Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij naar Rotterdam Centrum u naar Barendrecht Carnisselande

Gepost door Caesar 
Hi,

Graag willen wij verhuizen naar een woning/appartement in Rotterdam Centrum. De gewenste woning heeft minimaal 3 slaapkamers, en als het een appartement is dan eentje met een lift.

Onze woning is in Barendrecht Carnisselande. Het is een 1 gezinswoning uit 2003 met voor en achtertuin, 3 slaapkamers en een zolder.

Met vriendelijke groet,
Caesar
Goedenavond

Ik lees net uw advertentie ik heb een huurwoning
Van vestia in rotterdam blijdorp het is in een flat een 4 kamerwoning huur €560....
Ik zou misschien wel interesse hebben in uw woning zou u mij misschien wat meer info kunnen sturen en uw eventuele vragen.

Mvg
Gabriella tosch
Ik woon in Rotterdam Delfshaven , zou graag met u willen ruilen
Hoi ik heb eengezinswoning in lomberdijen ik zoek in Barendrecht
Wij hebben een eengezinswoning in kreekhuizen centraal gelegen via tram en trein en winkelcentra,
4 slaapkamers,voor en achter tuin.
Zouden graag ivm familie naar Barendrecht willen.
Mvg
Goededag, ik heb een woning in nesselande voor het boulevard/ strand. Het betreft een 3 kamer woning ( nieuwbouw).

Ik zou graag met u willen ruilen.

Mvg,
Michael
gabriella Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenavond
>
> Ik lees net uw advertentie ik heb een huurwoning
> Van vestia in rotterdam blijdorp het is in een
> flat een 4 kamerwoning huur €560....
> Ik zou misschien wel interesse hebben in uw woning
> zou u mij misschien wat meer info kunnen sturen en
> uw eventuele vragen.
>
> Mvg
> Gabriella tosch
Zou u naar crooswijk willen gabriella
Ik ben geïnteresseerd in uw woning in blijdorp. Ik heb ook 4 kamerwoning in centrum pompenburg. U kunt me mailen voor meer info. ouafila71@hotmail.com
Beste michael,

Ik zag staan dat u woning zoekt in Rotterdam centrum,
Ik heb een 2 kamerappartement in Rotterdam het oude westen. Een net en goed onderhouden appartement. Winkels etc op loopafstand.

Mocht u interesse hebben dan kunt u mij een berichtje sturen.

Met vriendelijke groet,
C.Salvo
goedendag! Ik heb een beneden woning met een grote tuin, 4 kamers, kelder bij. Dichtbij Erasmus. Als u interesse heb wil ik graag ruilen. Graag tot horens
goedendag! Ik heb een beneden woning met een grote tuin, 4 kamers, kelder bij. Dichtbij Erasmus. Als u interesse heb wil ik graag ruilen. Graag tot horens.
Hallo .ik heb interesse om te ruilen,
Ik zelf woon in kralingen, bij oospplein Rotterdam op de plantagestraat
Ik woon in een appartementwoning met 3 slaapkamers en een woonkamer met keuken en een badkamer en toilet balkon.
Ik woon de eerste verdieping

Het is 10 minuten loopafstand naar de stad en tram en metro zijn op 2 minuten afstand.
Re: Wij naar Rotterdam Centrum u naar Barendrecht Carnisselande
27 maart 2017 07:49
Centrum portiekwoning 1 hoog 3 kamers
Zou gaan om driehoeksruil
Hoi,
Ik woon in Rotterdam middland/centrum. Alles op loopafstand(stad,trein, scholen en parken)
Ik heb een 4/5 kamerwoning (maisonette) een beneden huis met eigen ingang en grote achter tuin.
Ik hoor het van je indien je intetesse hebt.
Groet,
Nada
Hallo .ik heb interesse om te ruilen,
Ik zelf woon in kralingen, bij oostplein Rotterdam op de plantagestraat
Ik woon in een appartementwoning met 3 slaapkamers en met een woonkamer 4 met keuken en een badkamer en toilet balkon.
Ik woon de eerste verdieping

Het is 10 minuten loopafstand naar de stad en tram en metro zijn op 2 minuten afstand.
Hallo ik ben geintresseerd ik zelf woon in hartje centrum een 3kamer appartement met ruime woonkamer, keuken, en 2 ruime slaapkamers alles is op loopafstand de woning is van 1984 je hebt hier een mooi uitzicht. Ik ben op zoek naar een 4/5 kamer woning vanwege ons groot gezin. Graag hoor ik dan van u. U kunt mij mailen naar soumia84@live.nl
Goede dag,
Ik heb een woning op 20 min afstand van het Centraal station,centrum Rotterdam in de wijk Pernis Rotterdam.
Op loopafstand te bereiken, apotheek winkels consultatiebureau dokter scholen parken en een haven 4 grote ruime slaapkamers een voor en achtertuin.
Ik zou graag ruilen met u ik ben te bereiken op 0687129551 mvg S.Nossent
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: