Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij naar Amsterdam/Utrecht - u naar 't Gooi (Blaricum)

Gepost door Kamima 
6 kamerwoning
5 slaapkamers
voor- en achtertuin
inrit voor 3 auto's
3 schuren
zolder (bergruimte)
toilet beneden
douche boven
keuken apart
5e slaapkamer bevindt zich op bg (wordt gezien als slaapkamer, wij gebruiken t als berging)
naast keuken een keldertje als berging te gebruiken

Rustige buurt met alle ruimte en rust van de wereld.

--------------------------------------------------------------------------

Wij zoeken een woning in:
- Amsterdam (GEEN Noord of Zuid)
- Utrecht (stad, niet provincie)
- Amersfoort

We zoeken een goed geïsoleerde woning, dubbel glas en CV.
Minimaal 3 slaapkamers. Bij voorkeur gesloten/aparte keuken.
Gratis parkeren voor de deur is een must.
Verder moet de drukte dichtbij op te zoeken zijn (scholen, winkels, (bus)stations etc.)

Voor meer info: zie @#$%& advertentienummer --> 412837
[#$%&]
Re: Wij naar Amsterdam/Utrecht - u naar 't Gooi (Blaricum)
24 april 2017 12:16
waar in utrecht wat is de huur ik bied 5 kamer tussen woning in zaandam vlak bij amsterdam een 0687132308
Ik heb een eengezinswoning in zuilen, vlakbij oudzuilen. 3 slaapkamers, waarvan 1 grote en 2 kleine. achtertuin en zolder. CV, dubbel beglazing etc.
Huur is 549.

Wat is de huur in blaricum?

mvg
Hoi, ik reageer op u advertentie voor woningruil. ik heb aangeboden een nieuwbouw 4 kamer eengezinswoning, waarvan 3 slaapkamers. Woning is voorzien van zonnepanelen. Voorzien van inbouwkeuken nieuwe badkamer en mooie vloer in gehele woning. Kortom nette kante klare woning. Het is een sociale huurwoning huur is €710 met recht op huursubsidie. Woning bevindt zich in hoofddorp, wijk: floriande. Spreekt het je aan, hoor ik het graag. Groet Eliya
Wat is uw huurprijs
Beste,
Ik zou graag willen ruilen ik heb een mooie ruime vier kamer woning gelegen in Utrecht Overvecht tegenover Winkel centrum overkapel ligt centraal gelegen(uitvalswegen)
Ik wil graag verhuizen naar het gooi omdat ik daar best veel familie heb wonen ik heb een gesloten keuken waar een grote amirikaanse koelkast in staat met een eettafel voor 4 personen aan de keuken en slaapkamer 1 grenst de balkon.ik woon op de eerste verdieping van een 3 hoog flat heb 3 grote slaapkamers grote woonkamer.
ik hoop van u te horen Mvg manuela
Denisep86 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat is uw huurprijs

Dat zal bij n woningruil tegen vast tussen de 500 - 600 euro liggen.
Beste, ik heb een 4 kamerwoning te utrecht overvecht te ruil. 3 slaapkamers 1 woonkeuken. Gesitueerd op de 2e verdieping. De flat wordt in de toekomst gerenoveerd, dwz nieuwe badkamer, toilet, keuken en gevels. Tegenover verzorgingstehuis, omringd door groen, meerdere winkelcentra en dicht op uitvalswegen. ( tigrisdreef )
Ik heb een mooie bovenwoning in Amsterdam West.

@#$%& advertentie 446127

Ik hoor het heel graag!
Goedemorgen,
Bent u nog op zoek naar woningruil?
Heb een 4kamer Maisonnette op de 2de etage met lift
in Amsterdam Nieuw West.
Ligt heel centraal dichtbij winkels OV en scholen.
3 slaspkamers 2 toiletten dichte keuken woonkamer met openslaande deuren
naar de balkon.

Grt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: