Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Almere ik naar amsterdam

Gepost door Elizerr 
Ik heb een ruime 4 kamerwoning in stedenwijk zuid. De woning is ongeveer 87 vierkante meter. De masterroom is 28 vierkante meter met een inloopkast van 5 vierkante meter.
De andere twee slaapkamers zijn 12 en 9 vierkante meter een dichte keuken en een ruime badkamer met douchecabine. Loopafstand van ov supermarkt. Hartje centrum is met ov binnen 5 min bereikbaar. Ik zelf ben opzoek naar min een 4 kamerwoning het liefst huur onder de 670 euro.

Mijn woning bedraagt 640 met huurtoeslag mogelijk.
Ik heb een woning in Zaandam 3 kamershuur 366 ik wil graag naar Almere het betreft een portiekwoning
Ik heb een 3 kamerwoning in Amsterdam Watergraafsmeer. Ik wil graag nasr Almere.
Ik heb een 3-kamerwoning gelegen op de tweede verdieping, het Rembrandtpark is precies tegenover de woning. Op 3 min lopen afstand is het winkelcentrum Mercarorplein en met vele terrasjes.
Hallo bent u nog op zoek naar een ruilpartner?
Ik heb een hele mooie zonnige 4 kamer woning in amsterdam noord tegenover het winkelcentrum boven t ij en achter een groot park.het is een galerijwoning op de 3e etage. Groetjes Sherida
Halo ,ik heb een 3 kamer woning in amsterdam het is een nette gerenoveerde woning van 82 mk de woning is op de Witte de With straat .graag hoor ik als jij het wat vindt.
Groetjes Nadia .
ik heb een 3kamerwoning in Amsterdam zuidoos Reigersbos huur is 540,-
Hoi nadia met de woning in witte de withstraat
Mijn schoonzus heeft een mooie 3 kamer woning in almere en wilt graag naar amsterdam.
Als je interesse heb kan je me mailen n.essaidi@live.nl

Zij heeft 2 ruime slaapkamers een balkon en een grote woonkmer in almere stad.
Zij woont in een hele fijne rustige buurt. Ook heel kindvriendelijk
Halo ,
Ik heb een woning op de witte with straat 3 kamers 75m
De woning is gerenoveerd en goed onderhouden je hoeft er bijna niks meer aan te doen.

Graag hoor ik van u .
Met vriendelijke groeten
Nadia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: