Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam Noord - Amsterdam woningruil

Gepost door Perwin 
Amsterdam Noord - Amsterdam woningruil
01 januari 2017 12:23
Hoi,
Ik woon in een benedenwoning met drie kamers te Amsterdam Noord. Tuin en een zeer ruime schuur. Om de hoek bij Mosveld met supermarkten en winkels.
Vlakbij Buiksloterwegveerpont en Noorderpark. Vlakbij Waterland dus ook stads en landelijk gelegen.
Huur is 630,- dus huurtoeslag mogelijk.
Totale oppervlakte huis 51m2 en tuin + schuur 60m2.

Ik zoek Of een benedenwoning met tuin op zuiden, westen, oosten in Of een appartement met een ruim balkon / dakterras op zuiden, westen, oosten in Amsterdam. 2 ruime kamers of 3 (kleine kamers) is prima.

Het liefst ga ik voor Amsterdam Noord (Geen Banne !), Jordaan, het centrum, West, Zuid of Oost (Niet voorbij Transvaalbuurt).
Ik wil geen ZUIDOOST of NIEUWWEST.

Alleen te bereiken per e-mail. emailvoor@perwin.nl.
p.s Geen jongerenwoning. Ik ben 43 jaar.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/01/2017 12:24 door Perwin.
Ik heb een appartement van 2 kamer een slaap kamer een woon kamer een groot keuken balcon parking gratis in zuidoost amsterdam ik betalt 470 euro huur ik zoek een huis van 4 kamer contact 0684381339
Hoi. Ik woon zelf in amsterdam noord op de loenermark. Vlakbij het winkelcentrum buikskotermeerplein in een ruime tweekamerwoning met een groot balkon ...als u geintereseerd bent mailt u mij..

Gr sarah
Re: Amsterdam Noord - Amsterdam woningruil
19 januari 2017 18:59
Hoi Sarah, kent u toevallig iemand in regio Amsterdam-Noord die jonger is dan 27 jaar en met mij eventueel zou willen ruilen? smiling smiley

Ik loof een mooie beloning uit.

groetjes
Loreel
Ik heb een tweekamerwoning in een monumentaal pand in de aanbieding midden in Amsterdam Centrum. Het is een zolderverdieping dus houdt rekening met schuine wanden en balken. Het is geen grote woning (ca 35 m2, keuken in de woonkamer) maar wel erg charmant. Geen balkon. Wat bijzonder is, is de locatie, aan het water op een historische plek 5 minuten fietsen van Amsterdam Centraal met wijds uitzicht op het scheepvaartmusem, NEMO, het entrepotdok.

Heb er met veel plezier gewoond en samen gewoond, maar wegens gezinsuitbreiding hebben wij nu echt iets meer ruimte nodig.

vriendelijke groet,

Anne
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: