Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U utrecht overvecht 4 kamerflat

Gepost door miep 
U utrecht overvecht 4 kamerflat
03 oktober 2017 13:30
Ik zit in een 4 kamerflat te utrecht overvecht. 2e verdieping, 3 slaapkamers en een woonkeuken. De woning wordt in de toekomst gerenoveerd dwz nieuw keuken, badkamer toilet. Tevens is dit een sociale huurwoning. Subsidie mogelijk. Meerdere winkelcentra en scholen rondom. Scholen en openbaar vervoer voor de deur. Ik ben opzoek naar 3 slaapkamers en tuin omgeving, Hilversum, Bilthoven, Maartensdijk, Kortenhoef of elders.
Ff
Re: U utrecht overvecht 4 kamerflat
04 oktober 2017 18:18
Eij hebben een woning aan in Vianen. Wijk de Monnikenhof. Betreft een woning aan de Wendelaar. Rustig gelegen en omgeven met veel groen (speelvelden). Winkels en scholen op loop afstand.
De huur is 723euro na ruil word het 710
Betreft een 5 kamer eengezinswoning.
Goed onderhouden tuin voor en achter. Half open grote woonkeuken aan de voorzijde.
Huiskamer aan de tuinkant.
Boven 1e etage 3 slaapkamers ruime badkamer met wasmachine aansluiting en 2e toilet.
Grote zolder met ruime slaapkamer.
kindvriendelijke omgeving veel speelgelegenheid voor de kids. Bel me als intress. 065307800
Waar in Overvecht zit u? Welke straat
Ik heb een tussenwoning in mijdrecht 4 sl kamers grote tuin voor en achter. nabij winkels etc. is dit interessant voor U?
beste geld deze advertentie nog
nador7
Re: U utrecht overvecht 4 kamerflat
05 november 2017 15:20
wilt u nog verhuizen.
ik heb een mooie eengezinswoning met 4 slaapkamer in Ede.mail als u naar Ede wilt verhuizen.
nador20@live.nl
Hoi is Bussum een optie ? heb een gezinswoning met 4 kamers
Re: U utrecht overvecht 4 kamerflat
26 januari 2018 00:23
hallo noordholand opmeer met eengeziense wooning voor en achter tuin met vaste trap zolder is optie voor u??
intresse mijn tel 0687530518
Beste lezer,

Ik woon op 2 minuten afstand van de winkel cetrum Overvecht
Heb een huis van 80 vierkante meter 3 slaapkamers en een ruime woonkamer
De badkamer heeft een bad. Het gaat om een particuliere huis ik hoor graag van u

Mvg
Wegens gezinsuitbreiding ben ik op zoek naar een woning met 3 of 4 slaapkamers.
Mijn woning is een beneden woning met 2 slaapkamers . De huur bedraagt iets minder dan 600 euro.
Wat goed is om te weten er hoeft niets meer aan de woning gedaan te worden .
Wie o wie Zou met mij willen ruilen?
Ik naar Utrecht u naar Lopik
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: