Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil 5 kamer eengezinswoning met tuin (noord)

Gepost door laddy 
woningruil 5 kamer eengezinswoning met tuin (noord)
30 januari 2017 20:03
Beste lezers,

Wie heeft er interesse in een 5 kamer woning aan de Nesserton, Amsterdam noord.(zuideinde)
Het betreft een eengezinshuis met een grote tuin gelegen aan het water.
Fijne veilige buurt voor de kinderen en goed openbaar vervoer en vrij parkeren voor de deur.
Minder dan 5 min op de Ring Amsterdam.
Zelf ben ik op zoek naar een woning met minimaal 3 kamers in de stadsdelen Oost /Zeeburg.
Huur is nu 920 euro.
Kijk voor meer info op woningruil
advertentie nummer 400254.


Met vriendelijke groet,

Laddy.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/03/2017 16:32 door laddy.
Re: woningruil 5kamer
02 februari 2017 10:53
Best woning ruil
Ik woon Amsterdam oost ik heb 3 kamer mooi woning 2 slaapkamer 1 woonkamer jij interesse u kan bell me 0684572226
Re: woningruil 5kamer
02 februari 2017 16:13
Hi Mhari,

Welke deel is dat dan van Oost.
Graag een straatnaam.

Met vriendelijke groet,

Laddy
D Sharma
Re: woningruil 5kamer
08 februari 2017 21:16
Hello i m interested to chang my house with you.I have a very Nice house in watergrafsmeer oost with rooms,very Nice buurt,every thing is near by .


Thank you

dparashar.67@ gmail.com
Re: woningruil 5kamer
09 februari 2017 12:26
hai ik heb interesse in uw woning...
ik had uw woningbouw gebeld of het een sociale huurwoning blijft maar ze moesten uw huisnummer weten..

het zou dan om een driehoeksruil gaan.

ik hoor graag van u. mvg kim
Re: woningruil 5kamer
09 februari 2017 12:30
hai ik heb interesse in uw woning...
ik had uw woningbouw gebeld of het een sociale huurwoning blijft maar ze moesten uw huisnummer weten..

het zou dan om een driehoeksruil gaan.

ik hoor graag van u. mvg kim

mijn email is kimmarcella@hotmail.com
Re: woningruil 5kamer
11 februari 2017 16:00
Beste Laddy,

Ons huis is precies wat u zoekt! Wij hebben een nieuwbouw woning waarvan wij de eerste bewoners zijn op Zeeburgereiland. Met veel plezier hebben we hier (in maart één jaar) gewoond, maar wegens gezinsuitbreiding zijn we op zoek naar meer ruimte. Het betreft een 2 kamerwoning van 60m2 op de begane grond met een tuintje en berging. De slaapkamer en badkamer zijn ontzettend ruim en de woning heeft een washok. Graag maak ik een afspraak met u om te bezichtigen.

Met vriendelijke groet,

Sarah
Re: woningruil 5kamer
13 februari 2017 11:49
Beste,

Wij wonene in een huurwoning met een huurprijs van €566,38 (toeslag aanvragem mogelijk. Het betreft een woning in Amsterdam West. Ons huis is precies wat u zoekt! Wegens gezinsuitbreiding zij we op zoek naar meer ruimte.

Sfeervol 3-kamerappartement met een balkon op het westen in het leukste en fraaiste gedeelte van Amsterdam West: de Baarsjes! Deze goed ingedeelde woning is voorzien van een woonkamer, twee slaapkamers, een dichte keuken en een fraaie badkamer. Het balkon aan de achterzijde van het pand is zeer ruim en op het westen gelegen. De gehele woning is voorzien van een mooie bruin grenen laminaat.

Indeling :
Via het gemeenschappelijke trappenhuis is dit appartement op de derde verdieping te bereiken. U komt binnen in de hal vanwaar u toegang heeft tot bijna alle vertrekken in de woning. Aan de voorzijde van het appartement bevindt zich de woonkamer. Aan de achterzijde van de woning zijn de hoofd slaapkamer, de tweede slaapkamer en de dichte keuken gelegen. De keuken is een standaard keuken. Via zowel de keuken als de ruime slaapkamer kunt u het balkon bereiken. De badkamer is voorzien van een douche en een wastafel en een fraaie tegels.

Omgeving :
De Baarsjes is een heel leuke buurt, met heel veel nieuwe horeca en winkels, in Amsterdam die grenst aan Oud West, Oud Zuid en de Bos en Lommer. Vanuit deze woning bent u ook zo in de Jordaan, de Kinkerstraat of het Hoofddorpplein, waar u nog meer winkels, restaurants en andere uitgaansgelegenheden kunt vinden. Alle winkels voor standaard boodschappen kunt u vinden op loopafstand, zo heb je bijvoorbeeld een Albert Heijn (Postjesweg, Kinkerstraat of Jan Evertsenstraat), een Dirk vd Broek (Mercatorplein) en vele zelfstandige winkels zoals een goede bakker, een slager en een visboer maar ook Stach of White Label Coffee en diverse kledingzaken en leuke kringloopwinkels.

In de buurt bevinden zich diverse cafés en andere uitgaansgelegenheden/ Op 5 minuten fietsen van het appartement vindt u de Overtoom en de Kinkerstraat. Bent u toe aan wat ontspanning dan loopt u naar het Rembrandtpark. Iets verder gelegen zijn het schitterende Vondelpark en het Westerpark op respectievelijk slechts 5 en 10 minuten fietsafstand. Op de Overtoom zijn diverse uitgaans- en eetgelegenheden te vinden waaronder het welbekende Café Ter Brugge en ook op fietsafstand gelegen is Café Edel of Café Oslo, de andere kant van de stad op het Grand Café Fossa of theater Mozaïek.

Tevens zijn er op loopafstand bekende sportscholen te vinden waaronder David Lloyd of nog dichter bij het zwem- en sportparadijs van Amsterdam; Sportplaza Mercator. Mocht u behoefte hebben aan de natuur, dan staat u binnen de kortste keren in het Erasmuspark of het Rembrandtpark of kunt u op de fiets naar het veelzijdige recreatiegebied Spaarnwoude, het Westerpark of het Vondelpark. De woning is zeer gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer en meerdere uitvalswegen. Zo bent u binnen 700 meter op de ringweg van Amsterdam (A10). Bovendien kunt u goed parkeren voor de deur.

Bij interesse graag contact met ons nemen via: Z.turgut@live.nl
Re: woningruil 5kamer
18 februari 2017 11:54
Hallo..Wij hebben in de 1e jan van der heijdestraat in het gezellige amsterdam zuid, een mooie 2/3kamerwoning op 2 hoog met 2 zolder ruimtes met om de hoek de albertcuypmarkt en eind van de straat het serphati park, of een kleine eengezinswoning in uithoorn voor u in de aanbieding. Ivm samenwonen willen wij groter gaan wonen met onze 3 kinderen. Foto's komen eraan Ik hoor het graag! Mvg remigia
Re: woningruil 5kamer
18 februari 2017 21:05
Beste Djennie,

Het betreft huisnummer 27.
Maar volgens mijn is het de woningbouw die beslist of het een vrije sector of sociale huurwoning word.
Dus het zou niet moeten uitmaken om welke woning het gaat.
Mijn buren zijn verhuisd en het betrof een vrije sector woning, is nu sociaal geworden.

Met vriendelijke groet,

Stanley
Re: woningruil 5kamer
18 februari 2017 21:08
Hi Remigia,

Ben benieuwd naar de foto's.
En dan heb ik het over de woning in Amsterdam.
Dit is mijn email; laddystanley@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Laddy.
Re: woningruil 5kamer
18 februari 2017 21:12
Beste |Ananassarah,

Zeeburger eiland, lijkt mijn wel leuk om daar te wonen.
Laat mijn maar weten wanneer we iets kunnen afspreken.

Met vriendelijke groet,

Laddy
Trinet
Re: woningruil 5kamer
20 februari 2017 23:51
Beste Laddy,

Ik heb zeker interesse in jouw woning.
Zelf woon ik in een fijn 3k appartement op 5 min. Fietsen naar cs station en loopafstand van de Jordaan.
Je kunt mijn advertentie met foto's bekijken op woningruil punt en el met nummer: 418642

Laat je even iets weten als je de advertentie hebt bekeken?

Dankjewel! Vriendelijke groeten, Trinette



addy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste lezers,
>
> Wie heeft er interesse in een 5 kamer woning aan
> de Nesserton, Amsterdam noord.
> Het betreft een eengezinshuis met een grote tuin
> gelegen aan het water.
> Fijne veilige buurt voor de kinderen en goed
> openbaar vervoer en vrij parkeren voor de deur.
> Zelf ben ik op zoek naar een woning met minimaal 3
> kamers in de stadsdelen Oost /Zeeburg/Centrum.
> Een 2 kamer woning mag ook maar moet wel zeer ruim
> zijn.
> Vanwege mijn inkomen betreft het nu een vrije
> sector woning.
> Maar als ik mijn heb goed ingelezen wordt de
> woning op basis van inkomen opnieuw berekend, als
> u a/d de normen voldoet "inkomenseisen sociale
> huurwoning".(info woningbouw de Aliantie)
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Laddy.
Re: woningruil 5kamer
25 februari 2017 12:06
Hallo laddy wij wonen in Amsterdam West we he
hebben 3 kamers en zitten in de jamescookstraat
In het stadsdeel De Baarsjes ons telefoonnummer is 0633350253
Re: woningruil 5kamer
26 februari 2017 18:20
Beste Hassan,

Bedankt voor het aanbod, is iets te ver van het centrum.

laddy
Rovk
Re: woningruil 5kamer
26 februari 2017 21:27
Beste laddy,

1e jan van der heijdestraat in het gezellige amsterdam zuid, een mooie 2/3kamer ensuitewoning op 2 hoog met 2 zolder ruimtes met om de hoek de albertcuypmarkt en eind van de straat het serphati park. Ivm samenwonen willen wij groter gaan wonen met onze 3 kinderen. Ik hoor het graag! Mvg Remigia
Ik heb u een mail met foto's gestuurd
Re: woningruil 5kamer
28 februari 2017 00:34
Hallo Laddy,

Wellicht is ons huis wat voor u. Wij hebben een 3 kamer woning op de bilderdijkstraat in het centrum van Amsterdam.

Het gaat om een 3-kamerwoning waar wij zelf 4 kamers van gemaakt hebben. CV aanwezig. Balkon met uitzicht op de binnentuin. Twee extra ruime zolderkamers.

Gezellige buurt. Alles op loopafstand zoals supermarkten, winkels, bibliotheken, dam, ten kate markt, basis- en middelbarescholen. Ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In onze straat komen de trams 3, 7, 12, 13, 14 en 17. Ook goed met de auto te bereiken.

De huur zal rond de €510,- zijn.
geachte mevrouw ik heb interessen in de woning ik heb zelf een drie kamer woning met ruime kamers wonend aan de hoofdweg vlakbij surinameplein en de postjesweg winkels vlakbij bus en tram voor de deur vondelpark vlakbij alles centraal graag hoor ik meer van u groetjes janice
Re: woningruil 5kamer
06 maart 2017 18:17
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in Beuningen een grote dorp van Nijmegen

4 kamer woning 3 slaapkamers een grote tuin achter en geen tuin voor
Een nieuwe keuken
1 wc 1 grote douche kamer
Een grote zolder om spullen op te bergen
Huur is 643 euro
3 minuten lopen is bushalte en Nijmegen centrum is ongever 18 minuten met de bus. Dicht bij mcdonals , 10 minuten lopen grote centrum van Beuningen AH,ALDI,JUMBO, LIDL, BRUNA allees hebben wij dicht bij.


Ik zoek zelf een minimaal 4 kamer eengezinswoning.

voor meer informtaie mag bellen of appen op 0683145574

Hoop dat u woningruil wilt doen

Groetjes
kavleen
Re: woningruil 5kamer
07 maart 2017 18:55
Beste Kavi,

Nijmegen is geen optie voor mijn.
Bedankt voor het aanbod.

Groetjes Laddy
Re: woningruil 5kamer
09 maart 2017 13:17
Beste Laddy,

nieuwbouwappartement !!! in Oud Zuid..zeer gewilde locatie pal naast Olympisch stadion
kan lopend naar vondelpark etc...
ruime 3kamerappartement (sociale huur)
mocht je interesse hebben hoor ik tgraag


mvg
Re: woningruil 5 kamer eengezinswoning met tuin (noord)
21 maart 2017 16:35
Beste lezers,

Info toegevoegd, ga naar woningruil punt nl
onder advertentie nummer 400254.

groetjes,

Laddy
Heeft u de woning nog en wilt u nog ruilen?
Re: woningruil 5 kamer eengezinswoning met tuin (noord)
24 september 2017 23:34
Hallo Brami,

ja ik heb deze woning nog, stuur mijn maar een mail als je een woning hebt die ik zou willen ruilen.
laddystanley@gmail.com

mvg Laddy.
Beste Laddy,

Ik woon in Amsterdam Oost en heb een 3-kamerwoning. Ik heb een ruime woonkamer en keuken met een balkon. Wegens te weinig slaapkamers zoek ik een groter huis voor mijn gezin. Ik hoop iets van u te horen.

Met vriendelijke groeten van,

Oum Emara
Re: woningruil 5kamer
15 december 2017 10:29
Hoi Kavi

Ik heb wel interesse om naar Beuningen te gaan.
Ik woon in Nijmegen vlakbij het centrum en bij de nieuwe waalbrug.
Ik heb een eengezinswonng met kamer keuken kelder toilet voor en achtertuin
3 slaapkamers douche,en een zolder via vlizotrap.
u mag mijn bellen op tel : 06-57179819

Mvg Anke Heijmen
Re: woningruil 5kamer
16 mei 2018 12:35
Hoi Anke,

Is je huur beneden 580 euro (ivm huurtoeslag)?Ik woon zelf ook in Nijmegen maar probeer via driehoeks woningruil te ruilen (3 hoofdhuurders die met elkaar ruilen in plaats van 2)

Dus dat je naar Beuningen kan en ik naar Nijmegen centrum.

gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2018 21:35 door iceland33.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: