Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

mooie eengezinswoning -5kamerwoning

Gepost door Osman 
Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in Amsterdam noord
1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping .nieuw keuken
Ik zoek nette 5- Kamerwoning in Amsterdam noord-west-oost
Hoi ik heb 4kmr woning in flat met lift in noord buikslotermeerplein me telnr 0687061961
Ik heb een woning in Amsterdam west (Geuzenveld). 4 kamerwoning boven en beneden. Met lift geen boven buren.
Ik heb een 5k woning in het centrum nabij westerpark
Hoi, wat zoek jij voor woning en waar?

Groet, Sam
Re: mooie eengezinswoning -5kamerwoning
02 februari 2017 22:51
Hallo kari

Zou je me een prive bericht kunnen sturen. Met meer info over je woning en waar je zelf opzoek naar bent

Groet
Naoumi
In verband met gezondheidproblemen wil ik mijn woning ruilen met een begane grond of flat met lift. Ik woon zelf in Amsterdam-Noord kamperfoelieweg. Ik heb een 4kamer woning met zolder.
Graag zo snel mogelijk contact op nemen, per message 0624341155.
Manda
07 februari 2017 21:27
Manda Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een woning in Amsterdam west (Geuzenveld).
> 4 kamerwoning boven en beneden. Met lift geen
> boven buren.


Heeft u intresse in een woning in Amsterdam-Noord 4kamerwoning 1ste etage met eigen ingang, 2balkons, grote zolder, schoon.
Contact per message 0624341155
Hallo
Ik heb een 3 kamerwoning met lift in tuindorp
Amelia
whjCKVjnqpSU
29 april 2017 09:04
ç£ÃÃ£Â‚‚お世話になったママと波長あわÁªããªã£ã¦ã€€é›¢ã‚Œã¾ã—た。がんばってあわせてみたりいろいろやろうã¨して 結局イライラしてる自分がいるんですよ。家の中でもため息や愚痴でたら 友達の意味ないぢゃんと思っ§£ÂÂ¦Ã£Â€Â€Ã¨Â·ÂÃ©Â›Â¢Ã§Â½Â®Ã£ÂÂÃ£ÂÂ¾Ã£ÂÂ—た。育児の仲間ってか相談だったり愚痴言い合い仲間だったり情報交換だったりと同じ立場だから助け合える仲間のはずが 負担になるんだったらいらないかな。てか・・・子供の外おしっこやテーブルに足は見たくないです^^;それに うち夜電話でないんですよ。かばんに入れっぱなしで外出するときに気がついたぁーとか言ってすっとぼけてます^^;ガンガンくるタイプの人に何か言っても無駄でしょうから そっとそーーと離れるのが吉かと。偏頭痛してさぁ・・・寝てたとか言って 華麗にかわしましょ^-^無視したり否定したりしたら 強烈な攻撃きそうなタイプだし(憶測で言って申し訳ないけど)携帯なくして探しててさぁ やっと見つかったとか言って2.3日誰とも連絡取らないでのんびりしてみるのもいいんぢゃないですか?
MWeXSskrvUR
29 april 2017 09:41
Voilà qui est un chouette anniversaire !Moi, mon nouveau boulot ne me permet pas de vivre (heureusement que mon mari est là mais bon, au pire, je peux toujours retourner vers l'enseignement )mais au moins, ça me plaît !Et je trouve ça top de bosser depuis chez toi, j'y vois plus d'avantages que d&v#t;incon3énien9s.
vVEOYSoYiFQR
29 april 2017 10:08
Ja ik wil….mow haha dat zeg ik pas 12 december :-) ik zou heel graag een bon willen wi!!nn!!!!ne!!!!!!! super wat zijn ze leuk die broche boeketjes!!!! nu kan ik toch een boeketje nemen die er vrolijk en gezellig uit ziet :-)dit omdat ik heel erg last heb van allergieen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: