Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

5 kamers/ 1etage Amsterdam Nieuwe west..zoek 5 Nieuwebouw eengezienswoning!

Gepost door Manal 
Heb 5 kamers op de 1 etage+ begandgrond.
In Amsterdam Nieuwe west!osdorp.
Zoek Nieuwebouw eengezienswoning in Amsterdam en omgeving!
Min 4kamers! Huur mag tot 710(kale huur)
Re: 5 kamers/ 1etage Amsterdam Nieuwe west..zoek 5 Nieuwebouw eengezienswoning!
16 juli 2016 22:47
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning

Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?Eengezinswoning 0687132308 meil adres eylulsuna@live.nl
hallo ben geintreseerd in jou woning heb zelf een 4 kamer woning 3 slaapkamers en een grote woonkamer ik woon in een lieuwbouw complex heb een balkonk met lift zeer kind vriendelijken alles is dicht bij ik wil wat ruimer gaan wonen bij intresen hoor ik het van uw
Is de woning nog beschikbaar?
Hay ik krijg op 1 april een Gallerij nieuwbouw 5 kamer woning in Bos & Lommer buurt. De huizen zijn bijna klaar. Project van de woningen heet Bouwmeester. Je kan de huis vinden op de site van Eigen Haard. Het gaat om de 2,3 en 4 verdieping. Oppervlakte is 106,8 m2. 1e verdieping keuken toilet en slaapkamer. 2e verdieping woonkamer met balkon en een slaapkamer. 3e verdieping 2 slaapkamer en een ruime douch met toilet en een aparte plaatsruimte voor wasmachine en droger. Het is een sociale huurwoning en de huurprijs is 610 euro en als je privé parkeerplaats erbij wil is dat 48 euro per maand.Als je interesse hebt hoor ik dat graag met wat meer details over het huis.
is de woning nog beschikbaar?
Hallo ik heb een vraag: wilt u woning ruil en waar ik wil deze woning namelijk graag
Hoi Manal,

Ik heb een eengezinswoning in geuzenveld, met voor en achter tuin.

3 slaapkamers en een zolder.

Ik hoor van je.

Groeten.
Hoi is de woning nog beschikbaar zo ja zou je me dan willen contacteren op 0614140110
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: