Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam noord > Amsterdam west

Gepost door Kaoutar 
Aangeboden : ruime 4 k woning in Amsterdam noord. 4 hoog, lift aanwezig. Tegenover het centrum Buikslotermeerplein. Basischolen op loop afstand.
Gevraagd: woning in nieuw west
Hay ik heb interesse in jou woning ik woon in nieuw west Geuzenveld/ Slotermeer 3 kamerwoning
Graag hoor ik van je als je interesse hebt
Gr latifah
Tel:0684671363
hey. heb een 2kamerwoning in Westerpark. de woning is wat klein maar wel leuk
FxMSYizaBWxPNV
29 april 2017 09:37
Jajajajjaja, que bueno. Menudo poema de nuestros tiempos. Afdenutaoamrnte nuestros tiempos también dan para vuestros otros poemas, lo de veras.Ah y que conste que no llegué por la búsqueda de alguno de esos términos, que os tengo en favoritos desde hace siglos eeh?Un saludo taberneros.
Re: Amsterdam noord > Amsterdam west
03 mei 2017 15:16
hoi,
ik heb een 2 kamers woning in nieuw west Jan evertsenstraat.
kaomi22@outlook.com
Ik wil! Kunt u contact met mij opnemen? Gr. 0623444416
Ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam west, mag u me bellen op 0621359935
Ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam west, mag u me bellen op 0621359935
Hoi Kaoutar,

Ik heb een leuke twee kamerwoning op het osdorpplein, precies boven dirk van den broek. Alles is in de buurt te vinden, tram 17 richting de dam, winkelcentrum, supermarkten (Albert Heijn, dirk van den broek, Lidl), slagerij, visboer, leuke koffietentjes, eettentjes, elke dinsdag markt voor de deur. Ik heb een ruime balkon, open keuken, berging naast de ingang van de woning. Woon op de tweede verdieping, lift aanwezig. Leuke buurt om te wonen, huur is €637 en afhankelijk van je salaris kun je huurtoeslag aanvragen.

Heb je interesse, mail gerust.

Mvg Delia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: