Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

binnen amsterdam

Gepost door dilber50 
binnen amsterdam
15 januari 2017 21:49
Hallo, ik heb een mooie driekamerwoning in Amsterdam Osdorp, 2 min lopen van het osdorpplein. Het is een sociale huurwoning €550,- inc. servicekosten en een seniorenwoning, ik woon op het 1e etage en heb alleen bovenburen en onder is de berging. Het is een ruime woning van 72 m2 met een ruime keuken en woonkamer en grote kamers en badkamer. Ik heb 1 kamer te weinig daarom wil ik verhuizen want anders is het een heel rustig en mooie buurt.

Ik zoek een woning van minimaal 4 kamers, in Amsterdam nieuw-west. Het liefst beganegrond met tuin, maar etagewoning kan ook.
voor meer informatie of intresse kunt u mij mailen; reyhangul50@hotmail.com
Re: binnen amsterdam
15 januari 2017 21:50
Ik heb een mooi woning in zaandam eengezinswoning
Re: binnen amsterdam
15 januari 2017 21:51
Zoals vermeld alleen in Amsterdam nieuw-west !
Re: binnen amsterdam
25 januari 2017 00:14
Interesse in een rijtjeshuis/eengezinswoning?

Berging entree openkeuken woonkamer tuin
Trap op wc/douche en 3 slaapkamers, nog een trap op heb je de zolder, 3 minuten lopen van sierplein en dicht bij slotervaart ziekenhuis??

Adres is Christine poolmanhof
Re: binnen amsterdam
25 januari 2017 20:13
Ik heb wel intresse in uw woning, kunt u mij een mail sturen ? reyhangul50@hotmail.com
Re: binnen amsterdam
26 januari 2017 13:02
Hallo.
ik heb wel groot huis 4kamerwoning.bagangroend. bij.derkinderstraat. neuwwest
gr.aya
Re: binnen amsterdam
26 januari 2017 17:13
Wij hebben een te groot huis is bos en lommer 5 slaapkamers ruime open keuken etc . Hoor graag van u mvg
Re: binnen amsterdam
27 januari 2017 14:06
kunnen jullie me een mail sturen: reyhangul50@hotmail.com !!!!
Re: binnen amsterdam
07 maart 2017 23:28
kunnen jullie me een mail sturen: reyhangul50@hotmail.com !!!!
Re: binnen amsterdam
05 april 2017 16:58
heb een 4 kamerwoning een gezinshuis in geuzenveld.3 slaapkamer , badkamer keuken en zolder.
dichtbij winkel centrum lambertus zijplein.

wil kleiner gaan wonen. groetjes
Rita
heb een 4 kamerwoning een gezinshuis in geuzenveld.3 slaapkamer , badkamer keuken en zolder.
dichtbij winkel centrum lambertus zijplein.

wil kleiner gaan wonen. mijn e-mail adres is( rita_kasimbeg@hotmail.com tel.06-55595617)
hoor van je.

groetjes
Rita
Re: binnen amsterdam
06 april 2017 19:37
Rita Ik heb een klein 4 kamerwoning in de Baarsjes vlakbij jan Evertsenstraat
Re: binnen amsterdam
17 juli 2017 12:51
Bent u nog geïnteresseerd in een woningruil.

Wij Amsterdam West, u Amsterdam Noord.

Lage flat van 3 hoog. Dit appartement bevind zich op 3 hoog. Flat bevat 2 uitgangen waarvan 1 met lift en tegen over trap.
Kindvriendelijk; parkeergelegenheid voor de deur; kleine winkelcentrum tegen over u met bijna alle winkels ; basisschool ernaast ; openbaarvervoer op loopafstand ; tandarts en huisarts binnen handbereik ( dus vlakbij ) rustige flat met oudere mensen. Het is een 4 kamer woning waarbij we 1 kamer hebben toegevoegd. Dubbel glas, centraal verwarming , lange grote balkon met automatische zonnescherm, box/berging beneden.
Huur €450

Wegens gezinsuitbreiding graag voor terug: eengezinswoning of Maisonnette ( sociale huurwoning ). 5 à 6 kamers.
Re: binnen amsterdam
31 augustus 2017 00:26
Goeiemiddag,

Ik zag uw advertentie op woningruil.
Ik wil mijn huis aanbieden voor woningruil. Ik woon in Amsterdam  west  (de baarsjes) bij mercatorplein en kinkerbuurt. Het betreft een 3 kamerwoning op de begane grond met een grote opgemaakte tuin van bijna 100m2.
Einde van de straat is het erasmuspark met veel voorzieningen in de buurt, sportschool en begin van de straat is het jan evertsenstraat winkelstraat. Ik woon op de john franklinstraat. De reden van dat ik wil verhuizen naar osdorp is omdat mijn broer daar woont. En ik en mijn partner een 4 kamer woning zoeken.


45m2
3 kamers waarvan 2 slaapkamers
1 grote opgemaakte tuin van bijna 100m2
Begane grond
Zolder
Cv
Dubbelglas
Re: binnen amsterdam
13 september 2017 15:05
Ik heb een woning van 81m2, 4 kamers, wel vrije sector (850,-)

Wie weet interessant!

Meer info zie de link! [#$%&]
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: