, Centrum en CS. Diverse eetgelegenheden/cafeetjes en terassen, zoals de populaire café Maxim. Diverse muziek evenementen door het jaar heen. Kunst en cultuur. Thiemeloods. Levendige en bedrijvige wijk. Bij contact en interesse kan ik foto's toesturen. Contact: pb.vanos@upcmail.nl 06-47657440
Re: Ik naar Amsterdam en jij naar Nijmegen - Bottendaal
16 mei 2018 13:00
Hallo P.van Oss

Ik woon in Nijmegen St.Anna en probeer ondermeer via de methode ---DRIEHOEKS woningruil --- te ruilen met iemand in de omgeving Nijmegen centrum.Dus met die methode kun jij naar A'dam verhuizen bij bijvoorbeeld een situatie waarin jou "dure" huis (620 euro/mnd) wordt afgewezen door iemand uit Amsterdam, maar mijn kleine goedkope Nijmeegse flatje van 345 euro pm niet.

Alleen Portaal en nog een andere Nijmeegse verhuurder passen de huur aan iemands inkomen aan heb ik begrepen, zodat het beneden de huurtoeslaggrens van zo'n 580 euro komt en dan zou ik het in geval van een driehoeksruil kunnen overnemen.

Mvg
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: