Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR DE BILT / IK AMSTERD/AMSTELV. of HAARLEM

Gepost door Ricky 
U NAAR DE BILT / IK AMSTERD/AMSTELV. of HAARLEM
08 augustus 2017 01:41
Het gaat om een portiekwoning in hartje De Bilt, op de 1e etage, met een vrije uitzicht, een trede naar boven, 4 kamers, waarvan een heel ruime en verlichte woonkamer van 32 m2, en 3 slaapkamers (12 m2, 9 m2 en 6 m2), keuken, toilet, een heel ruime balkon met een heerlijk uitzicht. De woning ligt in de nabijheid van allerlei voorzieningen, veel groen, waar je lekker kunt wandelen met je hond, of lekker sporten en er zijn allerlei winkels in de omgeving, scholen, speelplaatsen voor de kinderen...enz. Het is lekker rustig, waar kinderen lekker kunnen opgroeien. De huur is 580 euro, de woning is geschikt voor minimaal 2 personen. Woningbouw vereniging is SSW.

Ik zoek een woning/ etage op een wat rustig plaats in Amsterdam ( Buitenveldert, Ejburg, Amsterdam Zuid, Oud Zuid), Amstelveen, Diemen of Haarlem, met minimaal 4 kamers, mag meer, tot een huurprijs van 600 euros. Een plaats waar allerlei voorzieningen ook op loop afstand zijn en waar ook plezierig is om te wonen.

Heeft u iets, of kent u iemand die wat heeft, laat het mij aub. weten en wie weet. Vriendelijke dank.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/08/2017 22:13 door Ricky.
Hai Ricky, is Haarlem nrd een optie? Huur is € 680,- maar wel huursubsidie op te krijgen. 4 kamer woning. Tuin op ZW en 30 min van het strand.

Mvg,
Re: U NAAR DE BILT / IK AMSTERD/AMSTELV. of HAARLEM
15 augustus 2017 17:40
Hoi MvL,

Wil je mij laten weten welke straat dit is, hoe groot de kamers zijn, gaat het om een eengezinswoning of een flat.
graag wat meer uitleg aub.. Wat voor soort buurt is het??.

mvg,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: